Eiköhän se kuuklettamalla löydy sekin.
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikko

kokeile.
pistäkää kommentteja ja näitä et tääkin topic nousee.
Lainaus käyttäjältä: historia - 01.01.09 - klo: 14.43
Kuinka niin ei ole helppoa


Lainaus käyttäjältä: historia - 01.01.09 - klo: 14.09
Mitä tuommonen emekin tai bruderin muuttaminen radio-ohjattavaksi maksaa?
Ei siis mitään kaivuria vaan rekka. Saako noihin helposti tehtyä voimansiirron ja sovitettua moottorin?
Tämmönen olisi tarkoitus tehdä.
Onko tuossa toimiva kippi valmiiksi?
Emekin sivuilta olen myös tommosta vanhaa Volvoa miettinyt.
) , vapaasti pyörivät akselit ja maastoon mukautuva teli.
mullakin kesti kaks ajoa ja sitten tuli ne servot tiensä päähän :shock: en tajua että miksi pitää laittaa niitä halpis merkkejä tommoseen *laatuautoon*
viime talvena sain auton ja olen kattonu ennen omaa autoa, kun hpi-cen ajeli sen savagella. joo sen sora montun kanssa et kyllä tunnen kroopinpalon ja näin mut en ole käynyt siellä.
mut siellä ollaan sitten koko viikonloppu (siis siellä jos lähetään käymään.
eli aika lähel.

että ei ole oikein paikkoja kun ne kentätkin on jäässä... oma piha on ihan hyvä kun sitä vähän *tuunaa* mulla ainakin on takapihaa. koko ounasvaara :lol: no ei nyt sentään.
sehän se tässä pukkaa mietityttään.
ensimmäisinä vinkkeinä näin talvella niin jos sulla on ne skainonit niin säädä se kaasu kunnolla
kato kun ne on ihan päin v*ttua tehdas säädöissä ja ohjaus saman tien, kiristä ne jarrut siitä pienestä kuusikolo ruuvista (spurrien vieressä) että jarruttaa (minun piti tehdä noin kun sain omani :lol:) tällä lailla näin aluksi. 
nythän mä tajusin..
tarkotakto tolla kapulalla niin radiota?

katotaan miten käy.


