Päävalikko
valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - 1tas

#1
(/quote)
Kiitos kiitos, 3.0d sitä liikuttaa.

Pari vetoa rullilla: Dyno test
[/quote]

Mukavat väännöt koneessa. Onko kenen tekemä lastu?
#2
Laiskana miehenä (hifistä ymmärtämättömänä) en viitsinyt ruveta kokoamaan 5.1 kotiteatteria, joten sen virkaa hoitaa Bosen Lifestyle 38 ja töllöttimenä LG:n 50". Äänen taso minulle vähintäänkin riittävä.
#3
Sähköautot / Vs: Rustler XL-5 RTR
29.11.07 - klo: 13.29
Toki näin maallikonkin silmään vxl parempi olisi. Kysymyksen voisi kai kääntää toisinkin päin. Onko pelkkä xl-5 sitten niin huono, että siihen kyllästyy nopeasti? Harjaton kone kun taitaa nostaa kustannuksia akkujen ja laturinkin osalta.
Kokemusta noista harjattomista koneista, tai lipo akuista ei ole lainkaan. En ole tainnut edes nähdä sellaisia käytössä ja siksi näitä "hölmöjä" kysymyksiä tulee.
Yrittäkää ymmärtää noviisia...  :smiley:
#4
Sähköautot / Vs: Rustler XL-5 RTR
29.11.07 - klo: 11.49
Kiitos vinkistä, tuon ketjun suhteen. Rustleriin rupean kallistumaan. Onko tuo vxl niin paljon parempi, että kannattaisi ostaa suoraan se? Vai riittäisikö tuo xl alkuun ja sitä sitten päivittelisi tarpeen mukaan vikkelämmäksi?
#5
Sähköautot / Rustler XL-5 RTR
28.11.07 - klo: 19.27
Otsikon mukaisesta autosta kysyisin, että onko mistään kotoisin?
Polttis auto minulla onkin, tosin osina ollut jo toista vuotta...

Ajattelinkin aloitella harrastusta uudestaan ja ostaa alkuun jonkin rtr:n. Tarkoitus olisi, että autolla pystyisi ajamaan erilaisilla alustoilla ja lähinnä omaksi iloksi. Kilpailla ei ole tarkoitus, kuin korkeintaa kavereiden kanssa, joita ajattelin houkutella taas lajin pariin  :laugh:

Vaihtoehtoisena autona voisi olla myös bandit traxxasin xl-5, tai kyoshon madtruck.