Päävalikko
valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - jöröjukka

#1
Vapaa keskustelu / Vs: Niklaus
16.03.08 - klo: 21.12
"Helpoimalla" pääset jos saat jostain niklauslaitoksesta valmista kiiltonikkeli liuosta ja ja palasen puhdasta nikkeliä. nikkeli palan päälle tarvitset vielä happoja kestävän kangaspussin. Yleensä nikkelin päälle ajetaan ohut kerros kromia.(nikkelin väri hivenen kellertävä). Säädettävä virtalähde on myös oltava. kappaleista ensin on pestävä kaikki rasva pois ---> peittaus---->huuhtelu---->niklaus---->huuhtelu----->kromaus---->huuhtelu---->neutralisointi---->kuumahuuhtelu(sulkee kromin ja nikkelin) Eli loppujen lopuksi kannattaa viedä laitokseen jossa on käsittelylinjat valmiina. Löytyy googlella varmasti.
#2
kartiolla kiinni
#3
Polttisautot / Vs: Tietoa moottorista
03.02.08 - klo: 22.22
korjaus.

noi tiedot on väärästä versiosta eli tässä oikeat
4,59ccm Hubraum (.28er)
3,99 PS maximale Power
2.000 - 42.500 U/min nutzbare Drehzahl
4 Kanäle
virhe täällä päässä eli copy/paste missi.
eroa koneissa ei taida olla kuin sylinteri
#4
Polttisautot / Vs: Tietoa moottorista
03.02.08 - klo: 16.27
Oli pari kuvaa puhelimessa, laatu ei ole hehuttava
#5
Polttisautot / Vs: Tietoa moottorista
02.02.08 - klo: 21.08
Jepulis uudemman kerran.

Pata on nyt sisään ajettu ja ei suurempia ongelmia. Pilli tarvii kyllä uusia ja sopivan etsintä käynnissä. Jos jollakin tietoa 28 pataan sopivaa pilliä niin vihjeitä otetaan vastaan. Pillin tulee sopia revoon siihen taakse.
#6
Polttisautot / Vs: Tietoa moottorista
01.02.08 - klo: 15.09
Jepulis

Moottori tuli eilen kotiin ja pari ekaa tankillista on käytetty. Ei tarvinnut isompaa muutosta tehdä että sai mahtumaan revoon. Vetostarttin ainoastaan joutu muuttamaan porakone käyttöiseksi.
Eli revossa moottorina nyt 1  GO28P6 "Red Fire"
4,59ccm (.28er)
6 PORT 
4,19 Hv Max power
2.000 - 44.500 R/min
#7
Tälläinen löytyisi. moottori puoli odottaa päivitystä.
#8
Polttisautot / Vs: Tietoa moottorista
26.01.08 - klo: 12.59
vertailua:
suomessa
GO R286P-P420SG .28 6+2port Pro Truggy Redhead;
Maximum power: 3.00 hp
R.P.M: 32.000 rpm
Practical Range: 6.000/37.500 rpm
Bore/Stroke: 18.35mm/17.60mm
Ports: 6 + 2
Crankshaft: 14mm SG

210.00 €
Toimituskulut
11.80 €
Loppusumma
221.80 €
 
Saksasta:

1  GO28P6 Motor ohne Starter "Red Fire"   GO28601
4,59ccm Hubraum (.28er)
6 PORT (6 Kanäle)
4,19 PS maximale Power
2.000 - 44.500 U/min nutzbare Drehzahl
CNC gefertigter Kolben mit Siliziumlegierung
Heat Reduction Motorgehäuse
CNC gefertigter Kolben mit Siliziumlegierung
schärfere Steuerzeiten
Neuer CoolDown Zylinderkopf
EUR 169,00
Toimituskulut  EUR 14,90 
Loppusumma:  EUR 183,90

Saksan malli kiertää hivenen pidemmälle ja tehoa on 1,19 hp enemmän. En osaa selittää mistä tuo johtunee. Päivitys ehkä

#9
Polttisautot / Vs: Tietoa moottorista
26.01.08 - klo: 12.46
Juu katselin myös. Tuli tilattua saksasta. Lähtö hinta noin 40 ekee edullisempi. johon tulee tietysti postikulut päälle. Toisaalata ei ne suomessakaan tule ilmatteeksi kotiin.
#10
Polttisautot / Tietoa moottorista
25.01.08 - klo: 22.46
Eli moottorin speksit seuraavat:
GO28P4 Motor mit Seilzugstarter "Red Head"
4,59ccm Hubraum (.28er)
3,99 PS maximale Power
2.000 - 42.500 U/min nutzbare Drehzahl
4 Kanäle
CNC gefertigter Kolben mit Siliziumlegierung
Heat Reduction Motorgehäuse
Neuartiger HD-Seilzugstarter 

Kysymys onkin onko kenelläkään kokemuksia ko. moottorista? Ei olisi hinta kovin paha tuolla nahkahousujen maassa.
#11
Traxxas / Vs: Traxxas Revo
12.01.08 - klo: 14.11
Ihmettelee tuota alla olevaa. Emme ole saaneet edes  3 vuodessa ko osamäärää rikki. Olisikohan vikaa siellä ohjaimen päässä :wink:
ps ei pidä ottaa hernettä nenään :mrgreen:
Lainaus käyttäjältä: Spequ - 30.12.07 - klo: 16.10
Tämähän voisi olla suoraan meikäläisen kirjoittamaa lisäyksenä kampiakseli halki ja mäntä atomeina. :undecided:

Lainaus käyttäjältä: markus11 - 30.12.07 - klo: 11.50
Lainaus käyttäjältä: s4m1 - 22.12.07 - klo: 22.25
Reilun gallonan ajon aikana mennyt seuraavia osia:

- tukivarsia
- vanne
- tulppia
- vetoakseleissa olevia kumisuojuksia
- Toe linkejä
- Push rodeja

2 galloonan aikana:
- samat kun tuossa ylhäällä
- vaihdelaatikon pää akseli (35€ 5cm pitusest osasta!)
- kytkin palat
- startin hehku, muuten startti toimii viellä
- orkkis kori täysin säpäleinä
- spurri sileäksi
- 2x pakokäyrä
- 3x pakoputken ja käyrän välisiä tiivisteitä
- yks suunta laakeri luistaa
- paljon muuta jota ei enään edes muista

Tämä kaikki n. 2-3 tankin välein :angry:.
#12
Ottaisin tuon revon. Pojalla (Itsellä  :mrgreen:) ollut yli 3 vuotta. Orginaali kone käy ja kukkuu edelleen(2,5). Nyt tosin vaihdettu suurempi kone. Painoa autolla on tosin hivenen liikaa. Heikoin osa mikä tähän menessä löytynyt on pyörän navat. Mut ne voi vaihtaa alumiinisiin. Muoviset ei kestä puuta päin ajoa. Osia saa todella hyvin kun tilaa ne rapakon takaa (Usa). Hexit kannattaa päivittää orginaalit aika pienet suhteessa pyörän kokoon. Jos haluaa kevyemmäksi niin titaani ja hiilikuitu osaa löytyy vaikka kuinka paljon. Hyviä puolia on et kun lähtee ajelemaan voi todella ajella. Ei tarvitse kokoajan säätää ja huoltaa. Huoltaa toki pitää ajelun jälkeen. Plussana pidän myös että auto on kohtuu hyvin laakeroitu valmiiksi. Nyt on edessä ensimmäiset laakeri vaihdot. Vetareitten, ylä- ja alapallojen suojakumit ei mitään maailman kestävimpiä, mutta ei kyllä maksakkaan paljon. Vaihde laatikko toimii todellä hyvin ja helppo säätää. Driffeissä ei tähän menessä mitään ongelmia ole ollut. Taakse tosin pitäis saada lukollinen. Tosin kaikki nämä härvelit saa rikki jos oikein haluaa, ja kaikki varmaan kestää kun ne huolletaan ja käytetään oikein. Tällä meidän autolla on ajettu kesät talvet.