Testiä ajettu taas, Nokialainen kyydissä ja GPS-mittaus päällä, tulos; 82 km/h 
Kolmekennosella lipolla ajettuna, nelikennosetkin olis mutta auton nopari ei noita kestä eikä.
Oli jo nyt kyllä niin levoton että otti välillä voltit :) , siitä tulikin mieleen toi veden pitävyys, ei sitä saa ilman teippiä pitämään vettä tollasissa kaadoissa ...
Nyt ei tietysti saanu edes videoo kun puhelinkin kameroineen oli veneessä mutta täytyy tiputtaa dropboksiin jossain vaiheessa pätkä.

Kolmekennosella lipolla ajettuna, nelikennosetkin olis mutta auton nopari ei noita kestä eikä.
Oli jo nyt kyllä niin levoton että otti välillä voltit :) , siitä tulikin mieleen toi veden pitävyys, ei sitä saa ilman teippiä pitämään vettä tollasissa kaadoissa ...
Nyt ei tietysti saanu edes videoo kun puhelinkin kameroineen oli veneessä mutta täytyy tiputtaa dropboksiin jossain vaiheessa pätkä.

. Muottia pitää vielä muuttaa sen verran että eteen saa lisää tavaraa, lisäksi kiinnitystappien kohdalle kannattaa liimata tukipalat samantapaisesta tavarasta.
. Vene sinänsä toimi aika hyvin, hiukan ehkä vielä painopisteen säätämistä. Potkuriakseli oli alkuun aika jäykkä, vastakappale oli liian lähellä putken päätä ja jumitti liikaa.
, purin moottorin ja siitä oli ankkurin magneettien päällä ole metallivaippa halki kahdesta kohtaa joten en tiedä ihan varmasti onko moottori lämmennyt tuon takia vai vaippa haljennut lämmön takia, todennäköisesti viime mainittu.