Kuten sanottu niin varmaankin uitettu bensassa. Vaikkei tankki huohottaisikaan niin pitäisi koneen kuitenkin luvata.
Kuivaus kuten yllä sanotttiin plus annat vaikka yön olla ilman tulppaa. Painelet kaasarin "kuplaa" niin että kuplassa näkyy bensa ja vain sen verran, ei kertaakaan enempää. Ryyppy päälle --> kun lupaa kerran -> ryyppy pois ja käyntiin.
Huonot puristukset tappaa käynnin ja samoin rikkein kaasari. Ite oon ostanu pari kertaa koko kaasarin kun en oo jaksanu tapella enempää. Samoin aika tarkkoja pytyn ala tiivisteestä. Tarkoitan jos sylkky ollut irti niin kaipa alatiiviste ei kärsinyt avauksessa.
Puristukset ei paljoa tunnu vauhtipyörästä kääntämällä vaan jos on ns tulpaton mopoefekti vedettäessä.
Kuivaus kuten yllä sanotttiin plus annat vaikka yön olla ilman tulppaa. Painelet kaasarin "kuplaa" niin että kuplassa näkyy bensa ja vain sen verran, ei kertaakaan enempää. Ryyppy päälle --> kun lupaa kerran -> ryyppy pois ja käyntiin.
Huonot puristukset tappaa käynnin ja samoin rikkein kaasari. Ite oon ostanu pari kertaa koko kaasarin kun en oo jaksanu tapella enempää. Samoin aika tarkkoja pytyn ala tiivisteestä. Tarkoitan jos sylkky ollut irti niin kaipa alatiiviste ei kärsinyt avauksessa.
Puristukset ei paljoa tunnu vauhtipyörästä kääntämällä vaan jos on ns tulpaton mopoefekti vedettäessä.

Eikös tässä ollut kyse kokemuksista eikä esson baari jutuista ja olen ajanut ainoastaan kyseistä autoa mutta tutun sportti ei tuntunut yhtään paremmalta joskaan ei myöskään huonommalta kun kokeili välyksiä sun muita. kun laittaa compin, sportin ja carsonin vierekkäin parkkipaikkaerkkikin tajuaa mikä on kallein mutta kahden jäljellejäävän kanssa tulee vaikeampaa. No tosiaan ettei luulla oman kehumiseksi niin osa sportin hinnasta tulee varmasti zenoahin motista joka on varmasti kestävämpi kuin carsonin cy. Toki varmasti suurin osa tämänkin foorumin bensa autoista kulkee cy koneilla ihan riittävän pitkään ja riittävästi.