Joo, kutinsa pitivät arvaukset: Kupit liian tiukalla ja hölläys toi ohjauksen entiselleen. Kiitokset vinkistä.
Tähän väliin vielä vinkki 3905-mallin vaihtamisesta harjattomaksi (aiheesta kyselin aiemmin):
Ostin vähän isompaan autoon tarkoitetun Xerunin 150A-moottorin:http://www.hobbywing.com/english/ArticleShow.asp?ArticleID=459
Toimii todella hyvin, kapasiteettia riittää ja luotettavuutta sitä kautta, että ei oteta kaikkia tehoja irti. Samat akut kestävät ainakin 10 minuuttia kauemmin ja motti, sekä vaihteisto pysyvät kosketuslämpöisinä session jälkeen. Auto heittää väärillä tehosäädöillä kuperkeikan asfaltilla metrin matkalla, oikeilla säädöillä meno on komeeta ja jarrutussäädötkin takaavat kuperkeikattoman pysähdyksen jopa asfaltilla.
Suosittelen ja vaihto oli helppoa kuin heinänteko.
-n-
Tähän väliin vielä vinkki 3905-mallin vaihtamisesta harjattomaksi (aiheesta kyselin aiemmin):
Ostin vähän isompaan autoon tarkoitetun Xerunin 150A-moottorin:http://www.hobbywing.com/english/ArticleShow.asp?ArticleID=459
Toimii todella hyvin, kapasiteettia riittää ja luotettavuutta sitä kautta, että ei oteta kaikkia tehoja irti. Samat akut kestävät ainakin 10 minuuttia kauemmin ja motti, sekä vaihteisto pysyvät kosketuslämpöisinä session jälkeen. Auto heittää väärillä tehosäädöillä kuperkeikan asfaltilla metrin matkalla, oikeilla säädöillä meno on komeeta ja jarrutussäädötkin takaavat kuperkeikattoman pysähdyksen jopa asfaltilla.
Suosittelen ja vaihto oli helppoa kuin heinänteko.
-n-