Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Hawk

Sivuja: [1]
1
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 09.06.11 - klo: 21.49 »
Kosteutta ei ole ollut 100% varmuudella.

2
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 09.06.11 - klo: 01.40 »
Nyt on pakko myöntää että tieto taito ei riitä miten tuon motin pystyy tarkistaan. Joku syy nuo noparit poltti tai siis toisella kerralla kondesaattori palo ihan liekillä murskaksi. Siksi epäilen että motissa voisi olla syy. Jos nyt oikeen olen ymmärtänyt niin tuossa on liian suuri KV? En haluais ostaa uutta noparia ja taas joku paikka on tulessa...

3
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 08.06.11 - klo: 18.48 »
Mamba Monster 2200kv comboa suosittelen E-revoon, 2650kv en laittais monsuun.

Miksi ei 2650kv??

Laittakaa lisää omia kokemuksia Revon sähköistä ja välitykset olis myös hyvä tietää. Päätin etten ala ostaan ihan mitä sattuu vaan nyt otan ajan kans koko homman. Edellinen omistaja on hieman leikkonu runkoa tuosta ja uus olis hyllyssä niin taidan vaihtaa sen samalla :-)

4
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 08.06.11 - klo: 00.34 »
No nih... Kyllä kysyy taas hermoja harrastaminen. Sain hommattua käytetyn ihan samanlaisen novak noparin ja kaikki meni ihan jees kunnes tuli koe ajon aika. Eli mullahan oli edellisellä kerralla kun tuossa yllä kirjoittelin pinjoni 18 ja auto rynkäytteli pari kertaa ja nopari päästi savut ulos. Autossa oli aiemmin 14 pinjoni. Nyt kun laitoin tuon toisen noparin niin vaihoin takas sen 14 pinjonin. Jälleen auto rynkäytti ja oli tehoton meneen eteen päin. Pakilla meinas lentää selälleen. Kokeilin vielä varovasti eteen päin ja taakse päin kunnes kondesaattori sytty ilmi liekkeihin!! Ajoin n. 2min. Eli voiko olla että tuo moottori (novak 6.5 3300kv) tuli tiensä päähän ja siksi kulku oli takkuista eteen päin mutta kuiten taaksepäin toimi ok? Olisi mielenkiinnosta kiva tietää mikä poltti alunperin noparin ja mikä nyt toisesta noparista kondesaattorin.

Päätin että en ala enään mitään vanhoja sähköjä siihen laittamaan ja hommaan uuden compon. Mikä olisi hyvä vaihtoehto kun haluaisin autolta räyhää menoa ja saa kulkeakkin lujaa. Akkuina 2x2s. Kokemuksia nyt kuunnellaan.

5
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 27.05.11 - klo: 22.30 »

Vähän samaa ajattelin itsekkin mutta en löytänyt tuosta compon laatikosta muuta ambeeri lukua? Tuossa lukee näin: rated current 400A/phase ja Braking current on sama. Mitä nuo nyt tarkoittaa sitten oikeasti? Vähän menee itsellä vielä opiskellessa näiden vehkeitten kans  :shocked:

6
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 27.05.11 - klo: 20.50 »

Tuo Novakin oma on 400A Mutta vissiin menee 150A myöskin?

7
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 27.05.11 - klo: 16.14 »

Auttakaa miestä mäessä!  :tongue:

Mulla on tuossa E-Revossa Novak HVPRO 6.5 compo ja nyt sitten nopari päästi savut pihalle ja palo ihan tyystin kelvottomaksi. Miten näissä yleensä tuo homma menee. Palaako mukana moottori, servo jne. vai miten? Sitten toinen asia että voiko tuohon Novak moottoriin laittaa jotain toisenlaista noparia? Kiitoksia jo valmiiksi jos pystyttä antamaan rakentavia ideoita / neuvoja. Olis vähän hoppu saaha auto takas ajoon.

8
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 29.04.11 - klo: 10.52 »

Laitetaas itsekkin kiitokset.  :azn:

++ kaitsu82
++historia
++mikatapani
++Timitii
++Penguin
++Ile_
++OV
++anzi
++Anzelmi


Jokaiselta tullu mitä on sovittu ja muutenkin asiallista toimintaa  :smiley:

9
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 19.09.10 - klo: 22.49 »
Kyllähän se on järkevä ostaa se 18 pinioni . Eihän se tolla 14 pinjonilla kulje ees mihinkään .

No joo ei kule  :tongue:  Kyllä se lähtee ku hauki rannasta mutta kulku itessään ei ole hyvä. Häätyy huomenna tilata 18 ja 20 pinjoni niin pystyy vähän kikkaileen enemmän. Noparista pitää hieman säätää motin luonnetta niin pysyy lähtönopeus suurinpiirtein samana.

Onhan tässä ollu vähän noloa kun tuo meän Tamiya kyykyttää revoa tällä hetkellä  :grin:

10
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 19.09.10 - klo: 12.39 »

Mulla on 14pinjoni eli ei se sitten kumma ole että huippuja jäin kaipaamaan. Onkohan se sitten järkevintä ostaa 18 pinjoni? jos täällä revo miehillä on uusia pinjoneita hyllyssä niin olisin kiinnostunut ostaan

11
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 15.09.10 - klo: 08.44 »

Eilen tuli kokeiltua autoa 2x2s 25c 5000Mha lipoilla. Lähtö kiihtyvyys teki kyllä vaikutuksen. Lopullinen vauhti jäi hieman hampaan koloon  :tongue: Onko kellään kokemulsia tuosta Novak HV Pro 6.5 noparin säädöistä?? Mikäli nyt oikeen luin Novak sivuilta niin kierroksia olisi vielä säädettävissä lisää ja näin lisää vauhtia. Onko kellään kokemuksia??

Muuten autona Revo on kyllä aika hieno ja vakuuttava laitos. Kokonsa puolesta herättää naapureissa kiinnostusta  :grin: Muksut on tyytyväisiä ja sehän on pää asia...

12
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 09.09.10 - klo: 01.19 »

Pienestä ajatuksesta se sitten lähti ja ei niin pieni E-Revo tuli hankittua omaksi. Autossa on Novak hv pro 6.5 sensorillinen combo ja nyt mietin tässä että osaako kukaan sanoa minkälaiset Lipo akut autoon kannattaa hommata jotta saan kaiken hyödyn irti moottorista. Vasta aloin taas muksujen varjolla RC hommia värkkäileen ja aavistuksen olen pihalla vielä näistä mikä akku on mihinki hyvä. Jos on hyviä ajatuksia niin kerro toki lisää  :azn:

Sivuja: [1]