Kaverin FW-04 motille kävi samalla tavalla jo neljän ajetun litran jälkeen... tosin kaveri oli omatoimisesti mennyt säätelemään mottia minun kiellosta huolimatta...
Omasta alkuperaisestä motista taasen hajosi mäntä yhden ajetun litran jälkeen. Sain takuuseen uuden motin ja tutkimusten jälkeen soitin Kyosho Slotcarin asiakaspalveluun ja kerroin tämän uuden motin olevan TÄYSIN eri kuin originaali...
Kampiakselissa oli suurin ero, sen taka päähän kun on jyrsitty ura josta polttoaine pääsee aikaisemmin männän alle... tätä ei ollut alkuperäisessä..
Kesti kaksi ja puoli kuukautta Slotcarilla heittää vanha motti roskiin ja lähettää uusi...
Omasta alkuperaisestä motista taasen hajosi mäntä yhden ajetun litran jälkeen. Sain takuuseen uuden motin ja tutkimusten jälkeen soitin Kyosho Slotcarin asiakaspalveluun ja kerroin tämän uuden motin olevan TÄYSIN eri kuin originaali...
Kampiakselissa oli suurin ero, sen taka päähän kun on jyrsitty ura josta polttoaine pääsee aikaisemmin männän alle... tätä ei ollut alkuperäisessä..
Kesti kaksi ja puoli kuukautta Slotcarilla heittää vanha motti roskiin ja lähettää uusi...