hyvät kisat, vaikka päivä alkoikin ihan surkeasti.
Eli profiilin muutos osoittautuikin isoksi jutuksi, kun samalla muuttui radan pitokin !
Toisaalta hyvä juttu, mutta toisaalta kaikki reeni meni täysin hukkaan, ja miltei negatiiviseksi
kun oli säätänyt auton, etsinyt renkaat ja ajotavan keskikovalle pidolle.
Aamulla rata oli aivan 'jäinen' - auto ja kuski vaan lipsahteli miten sattuu...todella vaikeata
löytää sopiva ajorytmi ja luotto autoon, virheitä tuli jatkuvasti. Tuloksena 7 ruutu finaaleihin.
Nuorisoryhmä (Mykkänen&Saarelainen) sen sijaan oppi radan niksit paljon nopeammin, ja olivat omalla tasollaan heti aamusta, ei voi olla kuin kateellinen...
Kahteen viimeiseen finaaliin radan pito oli hieman parantunut, ja alle löytyi sopivat renkaat.
7 ruudusta oli hyvä lähteä paineettomasti eteenpäin, ja tulostakin syntyi. Lopputuloksissa (taas) niukasti
Saarelaisen ohi ja kakkossijalle.
Mun puolesta sarjasääntöihin voisi laittaa, ettei vaihdeta rataprofiileja enää ikinä !
Kisajärjestelyt, tuomarointi ja kuulutukset toimivat hienosti. Ainoa miinus siitä, että
alkuerät eivät olleet saman kokoisia, vaan kuumimpaan erään laitettiin 10, muihin 6 (tuupissa).
Mikko #26