Pari päivää tahkottu testiä ...Lukion pääsuoran tutkan lukemaa ja läppiaikaa vertaillen
Nopari "blinky-moodissa"
Matto imuroitu ennen ajoja , joten pito parani ajomäärän lisääntyessä
3000kv kone + 16T + isosliksi
* Tutkaan 39-40km/h
* kierrosaika n.14,1 s
10,5T HW + 16T + isosliksi
* tutkaan 42-43km/h
* kierrosaika n.13,8 s
10,5T + 16T + Volanten pikkusliksi
* tutkaan 40-41km/h
* kierrosaika n.14 s
Ajotuntuma Volantella tarkempi/terävämpi, mutta pito oli hyvä.
Kone ei juuri lämpene tuolla välityksellä / 0-ennakolla
Tokana päivänä RataCup ja pitihän sitä sitten koittaa M07:n kulkua....ja kyllä lähtee
20 napsua ennakkoa ja pääsuoralla kulkua lisää, mutta kierrosaika heikkeni... kurvit laajalla linjalla
0-ennakko + 18T , niin homma pysyi taas paremmin hankassa ja kääntösäde pieneni
0-ennakko + 20T, vieläkin ajettava
Toki vaikka pääsuoran vauhti nousi,tuon suht lyhyen matkan osuus koko kierroksesta on kovin vähän..
Eli kierrosajoissa olitiin suht samoissa, kun toisena ajopäivänä tais bestläp olla 13,6s luokkaa
Ja nyt pitää muistaa ,että Raision radat ovat aika vauhdikkaita muihin kisapaikkoihin verrattuna..
syheröllä radalla jollaisiksi melkein lasken loput kisat , niin ero vaan tasoittuu
Suurin etu on mielestäni ... et koneita saa kauppiailta jopa suomesta. Kaasunvaste smootimpi,koska on sensorijohto. Ei esim rykäise startissa, vähemmän rasitusta rattaille
Summasummaarum, varteenotettava vaihtoehto koneeksi tuo 10,5T HobbyWingi
-Timppa