Kirjoittaja Aihe: Vinkkejä vailla, Olen uusi kaveri RC sähköautojen kimpussa  (Luettu 1192 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa JH1

  • Tulokas
    • Profiili
Heissan

Olen ihan newbie näissä hommissa, joten ajattelin kysyä neuvoja.

Ostin  Asso RC10TC3 FactoryTeam tapaisen käytetyn auton,

Autolla olen vasta olohuoneessa ajellut, ja kova on hinku päästä pikkuhiljaa pielle kunhan kelit sallisivat.

Tarttisin hieman vinkkejä teiltä wanhoilta konkareilta / alan asiantuntijoilta.

Huollot, miten huoltaa auton ajon jälkeen, mitä pitää tehdä, mitä pitää hankkia, mitä pitää ottaa huomioon jne...
Ja mitä moottoreita tuohon kannattaa ajatella


Muitakin hyviä vinkkejä saa lähettää

sähköpostiosoitteeni
jh1 (a) kolumbus (dot) fi     (a) = @    (dot) = .

Poissa Jylhiz

  • Jäsen
    • Profiili
Vinkkejä vailla, Olen uusi kaveri RC sähköautojen kimpussa
« Vastaus #1 : 02.03.05 - klo: 00.20 »
http://rc10.fi/viewtopic.php?t=3145
Hyvän pelin oot menny ostamaan :)
Tuolta selailet ja kyselet kyseisestä autosta.
Asso TC4 / Kyosho inferno mp7.5

Poissa TOMMI

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vinkkejä...
« Vastaus #2 : 02.03.05 - klo: 00.25 »
Aloita jollain vanhalla stanu koneella tai muulla vähän kesymmällä.Välitys sen mukaan missä ajat.Ulkona vähän pidempi,sisällä lyhyempi.Ajon jälkeen olisi hyvä,jos saat puhallettua auton paine-ilmalla puhtaaksi.Hiekka,pöly ym. pois.Tarkista ruuvit ja mutterit,että ovat kiinni.Tarkista että renkaiden liimaus on ok.Jos kolaroit,niin kannattaa katsoa auto kokonaan läpi(ehkä mitata kulmat myös)Setupeista en tiedä,kun en assoa omista.Maavaraa n.5mm,ulosjoustoa riittävästi iskareihin.Toivottavasti muut antavat sinulle enemmän vinkkejä.Tervetuloa mukavan harrastuksen pariin.

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
Vinkkejä vailla, Olen uusi kaveri RC sähköautojen kimpussa
« Vastaus #3 : 02.03.05 - klo: 10.56 »
Keravalta (oletan että sieltäpäin olet käyttäjätietojesi mukaan :)) ei ole kauhean pitkä matka esim. Rajatorppaan jossa pääsee ajamaan hyvällä mattoradalla.

Ns. aloittelijoiden vuoro on sunnuntaisin ja olen käsittänyt että silloin paikalla olisi jotain pientä neuvonta-apuakin.

Sinne vaan niin pääse vauhtiin!
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit