Olen tätä myös kilpailunjärjestäjän ominaisuudessa vuosia ihmetellyt...eikö tälle foorumille saada mahdollisuutta lukita kilpailukutsua aloittajan toimesta?
Kilpailukutsu on virallinen kilpailuun liittyvä asiakirja, aivan kuten ennen oli kerhoille lähetetyt paperiversiot. Kilpailukutsu laitetaan liitteenä KITI -järjestelmään, joskus linkkinä tähän sivustoon.
Mikä oikeus yksittäisellä harrastajalla on ampua jalkaan kilpailun järjestäjää sekä koko tätä lajia?
Kilpailukutsussa mainitaan yhteystiedot joihin mieltä askarruttavat kysymykset voi esittää, miksi ne henkilökohtaiset huolenaiheet esitetään aina virallisen kutsun alla?
Jos arvelee sen oman agendan julkituomisen olevan niin merkityksellistä, voi toki aina aloittaa aiheesta oman keskustelun.
Jos tämä kirjoitus aiheuttaa hämmennystä, voin valaista että inspiraation lähteenä toimi tällä kertaa FTT Vantaa -kilpailukutsu, jonka perään on omia huolenaiheita listailtu.
Tämä ei tietenkään tarkoita että en kantaisi huolta vallitsevasta tilanteesta, terveys on toki minullekin tärkeä asia. Olin mukana Maastosarjan kilpailussa Hakkilassa ja järjestäjä toimi mielestänä tilanteen edellyttämällä vastuullisuudella ja varovaisuudella, itsekin käytin hengityssuojainta tuon päivän eikä se suurta ongelmaa aiheuttanut. Tällä kokemuksella uskon järjestäjän selviävän myös FTT -haasteesta kunnialla.
Tämä aika on asettanut meidät tilanteeseen joissa jokaisen täytyy tehdä henkilökohtaisia valintoja, ne ovat kuitenkin nimenomaan henkilökohtaisia, lähdet kisoihin tai pysyt kotona.
Terveisin,
Sami Salmela
ps. Olen joskus itsekin syyllistynyt kilpailukutsuun kommentoimiseen, olen kuitenkin toistaiseksi elävä esimerkki siitä että ihminen voi tehdä parannuksen.