En tajua miksi kehitystä pitäisi kahlita. Rata nitroluokka on "High Tech luokka", (kuten patterikasikin) monet saavat tyydytyksen pelkästään siitä..
Tämä on se asenne&mielikuva -ongelma mitä vastaan olen kovastikin.
Suomen tasolla sekä Nitro- että Sähköratakasi eivät ole mitään "High Tech" luokkia jossa tyypit tuunaa/testaa autojansa koko ajan.
Ostat auton, treenaat pari kertaa ja käyt kisoissa. Siinä se. Aika moni tekee noin. Ja se on hyvä.
Nyt kisailijoita rupeaa olemaan niin hyvin, että kisoista löytyy aina oman tasoisia kuljettajia.
Tämä "Flat Pan Class" -luokka vie homman vielä helpommaksi, kun säätämistä on erittäin vähän.
Nitropuolella on tietenkin enemmän mekkaamista ja moottorin säätämistä, mutta Ratakasi autot toimivat muuten suoraan tehdassäädöillä erittäin hyvin ja mielestäni ajettava -setup on helpompi löytää kuin esim. M8:ssa. Kunhan vain auto on muuten tasapainossa ja kaikki on OK tehty.