Moro, sen verran huutelen tähän väliin, että ihan yhtälailla minä olen potkinut lajiryhmää eteenpäin moottoriasian tiimoilta (jostain maaliskuusta asti), en hirveästi valehtele, jos sanon että keskimäärin viikoittain on lähtenyt viestiä lajiryhmän suuntaan kyseisen asian tiimoilta.
Kisakalenteria ollaan osittain yhdessä mietitty ja olen ymmärtänyt, että Vesa ottaa vetovastuun kalenterista ja minä moottoreista.
Olen päättänyt tässä kuluvan vuoden aikana, että lopetan luokkayhteyshenkilönä tulevan kauden jälkeen. Alla lajiryhmällekkin lähtenyt sähköposti, jossa hieman avataan syitä päätökseen:
” Olen tässä kuluvan vuoden aikana päättänyt, että en jatka FTT -luokkayhteyshenkilönä tulevan kauden (2023-2024) jälkeen.
Syynä tähän päätökseen on, että mulla ei ole aikaa, eikä oikeestaan kiinnostustakaan ”holhota” lajiryhmää ja koittaa lypsää toimintaohjeita jne.
Lajiryhmä tekee tätä vapaaehtoisesti töiden ja muun elämän ohella, mutta niin tekevät luokkayhteyshenkilötkin ja tämä aktiivinen lajiryhmän terveelle potkiminen ei mielestäni ole luokkayhteyshenkilön tehtävä.”
Valtteri