Kirjoittaja Aihe: Audi R8 LMS akun etsiminen  (Luettu 1171 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Lime_Driver

  • Tulokas
    • Profiili
Audi R8 LMS akun etsiminen
« : 03.01.24 - klo: 12.22 »
Moi! Aloittelija täällä kyselee. Poika sai tuollaisen Audi R8 LMS rc-auton, mutta akku vetelee viimeisiään ja hiipuu nopeasti. Olen etsiskellyt pitkin nettiä sopivaa uutta akkua, mutta tuntuu olevan todella vaikea löytää, joten käännyin tämän foorumin puoleen. Olisi tarkoitus löytää siis tuollainen 9.6V slot in akku. Laitan tähän kuvan vielä mistä kyse:https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/nikko-9-6v-koteloakku-ja-laturi

Kaikki apu on tervetullut, koska ei viitsisti poiskaan heittää autoa.

Poissa iippo777

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Audi R8 LMS akun etsiminen
« Vastaus #1 : 04.01.24 - klo: 20.53 »
Ainoa mistä voit kysyä on Nikon maahantuoja. Toinen vaihtoehto on teettää akku mitoilla. Ikävä kyllä taitaa olla akku arvokkaampi, kuin auto ja mikäli jotain hajoaa autosta niin ei taida mitään osia saada muuten kuin itse tulostamalla.

Nikko tekee radio-ohjattavia, mutta ovat kertakäyttöisiä leluja (ikävä kyllä) tuotteena täysin erilaite, kuin tämän foorumin autot, jotka ovat korjattavia.

Avun saaminen saattaa siksi takuta, kun ei Nikko ole tuote millä kukaan ajaisi.

Poissa Lime_Driver

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Audi R8 LMS akun etsiminen
« Vastaus #2 : 04.01.24 - klo: 22.22 »
Kiitos vastauksesta. Tätä hieman pelkäsinkin, että akkua alkaa olla mahdoton löytää ja tosiaan rc-autot poikaa kiinnostelee, mutta lähdettiin "maltillisella" radio-ohjattavalla, mutta ostoksille tässä taitaa joutua ja panostaa kerralla ns. oikeaan autoon.

Poissa iippo777

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Audi R8 LMS akun etsiminen
« Vastaus #3 : 05.01.24 - klo: 00.38 »
Tuolta varmasti saat asiantuntevaa palvelua ja nykyaikaiseen malliin (eli hinnat edukkaat) nettikauppa, MUTTA oikeasti palveleva sellainen ja nouto myös mahdollinen. Heillä on perinteisesti ollut hyvin varaosia hyllyssä edustamiinsa tuotteisiin.

https://www.eurorc.fi/

Ps. Olen ko. Liikkeen asiakas, mutta jeesiä heiltä saa hyvinkin nopeasti. Suomeksi en mainosta omaa liikettä tms.