Kirjoittaja Aihe: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK  (Luettu 934816 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa J0rmalaari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #270 : 29.04.06 - klo: 23.14 »
niin hyviä päiviä..mä asustelen porissa ja oon ny 3 vuotta alphani kimpussa hääräilly ja ny se sano tänää ittes irti..(hävis puristukset :| )mutta kuiteskin nii oon ajatellu jos ostasin kunnon krossarin ja alkaisin siellä ulvilassa käymäsää ajelemassa..et olisko siel sit sellast porukkaa jokka vois auttaa tms?!? niin katos oon viel aika tosi kokematon näissä asioissa siis ku toi auto toimi nii moitteettomasti ni ei tullu paljoo kokemusta^^mutta niin jos mä siellä joskus ens viikolla EHKÄ tulisin piipahtaa ja kattelee rataa et kehtaisinks mä alkaa siel käymää;P nii ja mitä krossarii suosittelette mulle siis tolle radalle sopiva ja ei mikää kisavehje tarvii olla mutta potkua saa piisata..

Poissa J0rmalaari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #271 : 29.04.06 - klo: 23.34 »
niin ja ehkä ehin huomennaki pikasee pyörällä tulee vilkasee..teiän touhuja..älkää pelästykö jos joku tulee upeel pinkki mustal tunturil kurkkii tee touhui..ja mihis aikaa te suuri piirtei ootte siel ku meinaa mietein vaa ku kiinnostuin ny viel enemmä tästä radasta 8) ja vaikuttaa siltä että kai siellä ihan ok seuraa onki..vaikka oonki 13 vuotta nii kai siel pari kymppiste kaa voi viihtyy :mrgreen:

Poissa J0rmalaari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #272 : 30.04.06 - klo: 00.44 »
nii ja yks kysymys vielä niin että oliskos kellään mitään krossarii myytävänä tyylíi jos olis infernoo,hyper 7 tms ja iha sillee et ajaa pystyy siis hyvä kuntosta toivon..ja sillee et se kone touhottais ainaki viel 5-10 litraa..(melko paljon toivottu mut silti) niin että oliskos kellään krossii myytävänä?? :lol:

Poissa J0rmalaari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #273 : 30.04.06 - klo: 09.02 »
hobaon hyper  7 tq vai inferno 7.5.. kumpi olis ns.parempi? kummassa enemmän tehoa??! nopeutta?!? ja kestävyyttä?

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #274 : 30.04.06 - klo: 09.27 »
Hobao hyper 7 tq
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Poissa J0rmalaari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #275 : 30.04.06 - klo: 09.32 »
mikäs siinä o sitte parempaa tietty halvemmat varaosat ku ei oo kyosho..

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #276 : 30.04.06 - klo: 09.37 »
Jospa keskusteleisitte oikean aiheen alla. Noi autokeskustelut ei kuulu tämän rata aiheen sisälle!
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa J0rmalaari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #277 : 30.04.06 - klo: 09.43 »
niin no joo oikessahan olet...niinpä menen radalle paikan päälle kyselemään... :roll:

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #278 : 30.04.06 - klo: 14.28 »
Hemmetti kaikki hauska tapahtuu ku oon pois  :evil:  Ens viikonloppuna ajelemaan?
RB,the power of champions.

Poissa J0rmalaari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #279 : 30.04.06 - klo: 15.51 »
Juuzmo! voisiks vähä "esitellä" paikkoja joskus jos tulisin kattelee? on meinaan hankinnasssa toi hyper 7 TQ...et joskus viikolla jos sulla kävis tai sit viikoloppuna?!?

Poissa Kawai

  • Jäsen
    • Profiili
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #280 : 30.04.06 - klo: 19.59 »
Paikalle ehdein vasta klo 19.10, jolloin paikalla ei enää ketään ollut. Kovasti oli jäljistä päätellen kuitenkin ajeltu. Noh, seuraavalla kerralla sitten.

-K-
Vakio-MI, modattu MI ja liian vähän aikaa.

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #281 : 30.04.06 - klo: 20.47 »
Huomenna ehtoopäivällä, olisko kahden maissa  :wink:
allekiroitus

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #282 : 01.05.06 - klo: 12.36 »
Lainaus käyttäjältä: "Tomsson"
Huomenna ehtoopäivällä, olisko kahden maissa  :wink:
JEAH! oon tulossa  8)  Soitelkaa mulle ku ootte menossa?
Lainaus käyttäjältä: "J0rmalaari"
Juuzmo! voisiks vähä "esitellä" paikkoja joskus jos tulisin kattelee? on meinaan hankinnasssa toi hyper 7 TQ...et joskus viikolla jos sulla kävis tai sit viikoloppuna?!?
Kyllä se mulle passaa,tästä ajaa mopolla sinne muutaman minutin ;)  Vois muutenkin vähän jotain ajoa kehitellä ens viikonloppuna?
RB,the power of champions.

Poissa J0rmalaari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #283 : 01.05.06 - klo: 13.25 »
joo ku jos mäki sin polkisin ni jos osotetta tai ajoohjeita voisit kertoo jos joskus näytät vähä paikkoja..

Poissa J0rmalaari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #284 : 01.05.06 - klo: 14.18 »
niin ja mä en viitti sin tulla radalle ajelemaa purellani..se on liian tykki..ei vaa jos sil menee hypyist se varmaa levii:D mut joo jos sovitaan sit siitä jos joskus tulet esittään paikkoi?!?

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #285 : 01.05.06 - klo: 16.54 »
Ei siellä sun kummempaa esittelemistä ole,tuut joskus sinne kattomaan ku on muutakin porukkaa ajamassa ;) Mistäpäin tulet?
RB,the power of champions.

Poissa J0rmalaari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #286 : 01.05.06 - klo: 16.58 »
porista..mutta nyt nakertaa kun alphasta lähti koneesta puristukset..ja ostan ny kokonaa uude auto ni kai ton hpi mt2 18 ss ku varat ei riitä hobaoon ni kai tolla mt2 pärjää tuolla?!?!

Poissa J0rmalaari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #287 : 01.05.06 - klo: 17.01 »
niin ja säädöissä sun muissa asioissa varmaan osaatte neuvoo :wink:

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #288 : 01.05.06 - klo: 18.11 »
Tervetuloa  :)  autamme kaikissa asioissa missä vain osaamme.

T:Rami

Ps: Revo myynnissä
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa J0rmalaari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #289 : 01.05.06 - klo: 19.35 »
niijuu niitä ajoohjeita..missäs se rata on? jos osotteen annatte ja vähän ajoohjeita kai mä sinne löyän;D

Poissa Kawai

  • Jäsen
    • Profiili
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #290 : 01.05.06 - klo: 19.47 »
Ajo-ohje mun näkemyksen mukaan:

Porista ajellaan vaan Helsingin pikatietä Nakkilaan päin. Ulvilan jälkeen alkavan 80-alueen loputtua ensimmäisestä oikealle. Viitoitus sekä FK-radalle ja RC-radalle. Jos fillarilla aiot, niin Ulvilaan ensin ja siitä varmaan viisainta mennä vasta pikatielle. Kätevin varmaan on ajella Pitkärannantietä pitkin pikatielle saakka - on paljon rauhallisempaa vähemmän trafioikin vuoksi.

Itse RC-autottomana olen ainakin menossa autolla ensi sunnuntaina viimestään tsiigailemaan sivusta, kun prot ajelee.  :mrgreen:

-K-
Vakio-MI, modattu MI ja liian vähän aikaa.

Poissa J0rmalaari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #291 : 01.05.06 - klo: 20.44 »
joo..mut siis ku kyllä mä karting radalle osaan niin onks se sii jossai lähellä ku osaan sellast lande reittii pitki sinne fk radalle mut en mä tonne osaa     :|

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #292 : 01.05.06 - klo: 20.55 »
Se RC-rata on ihan siinä mikroautoradan vieressä, vain semmoinen muutaman metrin levyinen ja parin metrin korkuinen valli välissä.

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #293 : 01.05.06 - klo: 21.00 »
Lainaus käyttäjältä: "Kawai"
Ajo-ohje mun näkemyksen mukaan:

Porista ajellaan vaan Helsingin pikatietä Nakkilaan päin. Ulvilan jälkeen alkavan 80-alueen loputtua ensimmäisestä oikealle. Viitoitus sekä FK-radalle ja RC-radalle. Jos fillarilla aiot, niin Ulvilaan ensin ja siitä varmaan viisainta mennä vasta pikatielle. Kätevin varmaan on ajella Pitkärannantietä pitkin pikatielle saakka - on paljon rauhallisempaa vähemmän trafioikin vuoksi.

Itse RC-autottomana olen ainakin menossa autolla ensi sunnuntaina viimestään tsiigailemaan sivusta, kun prot ajelee.  :mrgreen:

-K-
Olihan tänäänkin pro:t ajelemassa,tulit vaan liian myöhään  :mrgreen:
RB,the power of champions.

Poissa Kawai

  • Jäsen
    • Profiili
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #294 : 01.05.06 - klo: 21.42 »
:mrgreen:  :mrgreen:
Aika hyvä!  :wink:

-K-
Vakio-MI, modattu MI ja liian vähän aikaa.

Poissa J0rmalaari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #295 : 01.05.06 - klo: 21.50 »
nii hei ku osaan siihen mikroauto radalle nii onks toi siel lähel? nii ja onks joku tuol joskus 18 maissa??ku tulisin sillo kattelee..

Poissa J0rmalaari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #296 : 01.05.06 - klo: 21.50 »
oho joo se on siin vieres joo:D mut huomenna joku ajamaan kuuden maissa niin tunn kannustamaan:D

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #297 : 01.05.06 - klo: 21.54 »
Tossa on tollanen muokkaa nappula sit sen varalta et tarvii viestiin lisätä jotain ;)
RB,the power of champions.

Poissa J0rmalaari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #298 : 01.05.06 - klo: 21.55 »
niinpä onkin joo:D mut joku ajaan huomen kuuden maissa?niin ja ajaaks tuolla enään kukaan krosseilla..kui kaikilla tuntuu olevan revo :roll:

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #299 : 02.05.06 - klo: 23.21 »
HUOMIO HUOMIO

Ilmoittelen vaan, että rata on sunnuntaina 7.5 Kyosho Turun käytössä. Treenaavat porukalla kesän kisojan varten ja ovat vuokranneet radan käyttöönsä. Muina päivinä rata toki vapaa kaikille, mutta sunnuntai pyhitetty Kyosho Turulle. Kiitos =)

http://www.rc10.fi/viewtopic.php?t=16179

Minä menen ainakin katsomaan miten uusi ST-R kulkee  :shock:
allekiroitus