Päävalikko

Nokia M8 SM1 2026 - tulokset

Aloittaja miyl, 15.06.26 - klo: 18.31

miyl

sateen takia kisat keskeytettiin sähköjen toisen finaalikierroksen jälkeen, ja ennen M8 A finaalia.
Sähköissä tulokset 2/2, Polttiksen tulokset alkuerien perusteella top 4 + B finaalin sijoitus lopuille

M8:
1 A Tomi Salonen
2 A Ilari Langenoja
3 A Lauri Ruotsalainen
4 A Lauri Uotila
5 B Jarno Kokkonen
6 B Janne Maula
7 B Tapio Hanhilammi
8 B Timo Kääpä
9 B Kimmo Lehtonen
10 B Janek Pähn

M8e:
1   A   Pekko Iivonen
2   A   Kristian Ullakko
3   A   Oiva Metsola
4   A   Jarno Siltanen
5   A   Joonas Kekkonen
6   A   Jani Hovi
7   A   Jimi Lehmus
8   A   Leevi Martikainen
9   A   Heikki Valtonen
10   A   Mikko Maula
11   A   Kai Jämsä
12   A   Jarmo Halme
13   B   Tomi Mairue
14   B   Sami Takkinen
15   B   Ari-Pekka Kyykkä
16   B   Pasi Lehmus
17   B   Mika Kaitamo
18   B   Emil Ylösmäki
19   B   Tomi Pohjamo
20   B   Ville Hyppönen
21   B   Tomi Laaksonen
22   B   Sami Haapsaari
23   C   Oskari Mäki
24   C   Miska Petäjämaa
25   C   Hannes Kainulainen
26   C   Tommi Tirroniemi
27   C   Janne Kiiski
28   C   Erkko Ylösmäki

Tarkempia tietoja: https://tinyurl.com/NokiaSM12026

Mr-Chat

Kiitos kisasta.

Toivottavasti tulee taas kysely kisasta, jolla oikeasti voi vaikuttaa nopeasti ajoformaattiin...

Nykyinen m8 formaatti on todellista älyköyhää idiotismia..
Vauhti korjaa puuttuvan taidon...

Max

M8 SM-SARJA | SM I, Nokia

Kausi on nyt saatu käyntiin Nokialla. M8-luokan kuskien määrä on harmillisen heikolla tasolla muutamien viime hetken luokan vaihdoksien johdosta sekä allekirjoittaneen estymisestä. M8E-luokan puolella oli kuitenkin viime kautta vastaavasti kuljettajia mukana eli mitään merkittävää kuljettajakatoa ei ole päässyt tapahtumaan talven aikana.

Toivoisin, että joka ikinen M8-luokkaa ajava tai sen ajamista pohtiva vastaisi kyselyyn ja kertoisi näkemyksiään, koska parin edellisen vuoden aikana vuoto M8E-luokkaan on ollut merkittävää ja erinäisiä keinoja M8-luokan elvyttämiseen on jo kokeiltu.

Pahoittelen kyselyn julkasun viivästymistä, oma matkustus takaisin Suomen maaperälle ja juhannuksen vietto veivät viimeiseltä viikolta kaiken ylimääräisen ajan.

Nokian palautekysely:
https://forms.gle/RPYPMdHzPYhdUjBz7