Kytkimessä taitaa olla vikaa. Kannattaa se katsoa ja käydä läpi, muuta en keksi tuohon tökkimiseen.
Kertokoot muut jos on joku toinen idea.
Moottorin keskipakokytkimessä on uudet palat(entisen omistajan ostamat) ja näyttivät ihan ok kuntoisilta ja oikeinpäin asennetuilta. Hieman lasittuneet tosin.
Outoa tosiaan se että paikaltaan lähdettäessä suttaa ihan kunnolla eli vetoa on mutta heti kun kierrokset nousee reilummin ja esim mutkaan tullessa (kaasua höllätessä) veto häviää. Välillä on toiminut niin että painaa kaasun pohjaan niin vetää ihan hyvin koko suoran mutta taas höllätessä tippuu pois pelistä.
Epäilyt kohdistuvat yksisuuntalaakeriin siitäkin syystä että vasta kun kierrokset ovat lähellä tyhjäkäyntikierroksia niin tapahtuu tämä nykäys jolloin on taas veto tallella.