Kölin alta mentiin.
Auto ja kuski olisi ollut ihan iskussa, mutta mekkarin koneensäätötaito ei. Vain yksi alkuerä ilman teknisiä murheita, muissa konestumppi. Näistä toinen sammuminen turbopullon irtoamisesta (kaiketi?). Nousufinaalissa sammui kone just ennen starttia eikä lähtenyt käyntiin enää ollenkaan?! Kone lähti käyntiin sitten varikolta, mutta ei toiminut köhimättä. Sunnuntaina parkkiksella, kun laitoin ylhäältä auki 30 min. ja alhaalta kiinni 10 min., niin kone toimi kuin unelma. Täytyy ruveta harjoittelemaan koneen säätöä oikein urakalla.
Eikä tässä vielä kaikki. Joku kehveli ei saanut kanssa yhtään kierrosta tehtyä 1/8 finaalissa ja vei meidän viimeisen sijan. Olis päässyt edes sillä elvisteleen. Viimeinen sija olisi ollut edes jotain, mutta toiseksi viimeinen ei ole yhtään mitään :lol:
Plussaa:
+ starttiboxi (joka pyöri ennemmän kuin oma kone, kun sillä sitä Josenkin konetta veivattiin käyntiin toiset 10 minuuttia)
+ sää
+ rata
+ "hymypystit"
+ ja yleensä se, että hyvät kisat Ulvilassa on saatu aikaiseksi
+ kuskin tappion sietokyvyn kasvaminen
Miinusta /parannettavaa
- vieläkin enemmän saisi kuulutella radan tapahtumista
- ajajakorokkeen katon peltisyys (epäilen tätä meidän ja toisten radio-ongelmien lähteeksi)
- 2 tielle kyltti RC rata eikä FK rata :lol:
Ja tietysti onnittelut voittaneille!