No niin näkyi olevan. Vaikutti yhtä hyvältä, kuin mitä valmistajien myynti esitteet :shock:
Hevimies, oletko itse edes lukenut kyseistä Monsteri testiä tai tuota lehteä yleensä ollenkaan? Onko sinulla jotain perusteluita ja faktoja väitteitesi tueksi? Nuo on kuitenkin aika kovia väitteitä noinkin suuresta ja tunnetusta lehdestä, siksi olettaisinkin, että sinulla on jotain näyttöä asiasta, ja mieluusti kuulisimme ne.
Minusta vertailu on ihan hyvä tuollaisenaankin, ilman, että alettaisiin vatvoa jotain hintaeroja tms. Ostaja voi itse päättää, onko hänellä varaa johonkin vain ei. Lehden olisi mahdotonta arvostella hinta eroja, koska joillekin 100 € on paljon, toisille 1000 € on vähän. Näissä kuitenkin puhutaan niin pienistä eroista hinnoissa, siis absoluuttisena erona, ei suhteellisena, että sillä kuitenkaan loppujen lopuksi niin paljoa voi painoarvoa antaa.
Nämä kaikki autot on suht saman hintaisia, jos niihin kaikkiin laitetaan sellaiset sähköt, että niillä viitsii nautiskella vähänkään enemmän tosissaan. Hyvistä radiolaitteista on sekin hyöty, että ohjainta voi käyttää myös muissakin autoissa, niinkuin minä käytän Assossani. Pilipali vehkeille taas en laske mitään arvoa, eikä niillä arvoa olekkaan, jos niitä alkaa myydä eteenpäin.
Losissa arvostankin sitä, että siinä on panostettu järkevissä puitteissa laatuun, eikä menty siitä, mistä aita on matalin. Moottorin koko, iskareiden määrä yms. asiat on myyviä argumenttejä, mutta mieluummin vaikka hitusen pienempi ja parempi moottori, vaikka vähemmän iskareita kunhan vain saa sitten paremmat sähköt ja voimansiirron. Losissa on runko myös viisaasti suunniteltu. Se on suht helppo huoltaa, todella jäykkä ja pieneen tilaan menevä. Kaikki on keskitetty keskilinjalle ja mahdollisimman keskelle autoa. Kevyemmät osat päihin ja painavemmat keskelle. Kaikki on myös hyvin suojassa toisin kuin esim. Savagessa.