Kirjoittaja Aihe: Tamiya pajero XC rungolla tulosa taloon  (Luettu 1645 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Monstertruck76

  • Veteraani
    • Profiili
Tamiya pajero XC rungolla tulosa taloon
« : 26.07.05 - klo: 20.40 »
Miten korotetaa ja muutetaan 4wd.kokemuksia,kannattiko etes ostaa :D
Tamiya Hilux 4x4 Mountaineer. Tamiya TXT-1. Kyosho Mad Cruiser, 1/1 lumikone RC. RC Bruder kaivuriprojekri.

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Tamiya pajero XC rungolla tulosa taloon
« Vastaus #1 : 26.07.05 - klo: 21.16 »
Tuolla on jotain juttua ja linkki mistä saat tietoo enemmänkin http://rc10.fi/viewtopic.php?t=10455&highlight=tamiya+race+touareg

Poissa ClodZ

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.neppis.com
Re: Tamiya pajero XC rungolla tulosa taloon
« Vastaus #2 : 27.07.05 - klo: 01.03 »
Lainaus käyttäjältä: "Monstertruck76"
Miten korotetaa ja muutetaan 4wd.kokemuksia,kannattiko etes ostaa :D


Takapään joustoja voit kasvattaa muuttamalla iskunvaimentimien alakiinnikkeen paikkaa, vaatii hiukan näpertelyä. Itse tein uudet linkit alumiiniputkesta. Samalla toki voi korottaakin, mutta itse tein aika hillityn muutoksen, koska auton valtteina on realistisuus. Etupää onkin kiperämpi erillisjousituksen kanssa, sopivista paikoista hiomalla ulosjoustoja saadaan lisää vajaan sentin verran, tähän en itse lähtenyt ollenkaan.

Autohan on vakiona 4WD, halutessaan voi tietysti muuttaa etu- tai takavetoiseksi hammasrattaita poistamalla, voimansiirto on hyvin käsillä.
XC - Poor boys Bruiser

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Tamiya pajero XC rungolla tulosa taloon
« Vastaus #3 : 27.07.05 - klo: 14.47 »
Mistä muuten löysit tuon XC-Pajeron? , itse haeskelin sitä alkuvuodesta ja sitä ei ollu enää missään, joten ostin sit VW Touaregin.

Poissa Monstertruck76

  • Veteraani
    • Profiili
löytyyhän niitä
« Vastaus #4 : 27.07.05 - klo: 16.57 »
Ostin saksasta ja maksoi vain 35e radioiden kans ja rahtia tuli 8e edestä
Tamiya Hilux 4x4 Mountaineer. Tamiya TXT-1. Kyosho Mad Cruiser, 1/1 lumikone RC. RC Bruder kaivuriprojekri.

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Tamiya pajero XC rungolla tulosa taloon
« Vastaus #5 : 27.07.05 - klo: 22.19 »
Ostitko mistä? yksityiseltä vai liikkeestä? www.ebay.de? vai joku muu vaihtoehto...?

Poissa Monstertruck76

  • Veteraani
    • Profiili
Mistäs muualta
« Vastaus #6 : 28.07.05 - klo: 17.24 »
Ku ebay.de.on tullut tehtyä paljon kauppaa siellä.eilen saapui clod buster rtr  suomeen ja auton uusi omistaja oli tyytyväinen :D
Tamiya Hilux 4x4 Mountaineer. Tamiya TXT-1. Kyosho Mad Cruiser, 1/1 lumikone RC. RC Bruder kaivuriprojekri.