Kirjoittaja Aihe: Forza motorsport  (Luettu 2741 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
Forza motorsport
« : 08.08.05 - klo: 23.27 »
Kuinkas moni teistä omistaa kyseisen pelin? kokemuksia ja kommentteja tänne!
Itse sain eilen tuon pelin X-boxille, tänään aloitin career(tjs.)moden ja nyt on level 20...
Autoja tulee ja menee...
Hyvin toteutettu, melko realistinen peli, autoissakin löytyy valinnanvaraa...
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa Cubic-

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.masansivut.tk
Forza motorsport
« Vastaus #1 : 09.08.05 - klo: 11.34 »
Löytyyhän tuokin peli. Tullut pelattua 66,7% ja level on 44. Todella hyvä autopeli. Xboxin paras.
Rc miehen tiellä pitää...

Poissa Mini-Z

  • Veteraani
    • Profiili
Forza motorsport
« Vastaus #2 : 09.08.05 - klo: 20.59 »
Tottahan toki tuo löytyy. Joku 45% pelattu läpi. Jossain luki, että paras konsolipeli, mutta mene ja tiedä.
Are you sure?

Poissa salde

  • Tulokas
    • Profiili
    • www.salde.net
Forza motorsport
« Vastaus #3 : 10.08.05 - klo: 09.58 »
Onhan tuo ollu jo pitemmän aikaa...
Meni vaan into pelaamiseen ku oli ratti vähänaikaa lainassa ja nyt ei oo kerinny itelle vielä ostaan omaa rattia ;)

ei oikeen herkkyys tahdo riittää tossa normaalissa ohjaimessa ajamiseen kunnolla

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Forza motorsport
« Vastaus #4 : 10.08.05 - klo: 12.50 »
Lainaus käyttäjältä: "salde"

ei oikeen herkkyys tahdo riittää tossa normaalissa ohjaimessa ajamiseen kunnolla


Kyllä, mulla lopahti kanssa into tattiohjainten kanssa, kun varsinkin niitä nopeita jenkkirasseja on suhteettoman vaikea ohjastaa ilman rattia. Muuten kyllä tosi hyvä tatsi ajoon ja autoihin sekä muutenkin toimiva kokonaisuus. Forzan kokeilun jälkeen ei ole edes tehnyt mieli kokeilla muita boxin ajopelejä..
---

Poissa MikaelY

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Forza motorsport
« Vastaus #5 : 21.10.05 - klo: 15.04 »
.
« Viimeksi muokattu: 29.10.14 - klo: 11.40 kirjoittanut MikaelY »

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Forza motorsport
« Vastaus #6 : 14.03.11 - klo: 00.29 »
Pahoittelen että nostan näin vanhaa keskustelua ylöspäin, mutta en viitsisi uutta aihettakaan tehdä. Eli itse olen aivan koukussa tuohon Forza 3 ja careeri onkin tullut hakattua läpi monta kertaa. kysynkin että pelaako moni peliä tuolla netin puolella ? Olisi todella mukava kaahailla porukalla kilpaa. Mua itseäni ei niinkään nuo superautot kiinnosta, vaan kiinnostus on lähinnä nuihin vanhoihin klassikoihin. Olen myös yrittänyt nuita autoja rakentaa suht realistisesti, esimerkiksi jostain luupää datsunista ei aleta repimään 600 hevosvoimaa irti vaan on tyydytty sellaiseen pariin sataan. Jos joku porukka kaahailee peliä netissä, niin saa ottaa yhteyttä. Tulisin mielelläni mukaan ajamaan
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa sampsi

  • Jäsen
    • Profiili
    • foorumini
Vs: Forza motorsport
« Vastaus #7 : 13.11.12 - klo: 11.31 »
Pahoittelen että nostan näin vanhaa keskustelua ylöspäin, mutta en viitsisi uutta aihettakaan tehdä. Eli itse olen aivan koukussa tuohon Forza 3 ja careeri onkin tullut hakattua läpi monta kertaa. kysynkin että pelaako moni peliä tuolla netin puolella ? Olisi todella mukava kaahailla porukalla kilpaa. Mua itseäni ei niinkään nuo superautot kiinnosta, vaan kiinnostus on lähinnä nuihin vanhoihin klassikoihin. Olen myös yrittänyt nuita autoja rakentaa suht realistisesti, esimerkiksi jostain luupää datsunista ei aleta repimään 600 hevosvoimaa irti vaan on tyydytty sellaiseen pariin sataan. Jos joku porukka kaahailee peliä netissä, niin saa ottaa yhteyttä. Tulisin mielelläni mukaan ajamaan

Kiinostaako vielä FORza netti peli?
ite pelailen sitä lähes joka päivä :)
xbox live nick sampsi90 saa lisätä :)