Kirjoittaja Aihe: Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"  (Luettu 59728 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #300 : 19.09.05 - klo: 00.44 »
Lainaus käyttäjältä: "Rph"
Lopetetaan tää kun näyttää karkaavan käsistä tää ikuinen  "" asia, mun osalta loppu, en vaan jaksa... Losin kehumista voi jatkaa LST topicissa :wink: .


 :D
No seuraavaks mä ajan Revolla ja piäksän kaikkia mennentullen... Sit hehkutetaan sitä.  :mrgreen:

Tottakai se auto jolla kisaa tulee ajamaan on se paras ja leikkimielistä kädenvääntöä pitää aina olla. Varsinkin täällä foorumilla.  :D

Mut joo...
Eiköhän tää riitä tältä osin meikäläisenkin puolesta.

Kuvia odotellen...

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #301 : 19.09.05 - klo: 00.58 »
Ainiii.. Pakko vielä hehkuttaa. Mä ajoin ainoastaan yhden alkuerän maaliin... Senkin vaan siitä hyvästä että se kolmas alkuerä uusittiin ja pääsin sen uusitun erän maaliin.
1. alkuerä - 3 kierrosta.
2. alkuerä - 4 kierrosta.
3. alkuerä - 5 kierrosta. Uusittiin, eli ei lasketa mukaan.
Sijoitus 17. Joka ei siis pitänyt
3. alkuerä - 7 kierrosta. Erän nopein vaikka tässä ajo kaikki HB:t
Sijoitus 8.

Semit ajoin 3 vetosella autolla, kun just lämmittelyssä meni vetari.
Semiäkään en päässy maaliin koska keula rasittu niin paljon kun kaikki veto meni sinne että lopulta meni toinen etu vetari ja jumittu C palan väliin. Eli jäi semistäkin ajamatta 3-2 minuuttia...

Silti sijoitus löytyy A-finaalista. :lol:

Kivat kisat oli... Pitää kattoa jos pääsis taas jollain autolla ajamaan ensvuonna.

Huom. Kellään Hesasta tulleella ei ollu omaa autoa...  :mrgreen:

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #302 : 19.09.05 - klo: 01.03 »
Sun pitää hoke hommata truggy (tai tehä) niin osaat säätää paremmin
kaikista paras jos modaat oman :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #303 : 19.09.05 - klo: 01.10 »
Pikkulinnut on laulellu tanään mielenkiintosia asioita... Saa nähä onko mulla ens vuonna joku härveli alla.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #304 : 19.09.05 - klo: 01.23 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Pikkulinnut on laulellu tanään mielenkiintosia asioita... Saa nähä onko mulla ens vuonna joku härveli alla.

Hyvä homma, koukkuun taisit kuitenki jäädä ainakin "riittävästi" :lol:
HYVÄÄ YÖTÄ (huomenna, eiku tänään 6.30 töitä kohti... :( )
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #305 : 19.09.05 - klo: 07.00 »
Siinäpä oli yksi syy, miksi vannoutuneille crossareille halusin antaa autoni käyttöön. Jotta saisivat vähän tuntumaa näisä monsuistakin...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa kaide

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://Kaide.gfoto.com
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #306 : 19.09.05 - klo: 07.45 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Lainaus käyttäjältä: "Jani Lindqvist"
Jani Lindqvist 42.175   HB
Jani Parjanen 42.671   HB
Markku Honkanen 43.578   LOSI
V-P Virtanen 43.916   HB
Mikael Westerqvist 45.197   LOSI
Kai Gilojev 45.558   REVO
Rami Harvonen 45.901   REVO
Niko Leppänen 46.231   HB


Lisäsin tohon asti noi autot...

No pojat... miks ei ne krossarit isommilla renkailla oikee menny?  :lol:

Ja REVOT jäi ku tikku ***aan.  :mrgreen:


Mielestäni aika hyvin täysin RTR REVOLTA ihan paketti peli :wink:

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #307 : 19.09.05 - klo: 08.01 »
HUOM minäkään en hävinnyt paljookaas 4wd autoille, ppäasia että voitin HOKEn mutta hävisin taas pitäjämäki,pajamäki,konala mestaruuden tuolle Arille, taas harmittaa hitsti mikä ZÄKÄ tuolla arilla jatkuvasti on. HBhan on monsteri niinkuin minun pikku wessa on :wink:
Jerzi

RAMI Täytyy sanoa että kyllä naurattaa tuo Losin hetkutus, kisojen paras merKki on tällä kertaa TRAXXAS
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #308 : 19.09.05 - klo: 08.47 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
RAMI Täytyy sanoa että kyllä naurattaa tuo Losin hetkutus, kisojen paras merKki on tällä kertaa TRAXXAS

 :lol: Suoralla mun päälle ja "NAKS"... Kyllä vähä potutti ku nostaja
heitti LST:n keula pystyssä, ku päästin kaasun niin käänty poikittain... :lol:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #309 : 19.09.05 - klo: 09.40 »
Onko kellään 2wd trukkia lainata niin voisin tulla mukaan seuraaviin kisoihin!
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa kaide

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://Kaide.gfoto.com
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #310 : 19.09.05 - klo: 10.38 »
Lainaus käyttäjältä: "JQ"
Onko kellään 2wd trukkia lainata niin voisin tulla mukaan seuraaviin kisoihin!
varmaan saat ton revon jolla ajoin, oli nimittäin takaveto puolikkaan puolivälin jälkeen ja finaalin :mrgreen:

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #311 : 19.09.05 - klo: 11.15 »
Minulta saa ensikesän kisaan auton käyttöön. Unlimited tai stanu auto on vapaana.
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #312 : 19.09.05 - klo: 14.54 »
Mites Savaget ja Madit pärjäsi siellä?
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Mika R

  • Vieras
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #313 : 19.09.05 - klo: 15.06 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"

tässä mun tulos Pantherin Pythoneilla LST:llä:
-oman 1-erän voitto
-2-erä "huilailua" ja vastariakun latausta (meni niin hyvin eka erä)
-oman 3-erän voitto
-suoraa ½ A-finaaliin ja toisena lähdössä ja tässäkin voitto
-FINAALIIN 2ruudusta taas!!! (lopputulos stanun 8./kokonais 9.
keskeytyksen takia)


Sulla meni ihan hienosti kisat, onnittelut!
Antoiko kenties auton isompi koko henkisesti hyvät fiilikset ajamiseen vai mitä itse olet mieltä?

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #314 : 19.09.05 - klo: 15.07 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Mites Savaget ja Madit pärjäsi siellä?
savage oli ainakin kakkosena stanu luokassa  :wink:
RB,the power of champions.

Mika R

  • Vieras
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #315 : 19.09.05 - klo: 15.23 »
No sithän Savage pärjäs hienosti kans!

Poissa wictro

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/perhe/vakivalta/
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #316 : 19.09.05 - klo: 15.57 »
kiitoksia vaan järjestäjille!

tultiin vähän myöhässä paikalle(aikalailla 09:15), joten harjoitukset jäi kahteen kierrokseen :)

tavoitteet täyttyi (jos en ny viiminen olis, ja autoki vois säilyä ehjänä), vaikken ollut radalla koskaan ennen ajanutkaan. ja rc-autoiluni kattaa kokonaisuudessaan peräti kahden gallonan ajelut!

kilpaileminen alkoi kyllä kiinnostaa kovasti, mekkaajakin suunnittelee nyt auton hankintaa!

auto (traxxas revo, se oranssi) oli täysin tehtaan setupeissa, jotka mielestäni toimivat aika hyvin. kaikki kaatumiset ja muut venkoilut johtuivat kyllä täysin
ajotaidottomuudesta. harjotella pitää nyt kovasti, että alkaisin sijoituksille päästä. hyvä homma, onpahan tavoitetta!

radan rakentaminen tänne Kouvolaankin alkoi taas tuntua ihan hyvälle idealle. onhan täällä tykkimäen moottorikeskus, jossa ajellaan motokrossia/supermotoa/rc tourinkia/romurallia. luulisi siellä tilaa vielä toiselle rc-radalle.

valitettavasti jouduimme lähtemään ennen palkintojen jakoa, siitä pahoittelumme!

jotain videota tai kuvaa otettiin, pitää katsoa jos nettiin jotain laittaisi.
-Lithium Love Racing-

Poissa kaosti

  • RSRCA
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #317 : 19.09.05 - klo: 16.01 »
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"
No sithän Savage pärjäs hienosti kans!


Oma savage tsippas suoran päähän kun kampparin tappi sano sopimuksen irti nosramissa ^^. Tais olla semeissä tjt.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #318 : 19.09.05 - klo: 18.02 »
Tuloksia katseltuani ja paikallaolijoita jututettuani pistin positiivisesti merkille, että monella merkillä/mallilla voi ajaa tasaväkisesti kilpaa. Edes etukäteen suuresti hehkutetut HB:t (vaikka monsuja eivät olekaan) ei mene muilta karkuun. Varsinaisissa monstereissa on kuitenkin monta mallia joista valita. Revot, Savaget ja Maxxit menee melko samaa tahtia radalla ja varmaan niillä kaikilla voi voittaa kisan. Vielä kun ottaa tuloksissa huomioon paikalliset, jotka on voineet säätää autonsa radalle hyvin sopiviksi, niin heidän kannassaan on kuitenkin muitakin ihan lähellä.

Kierrosajoista, esim. Revo ja Savage-kuskien nopeimpien kierrosten keskiarvo on hyvin lähellä toisiaan, Revo 49.05 ja Savage 49.63 sek., Maxxitkin siihen samaan haarukkaan. HB otti tässä kaulaa, keskiarvo 43,75 sek, mutta sitä minä en laske monsuksi 8)

Tämä on jatkon kannalta hyvä asia, autot on melko tasaväkisiä ja se takaa hyviä kilpailuita jatkossakin, näinhän on esim. Touring-autoissa ja crossareissakin.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #319 : 19.09.05 - klo: 18.54 »
Se että lähdetään vertailemaan keskenään autojen kierosaikoja on minun mielestä aika pohja noteeraus. Sama kuljetta kuin pääsis kokeilemaan eri autoja niin silloin päästäisi aika optimi tilaan. Näissä kisoissa pärjäs se kuljettaja hyvin joka kiersi rataa ympäri esim niin kävi JONNI KOTALALLE, hänen ajo ekasta finaalista niin siinä hän meni kirjaimellisesti kävely vauhtia eteenpäin ja nousi ja oli peräti 2 siinä finaalissa, joten lopputulos ei se ole kovinkaan paljoo kiinni autossa tää homma, ja sitä enemmän hyppäät niin sitä enemmän menii osaa rikki kuten kävi esim HOKElla.
Jerzi

HUOM minä olin 7 2 kone sammumisella ja todella heikoilla kieros ajoilla ja silti noin korkealla ja huom voitin vissiin kaikki lositkin sillä hitaalla ajolla, en moita nyt losia mutta näin tällä kertaa.......AAAA sori se minun auto oli täysin vakio traxxas jato ja viellä 2wd
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #320 : 19.09.05 - klo: 18.59 »
Tässä Finaalin nopeimmat kierrokset

Jani Parjanen         42.550            
Rami Harvonen       45.375            
Janne Korkka         47.240
Ari Heinonen           48.605
Kai Gilojev             46.781
Jyri Korkka            47.590
Jerry Hellström       47.681
Daniel Korhonen     57.459
Mikael Westerqvist  46.522
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa solar4

  • RSRCA
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #321 : 19.09.05 - klo: 19.17 »
Jos nopein kierrosaika ratkaisisi niin kuka johtaisi Formuloiden MM-pisteissä?

Niin, kukaan ei ole sitä laskenut, nopein kierros kun ei ratkaise ;)
Little to win, nothing to lose
SD/GT

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #322 : 19.09.05 - klo: 20.36 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
ja huom voitin vissiin kaikki lositkin sillä hitaalla ajolla, en moita nyt losia mutta näin tällä kertaa.......AAAA sori se minun auto oli täysin vakio traxxas jato ja viellä 2wd

No olis kumma jos et olis voittanu Loseja finaalis ku toinen ei lähteny
käyntiin ollenkaan ja toinen (minä) joutui keskeyttämään kun tuli
"3-pyöräohjaus" :lol:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #323 : 19.09.05 - klo: 21.06 »
Kisat meni omalta kohdalta ihan ok alkuerissä ja sit semeissä vastarin akku otti ja loppu. Oma syy kun en vaihtanut, arviointi virhe. Tyytyväinen silti olin ja suuret kiitokset kisoista sinne Ulvilaan ja etenkin Ramille majoituksesta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #324 : 19.09.05 - klo: 21.54 »
No tätä minä just tarkoitankin, eli jos alla on mikä tahansa nikko tuolla monsteri kisassa ja ajat rataa ympäri jopa kävely vauhtia niin olit jo pääfinaalissa kuten minun auto meni. En minä teidän autoja mollaa mutta monsteri luokkaan kuuluu näköjään hajottaa auto ennenkuin päivä on pulkassa, kuten esim miten minä en tehnyt vaan toin auton kotiin (auto toisin oli rikki kuin toin sen oikeasti kotiin kuin kisojen loputtua niin se hajotettiin) ehjänä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa solar4

  • RSRCA
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #325 : 19.09.05 - klo: 22.05 »
Jerry, muistatko mitä sanoin ennen semin alkua? Siinä semissä sitten rikoin oman autoni :mrgreen:
Little to win, nothing to lose
SD/GT

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #326 : 19.09.05 - klo: 22.17 »
Joo nimen omaan, ei kannata hajottaa peliänsä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #327 : 19.09.05 - klo: 22.34 »
Joo rauhassa minäkin olin ajellu koko päivän, mutta finaalissa tuli ensi
muita "pikku" murheita jonka jälkeen paineet kasvoi, kun meni "turhaa"
3-4minuuttia hukkaan, Eli surkeiden sattumusten sarja!
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa JK Nitro

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #328 : 20.09.05 - klo: 00.39 »
Seikkailuni toiselle sijalle stanussa: !. alkuerä: 2 min. ajoa--) etukartaani poikki--) ihan mahoton ajaa, keskeytys. 2. alkuerä:  ei ongelmia--) ekana maaliin 3. alkuerä: pullstartin naru ulos lähtöön startatessa--) ei starttia lainkaan. B-nousuerä: 4 minuutin ajon jälkeen takavetari poikki--) jatkoon silti (olikos) ykkös-sijalla. Semi B: 3 minuutin ajon jälkeen vastarin akku hyyty--) vaihto kesken ajon ja takas kisaan ja oisko neljäs maalissa? Finaali: ei suurempia ongelmia, liian varovaista ajoa vain--) stanun kakkos pytty.

Periksi en antanut vaikka ongelmia oli enemmän kuin riittävästi, usko kyllä oli aikas lailla koetuksella monessa kohtaa. Paras fiilis jäi tuosta B-nousufinaalin selvittämisestä kunnialla 2/3 15 min. erästä etuvetoisella autolla, jossa koneen säädöt todella rikkaalla--) tankki riitti hädin tuskin 6 min. ( normaalisti n. 9-10 min.) ja lämmöt maalissa 87 C!

Autoni sain parsittua uusilla osilla kuntoon aina erien välissä, josta kaikki kunnia niistä kuuluu Hobbylinnan Mikolle ja V-P Virtaselle, joilla oli loistava vara-osa varasto mukana, KIITOS.

Kisajärjestäjille myös kiitos hyvin organisoidusta kilpailusta, jossa tiukkapipoisuus ei todellakaan pilannut makua, vaikka pelkoa ilmassa ennen kisoja olikin.

Kierrosajoista yms. vertailuista sen ainoastaan kommentoin, että paras ja kisan nopein auto on finaalissa ekana maalissa ja sen jälkeen tulee muut vuorollaan, yksinkertaista eikö totta?
Oma autoni olisi varmasti nopeampi kokeneemman käsissä, mutta nopeuden kasvaessa myös riskit kasvaa, senhän kaikki ymmärtää, eiks je? Jotenka, jos auto on nopea yhden tai muutaman kierroksen, se ei vielä riitä, vaan sen pitää olla tasaisen nopea ja luotettava koko kisan ajan, siitä se menestys tulee silloin kun kisataan näinkin paljon välinepainotteisessa lajissa.

Kiitos ja kumarrus kaikille kanssakilpailijoille hyvästä ja rehdistä kilpailusta kaikille rakkaan harrastuksemme (joillekin meille se on elämäntapa) parissa. Uutta putkeen taas.
Arrow Shark - Flying Dragon/Quickdraw, pojalla LiPotettu/harjaton Traxxas Stampede XL-5 ja NQD Speedstorm

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #329 : 20.09.05 - klo: 00.54 »
Ei voi muuta sanoo kuin että vi***taa kun auto hajos vasta finaalissa.
jos se olis hajonnu ennemmin kokoajan niinku muilla niin odotuksetkaan
ei olis ollu niin kovat!

Seuraavalla kerralla mennään taas vielä vähä lujempaa :wink:

ps. Harmi kun kesä meni jo :cry:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars