Kirjoittaja Aihe: Hehku  (Luettu 1704 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa revittelijä

  • Jäsen
    • Profiili
Hehku
« : 19.08.05 - klo: 19.57 »
Mikä mahtaa olla vialla kun mun hehku ei hehkuta ??` piuhat on kiinni ja virtaa tukee 1.67v mutta tulppa pysyy kylmänä. Ja tulppa on ehja, olen kokoillut monella tulpalla ja eikä hehku joten mikä on vialla. Jos ei tähän mystiseen vikaan löydy selitustä niin neuokaa miten tehään oma hehku pattereista... Muuten jos tää topikki on jossain niin jatketaan keskustelua siellä. Minä kiitän jos joku osaa sanoa tähän vastauksen :D
Kalustossa tällä hetkellä savage 21 +
Team Infinity.27:lla

Mika R

  • Vieras
Re: Hehku
« Vastaus #1 : 19.08.05 - klo: 20.15 »
Lainaus käyttäjältä: "revittelijä"
Mikä mahtaa olla vialla kun mun hehku ei hehkuta ??` piuhat on kiinni ja virtaa tukee 1.67v mutta tulppa pysyy kylmänä. Ja tulppa on ehja, olen kokoillut monella tulpalla ja eikä hehku joten mikä on vialla. Jos ei tähän mystiseen vikaan löydy selitustä niin neuokaa miten tehään oma hehku pattereista... Muuten jos tää topikki on jossain niin jatketaan keskustelua siellä. Minä kiitän jos joku osaa sanoa tähän vastauksen :D


ota 1,5V patteri ja laita +- johdot tulppaan --> hehku on valmis

Poissa Tom Byron

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Re: Hehku
« Vastaus #2 : 19.08.05 - klo: 20.23 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Lainaus käyttäjältä: "revittelijä"
Mikä mahtaa olla vialla kun mun hehku ei hehkuta ??` piuhat on kiinni ja virtaa tukee 1.67v mutta tulppa pysyy kylmänä. Ja tulppa on ehja, olen kokoillut monella tulpalla ja eikä hehku joten mikä on vialla. Jos ei tähän mystiseen vikaan löydy selitustä niin neuokaa miten tehään oma hehku pattereista... Muuten jos tää topikki on jossain niin jatketaan keskustelua siellä. Minä kiitän jos joku osaa sanoa tähän vastauksen :D


ota 1,5V patteri ja laita +- johdot tulppaan --> hehku on valmis


Taikka pistä se paristo tulpan päälle pystyyn ja vedä toisesta navasta piuha kanteen. 8)

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Hehku
« Vastaus #3 : 19.08.05 - klo: 21.08 »
Joskus vois myös puhdistaa tuon hehkun myös.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa revittelijä

  • Jäsen
    • Profiili
Hehku
« Vastaus #4 : 19.08.05 - klo: 21.26 »
Juu oon puhis tanut hehkun täysin ja nini edelleen. Mutta onko sillä väliä että onko tulppa plussa päässä vai miinus päässä? en oo juuri yhtään perehtynyt sähkäöihin niin enteidä niistä mitään  :(
Kalustossa tällä hetkellä savage 21 +
Team Infinity.27:lla

Mika R

  • Vieras
Hehku
« Vastaus #5 : 19.08.05 - klo: 22.00 »
ei mitään välii..kokeile hyvä mies!

Poissa Heering80

  • Jäsen
    • Profiili
Hehku
« Vastaus #6 : 20.08.05 - klo: 09.53 »
Tää nyt ei liity threadin aloittaneen tapaukseen, mutta hehkuihin yleensä, ni kysympä nyt tässä.

Kuin kauan HPI:n hehkua pitää ladata normaalisti. Olikos se niin et se eka lataus oli 16h ja sen jälkeen riittää 2 tuntia täyslatinkiin? Hukkasin paketin jonnekin ja en nyt muista..

Thanks?

Poissa ossi v

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://kotisivu.dnainternet.fi/marvirt/index.html
Hehku
« Vastaus #7 : 20.08.05 - klo: 13.35 »
Normaalisti jotain 10-14h