No, hyvältähän se tuntuu. Touring-autoon riittäisi tehottomampikin kone, mutta tehoa on toisaalta helppo rajata pois, silloin kun sitä ei tarvitse. Tuolla maksimiteholla tavalliset akut kyllä kyykistyy totaalisesti, mutta rajaamalla tehoja tai ohjelmoimalla pehmeämmän startin ongelma on poistettavissa. Itse päädyin kylläkin tukeviin LiPo-akkuihin, niin ei tarvitse murehtia ko. asiaa.
Touring-autossa tuosta generaattori-ominaisuudesta ei ole paljoa hyötyä, koska jarrutukset on todella lyhyitä, no on siitä pieni apu siinäkin. Painavammalla autolla siitä olisi enemmänkin hyötyä.
Mutta, alkuperäiseen kysymykseen minulla ei ole mitään kerrottavaa, koska en ole päässyt vertailemaan noita perinteisten valmistajien koneita rinnan Lehneriin. Uskoisin niidenkin tehojen kyllä riittävän, suht samoissa luokissa kuin parhammilla harjallisilla ja kuitenkin paremmalla hyötysuhteella. Hyötysuhde-eron huomaa parhaiten siinä, kun vertaa sitä harjalliseen. Veljelläni on TC3 12-lankaisella harjallisella ja jos säädän omasta TC4-mallista tehot samaksi, niin minä ajan yhdella akulla yhtä kauan kuin veljeni kolmella akulla, ja minulla on neljä akkua + pikalaturi :mrgreen: