Kirjoittaja Aihe: Nelivedot krossipuolelle  (Luettu 40250 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Nelivedot krossipuolelle
« Vastaus #30 : 06.02.06 - klo: 17.50 »
Losissa on ainaki hihnat sen takia kun eivät oo jaksanu tehä kokonaan
uutta autoa pienen menekin takia ja vääntäneet jokaisen nelivetoversion
samanikäisestä touringista pienillä muutoksilla!
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Nelivedot krossipuolelle
« Vastaus #31 : 06.02.06 - klo: 20.59 »
Street weapon kehitettiin kylläkin XX4-krossarista.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Nelivedot krossipuolelle
« Vastaus #32 : 06.02.06 - klo: 23.08 »
Jaa niinköpäin se meni :shock:

No mut XXX-4 on "kehitetty" XXX-S:stä :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Nelivedot krossipuolelle
« Vastaus #33 : 06.02.06 - klo: 23.13 »
kyllä näin on.

rc-juhis

  • Vieras
Nelivedot krossipuolelle
« Vastaus #34 : 04.03.06 - klo: 21.37 »
Onko kenellään tietoa tosta BJ4X4???
Tuo näyttää mielekkäimmältä nelkulta minun mielestä.
Ja onhan se academykin ihan nätti.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Nelivedot krossipuolelle
« Vastaus #35 : 04.03.06 - klo: 21.49 »
Osta multa uus Lazeri :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa AssoRacing

  • EKpa ry
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi/
Nelivedot krossipuolelle
« Vastaus #36 : 06.03.06 - klo: 08.26 »
Lainaus käyttäjältä: "rc-juhis"
Onko kenellään tietoa tosta BJ4X4???
Tuo näyttää mielekkäimmältä nelkulta minun mielestä.
Ja onhan se academykin ihan nätti.


Kysäseppä rc-pisteestä...  :wink:

Poissa ChrLi

  • Tulokas
    • Profiili
Nelivedot krossipuolelle
« Vastaus #37 : 06.03.06 - klo: 09.15 »
Mulla on tuollainen BJ4 (siis vanha ei "worlds" versio) joka ostin viime keväänä suoraan jconecptsilta...
Ostohinta oli kyllä korkea, mutta on se niin pirun heino ajaa myös.
Heti vakiosetupilla meni huomattavast kovempaa ja oli helpompi ajaa kuin mun vanha XXX-4. :)
Melkein kaikki kuluvat ja hajoavat osat (vaikka se ainakin mun käsissäni kesti XXX4sta paremmin) ovat asson tekemiä ja kyllä Jasonin (eli Jconceptsin) palevelu on todella hyvä jos osia sieltä tarvitsee tilata jotain.
Heikoin lenkki Bj4sessa oli B4sen etutukivarret, joten ostin nyt Jconceptsin "HD" etutukuvarret joka ovat noin 3 kertaa B4sta paksumpi siitä kohtaa missä meni poikki...

Eli jos on varaa hankkia BJ4 tai BJ4 Worlds niin suosittelen, koska ei se assoa kalliimpaa ole omistaa ja ajaa.
eBaysta voi aina löytää joku käytetty, mutta ei ne sielläkään ihan halvalla saa kun kuitenkin on kyseessää harvinainesempi auto joka on mainetta kerännyt voittajana.  :roll:

Tosin nyt tuli ZX5nen mikä Suomestakin pitäisi saada ja vähän halvemmalla, mutta mitä olen palstoja katsonut niin ei toi ZX5 ihan vakina kuitenkaan niin kestävä ja hyvä ole... yleensä porukka vaihtaa heti ruuvit, titaani linkit iskaritornien tuet jne. ja varaosia siihen on ollut vähän vaikeata löytää?

Poissa ChrLi

  • Tulokas
    • Profiili
BJ4 Worlds Replica?
« Vastaus #38 : 06.03.06 - klo: 09.30 »
Selailin RC uutisformuia... ja löysin tällaisen:
http://www.km-rc.com/oscommerce/catalog/product_info.php?products_id=79
Eli nyt saa ZX5sesta "BJ4 Worlds replican"  :lol:
Itse en ole päivittänyt BJ4seni BJ4 Worldsiin koska en jaksaisi jakaa akkuni kahteen osaan ja maksaa se myös $185 (vaikka on enemmän osia kun tuossa KM-RC tarjoama)... mutta kuulema balanssi on parempi tuolla "pohjakonffauksella"  :roll:
http://www.jconcepts.net/shop/product_info.php/cPath/21/products_id/152?osCsid=5e9c1db8e49324e7509d74c1422d4230

rc-juhis

  • Vieras
Nelivedot krossipuolelle
« Vastaus #39 : 06.03.06 - klo: 16.29 »
Joo mutta eikös ne oo täysin samanlaisia siis asson ja jconseptin bj4.
Kun ei asson sivulla puhuta mitään siitä bj4. Vähän ihmetyttää.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Nelivedot krossipuolelle
« Vastaus #40 : 06.03.06 - klo: 16.55 »
Lainaus käyttäjältä: "rc-juhis"
Joo mutta eikös ne oo täysin samanlaisia siis asson ja jconseptin bj4.
Kun ei asson sivulla puhuta mitään siitä bj4. Vähän ihmetyttää.

Ei asso niitä oo ikinä tehnykkään! ne on kaikki sen "pajan" tekemiä "virityksiä" :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa ChrLi

  • Tulokas
    • Profiili
Nelivedot krossipuolelle
« Vastaus #41 : 07.03.06 - klo: 08.27 »
Joo Asson mielestä markkina 1:10 4WD buggylle on niin pieni ettei niitten mielestä kannattanut tehdä, joten Jason Ruona ja Brad Reelfs teki BJ4sen (tavoitteena tehdä mahdollisimman pitkälle asso osiin perustuva kisaauto).
En minä nyt silti Jconcepts ihan "virityspajaksi" sanoisi... mutta en olekaan myymässä ZX5sta  :lol:
Jos joku epäilee Jconceptsin ammattitaitoa, niin suosittelen että vilkaisette vaikkapa niitten tekemät PDF manuaalit tai kysypä vaikkapa Ryan Cavalierilta että miksi ihmeessä ajaa tuollaisella "virityksellä"?
Mulle ajatus että voin käyttää TC4sen ja B4sen varaosia (joka oli jo pakissani) BJ4seen oli täydellinen, jopa Losin etuvanteita joka BJ4 käyttää oli nurkassa valmiina = varaosasetti lähes täydellinen BJ4selle. Mutta jos et muuten aja assolla niin ehkä joku muu auto olisi järkevämpi hankinta... :roll:

En minä toki väitä että ZX5, Academy, Yokomon tai Losin autot olisivat huonoja, mutta kyllä BJ4 on vähintään samalla tasolla vaikka se on pienen yrityksen "virittämä".  8)

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Nelivedot krossipuolelle
« Vastaus #42 : 07.03.06 - klo: 19.53 »
Lainaus käyttäjältä: "ChrLi"
Joo Asson mielestä markkina 1:10 4WD buggylle on niin pieni ettei niitten mielestä kannattanut tehdä, joten Jason Ruona ja Brad Reelfs teki BJ4sen (tavoitteena tehdä mahdollisimman pitkälle asso osiin perustuva kisaauto).
En minä nyt silti Jconcepts ihan "virityspajaksi" sanoisi... mutta en olekaan myymässä ZX5sta  :lol:
Jos joku epäilee Jconceptsin ammattitaitoa, niin suosittelen että vilkaisette vaikkapa niitten tekemät PDF manuaalit tai kysypä vaikkapa Ryan Cavalierilta että miksi ihmeessä ajaa tuollaisella "virityksellä"?
Mulle ajatus että voin käyttää TC4sen ja B4sen varaosia (joka oli jo pakissani) BJ4seen oli täydellinen, jopa Losin etuvanteita joka BJ4 käyttää oli nurkassa valmiina = varaosasetti lähes täydellinen BJ4selle. Mutta jos et muuten aja assolla niin ehkä joku muu auto olisi järkevämpi hankinta... :roll:

En minä toki väitä että ZX5, Academy, Yokomon tai Losin autot olisivat huonoja, mutta kyllä BJ4 on vähintään samalla tasolla vaikka se on pienen yrityksen "virittämä".  8)

No nyt on ainaki jollaki käsite "VIRITYSPAJA" aivan kateissa, eli en siis
tarkottanu "nyrkkipajaa" enkä "hanttipajaa" ym. vaan VIRITYSPAJAA
niinkuin esim: AC SHNIZER, AMG, BRABUS, SHELBY, SALEEN,
COSWORTH...YM YM! Pitääkö jatkaa listaa?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa ChrLi

  • Tulokas
    • Profiili
Nelivedot krossipuolelle
« Vastaus #43 : 08.03.06 - klo: 08.42 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
No nyt on ainaki jollaki käsite "VIRITYSPAJA" aivan kateissa, eli en siis
tarkottanu "nyrkkipajaa" enkä "hanttipajaa" ym. vaan VIRITYSPAJAA
niinkuin esim: AC SHNIZER, AMG, BRABUS, SHELBY, SALEEN,
COSWORTH...YM YM! Pitääkö jatkaa listaa?

Minä ajattelin sanalla "viritys" esim. teippillä tai kuumaliiimalla fixattua juttua (tai vähän niinkun jotkut teinit virittävät Corollansa laittamalla kromipää pakoputkeen, hienot pölykapselit ja tietysti karvanopat roikkumaan takapeiliin) :lol:
Myönnän että minä käsitin väärin (tai ajattelin että sanalla tarkoitetaan muuta kuin se oikeasti tarkoittaa), mutta hyvä että tämäkin tuli selvitettyä  :wink:

Toivotaan kuitenkin että 1:10 4WD laji Suomessa kasvaisi, koska nyt löytyy jo niin iso valikoimaa hienoja autoja ettei ainakaan siitä jää kiinni.  8)

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Nelivedot krossipuolelle
« Vastaus #44 : 08.03.06 - klo: 10.29 »
Tässähän alkaa krossikuume nousta jo uhkaavasti. Pitää vissiin lievitää sitä kaivamalla CAT3000 esiin talvisäilöstä ja laittaa laittaa viime kesän tuhot kuntoon.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa HN

  • Jäsen
    • Profiili
Nelivedot krossipuolelle
« Vastaus #45 : 08.03.06 - klo: 10.46 »
Toivotaan kuitenkin että 1:10 4WD laji Suomessa kasvaisi, koska nyt löytyy jo niin iso valikoimaa hienoja autoja ettei ainakaan siitä jää kiinni.  8)[/quote]

...ja kevään ensimmäiset kisat viikonloppuna  :wink:  Mukana muutama BJ4 ja ZX5...  Lisää innokkaita kisaajia kaivataan.
RCM.fi  --Waverunner RTR Buggy--

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Nelivedot krossipuolelle
« Vastaus #46 : 08.03.06 - klo: 17.32 »
Lainaus käyttäjältä: "HN"
ja kevään ensimmäiset kisat viikonloppuna  :wink:  Mukana muutama BJ4 ja ZX5...  Lisää innokkaita kisaajia kaivataan.

Onko matolla vai lumella? Missäpäin?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa ALi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Nelivedot krossipuolelle
« Vastaus #47 : 08.03.06 - klo: 17.34 »
..Captain, we have some problems..
” we have nothing right on the left side and nothing left on the right side”

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Nelivedot krossipuolelle
« Vastaus #48 : 08.03.06 - klo: 20.15 »
Oliskohan kuinkakin vaikea saada vaikka kysely aikaiseksi siitä, kuinka monella on nelivetocrossari, ja vielä niin, että kuinka moni aikoo TOSISSAAN osallistua sillä kisoihin....

Siis tulevana kesänä!!!!

Ja millä automerkillä....
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa tumppi91

  • Veteraani
    • Profiili
Nelivedot krossipuolelle
« Vastaus #49 : 08.03.06 - klo: 20.25 »
Mulla on ollu vakavassa harkinnassa tollanen 4wd krossari :roll:  Katotaan jos tlis sillä jossain kisoissaki käytyä. :roll:

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Nelivedot krossipuolelle
« Vastaus #50 : 08.03.06 - klo: 20.35 »
Vaikka auto on vielä hakusessa niin uskallan luvata ajavani ensi kesänä nelkkucrossia.

Poissa Tuure

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Nelivedot krossipuolelle
« Vastaus #51 : 08.03.06 - klo: 20.46 »
Nelkku on tulossa ja kyllä pari kisaa olis tarkoituksena ajaa..Ehkä kaikki jos takatuuppari ei miellytä  :D

Poissa Lusikka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Nelivedot krossipuolelle
« Vastaus #52 : 08.03.06 - klo: 21.38 »
XXX-4 löytyy ja tarkotus olisi kisata kesän kisoissa. Auto käy just läpi remonttia ja kova treeni alkaa lumien sulatessa.

Täytyy jättää varmaan 2wd:hen osallistuminen väliin, kun kahden luokan ajaminen on turhan kallista(45€ osallistuminen per kisa?) . Takatuupparikin olisi kyllä iskussa.   :?
XXX-4 / XXX-CR

Poissa Mika M

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Nelivedot krossipuolelle
« Vastaus #53 : 09.03.06 - klo: 09.38 »
Minä minä!

Ehdottomasti nelkussa mukana ensi kesänä. Ehkä kaikki kisat, mutta ainakin 3 kisaa. Tuo on mukavin luokka mitä olen ajanut. Vaikka meitä viimmekesän kisoissa olikin vain pari kuskia niin ei haitannut kun autot on niin makeita ajaa...

Niin BJ4 tietty...

Poissa AssoRacing

  • EKpa ry
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi/
Nelivedot krossipuolelle
« Vastaus #54 : 09.03.06 - klo: 09.56 »
Auto tulossa BJ4 World's ja kesällä viivalla  :D

Poissa ALi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Nelivedot krossipuolelle
« Vastaus #55 : 09.03.06 - klo: 10.10 »
Kyoshon Lazer ZX-5 on jo hankittu ja kisat on tarkoitus kiertää..
..Captain, we have some problems..
” we have nothing right on the left side and nothing left on the right side”

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Nelivedot krossipuolelle
« Vastaus #56 : 09.03.06 - klo: 12.01 »
Lainaus käyttäjältä: "ALi"
Kyoshon Lazer ZX-5 on jo hankittu ja kisat on tarkoitus kiertää..


Siistin näköinen peli... Onhan sulla jo varaosa tukivarsia :roll:
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa HN

  • Jäsen
    • Profiili
Nelivedot krossipuolelle
« Vastaus #57 : 09.03.06 - klo: 12.22 »
Pientä kokemusta on ton ZX-5 varaosista. Ja hommasta jäi positiivinen maku.. Eipä hinnatkaan olleet "normaalia" korkeampia.
RCM.fi  --Waverunner RTR Buggy--

Poissa Drizzit

  • Jäsen
    • Profiili
Nelivedot krossipuolelle
« Vastaus #58 : 12.03.06 - klo: 01.54 »
Onko kenelläkään kokemuksia Durangosta?

http://www.rc10.de/

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Nelivedot krossipuolelle
« Vastaus #59 : 12.03.06 - klo: 08.32 »
Kyllä tullaan ajamaan ja auto on tuo vanha XX4 ja osia löytyy 1 1/2 auton edestä. Jonni oli myös ostanyt nelkun schumacher 3000 kuulema.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂