Olipahan melkoista kellosepän hommaa niputtaa noita byggyn etu iskareita osista, olivat sitten niin atomeina kuin mahdollista ja aika pieniä osia sitten myös. No onneksi mitään ei hävinnyt vaikka 8kpl niitä kasailin
.
Diffitkin tuli vaihdettua ja rasvailtua, mutta vetarit pentele tuli byggy mallin!!!, no ei muuta ero kuin että renkaat tulee ruuvilla mutterin sijasta.
Nyt kun tarkemmin towerin sivulta tutkii niin duratraxin monsu mallissa näkyy olevankin pyörät kiinni tolla ruuvisysteemillä, Lrp:n versioon siis se ero ainakin.
Nyt niitä vinkkejä millä jäykkyydellä aloittaa ratakokeilut. Onko tietoa edes mitä on vakiot? Kun ei mitään tietoa manuaaleissa. RTR:ssä reilusti löysemmät näkyy olevan verrattuna FT-malliin tehdas täytökset.
Niin ja näkyy Byggyn iskarit olevan kahdella männänreiällä toisin kuin monsun männät on nelireikäset.