Kirjoittaja Aihe: Jarrut  (Luettu 1170 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Henko

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Jarrut
« : 16.02.06 - klo: 18.14 »
Mistähän kannattaa lähteä liikkelle, jos haluaa jarruihin kunnolla tehoa? Tarvitaanko välttämättä väkivahvaa servoa ja kunnon jarrulevyä, että saadaan edes talvella renkaat lukkoon (vaikka se ei radalla nopein tapa olisikaan)? Vai riittääkö Infernon readysetissä, että säädetään vivut ja servo kunnolla?

Poissa Tumphu

  • Veteraani
    • Profiili
    • FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi
Jarrut
« Vastaus #1 : 17.02.06 - klo: 00.59 »
Linkistön säädöt todella tarkaksi ja pattereiden tilalle vastaanotinakku. Servot saavat tehoa uskomattoman paljon enemmän akusta kun pattereista. Normaalit patterit tai akkupatterit ei käy, 6V vastaanotin akku on paras vaihtoehto. Hanki semmonen ekana, hinnat siinä 15e paikkeilla
Herrojenporvari... (Nimmarit puhelimitse)
FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi

Poissa Henko

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Jarrut
« Vastaus #2 : 17.02.06 - klo: 03.51 »
Lainaus käyttäjältä: "Tumphu"
6V vastaanotin akku on paras vaihtoehto. Hanki semmonen ekana, hinnat siinä 15e paikkeilla


Tää onkin mulla seuraavana listalla.
Ilmeisesti noi vivustot pitää säätää niin, että tyhjäkäynnillä on kuitenkin hiven pelivaraa molempaan suuntaan, eli ei ota sen kummemmin kiinni kaasuun kuin jarruunkaan. Ainakin mun järjen mukaan. Ja samalla pitää kattoo, että ääriasennossa ottaa täyden kaasun ja jarrun. Vai?

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Jarrut
« Vastaus #3 : 17.02.06 - klo: 10.12 »
Sitä kuollutta aluetta ei kyllä tarvi jättää, kunhan säätää servon liikeradat huolella kohdalleen.