Kirjoittaja Aihe: PIENOISAUTOSEURA VAU  (Luettu 23741 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #90 : 07.04.06 - klo: 08.47 »
No tuo minun kommentti tuli suoraan lefalta kuin hän pyysi että ei laiteta nettiin koska silloin tulee paikalle kaikennäköistä valittajaa ja nippottajaa minä olen täysin syytön tähän hommaan JUSKA.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #91 : 07.04.06 - klo: 10.06 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
No tuo minun kommentti tuli suoraan lefalta kuin hän pyysi että ei laiteta nettiin koska silloin tulee paikalle kaikennäköistä valittajaa ja nippottajaa minä olen täysin syytön tähän hommaan JUSKA.
Jerzi


enpä usko että ketään siellä rupee nipottamaan tai valittamaan. me olemme tänään siellä radalla radan tulevaisuuden takia ja jokainen kuka osaa vähänkin ajatella itse niin ei avaudu.
tärkeintä tässä "projektissa" on kuitenkin että, saadaan radan ympäristö tyytyväiseksi ja meidän osaltamme melut kuriin.

oma kantani on kuitenkin se että, suurin meteli tulee siitä VM-karting centerin radan ulko-osasta. kesäälä kun karting-autot tulevat seinän läpi siihen ulos heittämään sen pikkulenkin. se peittää jopa polttiksien äänet jos olet siinä katsomossa katsomassa kun muut ajaa polttiksilla.

voin ottaa valitukset ja avautumiset polttisradasta puhelimitse numeroon 0400-935553/Juha tai sähköpostiin juharousku(at)hotmail.com
Racers Group Finland Team

Mika R

  • Vieras
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #92 : 07.04.06 - klo: 20.27 »
kuten jo arveltiin, itsekään en ehtinyt paikalle :(

ratakortti on nyt kuitenkin maksettu :)

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #93 : 08.04.06 - klo: 15.31 »
joo, kuten aiemmin jo veikkailin... eipä ollut kauheesti radalla ruuhkaa kokouksen aikana.

paljon tuli asiaa ja pelkkää rakentavaa asiaa radan toiminnasta. niistä tiedotetaan seuraavassa kokouksessa.
Racers Group Finland Team

Poissa kaide

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://Kaide.gfoto.com
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #94 : 08.04.06 - klo: 16.11 »
joo juska en päässyt olin Busines lounaalla, jonka jälkeen otin lopputilin... ei päässyt oli käytännön järjestelyjä.. kelpaako syyksi?

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #95 : 09.04.06 - klo: 07.20 »
Lainaus käyttäjältä: "kaide"
joo juska en päässyt olin Busines lounaalla, jonka jälkeen otin lopputilin... ei päässyt oli käytännön järjestelyjä.. kelpaako syyksi?


noi on hyvii noi tollaset busines-lounaat... :lol:
Racers Group Finland Team

Poissa petka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #96 : 10.04.06 - klo: 22.16 »
Pienoisautoseura VAU.

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #97 : 10.04.06 - klo: 22.55 »
Lainaus käyttäjältä: "petka"
Pienoisautoseura VAU.


Toisin kuin yleisesti luullaan, suomen kielessä on yhdyssanoja. Tämä tulee varmasti ikävänä yllätyksenä monille englannin kieleen tottuneille forumin lukijoille, joiden mielestä Suomessakin ollaan maailman huipulla pienois autoilussa. Pelataanhan Kanadassakin paljon jää kiekkoa (ice hockey).

Palatakseni itse aiheeseen, threadin otsikon oikeinkirjoitus on vaikeampi homma. Ainakin olisi suotavaa aloittaa isolla alkukirjaimella ja jatkaa siitä eteenpäin pienillä. Eri seurojen nimiä tutkaillessa monissa oli "seura" kirjoitettu erikseen tai väliviivalla, mutta eikai kukaan hyväksyisi ehdotusta "Pienois auto seura VAU"? Koko nimeä käytettäessä istuisi varmaankin "Vantaan Autourheilijoiden pienoisauto seura".

Kannattaa kuitenkin pitää mielessä, että seuran nimi on "Vantaan Autourheijat VAU ry", eikä nimessä esiinny mitään seuraa eikä mainintaa pienoisautoista. Jos on tarkoituksena viitata tähän seuraan, tulisi nimenä käyttää oikeaa nimeä, eikä omaa väännöstä, ellei sitten kyseessä ole joku muu, kuin yllämainittu.

 :mrgreen:

EDIT: Niin petkan ehdotus tuosta kirjoitusasusta on sinänsä oikein, sillä sanat tarkoittavat yhdessä yhtä asiaa = yhteen.
---

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #98 : 11.04.06 - klo: 00.20 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"
"Vantaan Autourheijat VAU ry"
:shock:  :wink:
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"
EDIT: Niin petkan ehdotus tuosta kirjoitusasusta on sinänsä oikein, sillä sanat tarkoittavat yhdessä yhtä asiaa = yhteen.

Meillä Vaasassa on VUA ja jos oikein haluttais tua mitä te viilaatte, niin meillä se ainakin olis:
"VUA Pienoisautojaos"
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa petka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #99 : 11.04.06 - klo: 10.27 »
Kyseessähän on varsin mitätön asia, mutta häritsi vaan melko paljon tuo selkeä kirjoitusvirhe tuossa otsikossa. Kyseessähän on kaikkien yhdyssanojen äiti: Pienoisautoseura. :mrgreen:

Vrt.
Salibandyseura
Jalkapalloseura
Urheiluseura
Jalkapalloklubi
jne.

Ei sitä voi muuten kirjoittaa, kuin yhteen. :wink:

Mika R

  • Vieras
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #100 : 11.04.06 - klo: 10.33 »
Jerry on kotoisin Ruåttista, sallittakoon hänelle ;-)

Suomenkieli on vaikea laji, etenkin kun amerikan englanninkielessä (yhdys)sanat yleensä kirjoitetaan erikseen ja sieltä malli kopioituu meille.... Toisaalta eipä sillä tässä nettikirjoittelussa kauheasti väliä ole. Painettu sana on minusta eri juttu ja siinä tulee olla tarkka :-)

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #101 : 11.04.06 - klo: 11.29 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"

Kannattaa kuitenkin pitää mielessä, että seuran nimi on "Vantaan Autourheijat VAU ry", eikä nimessä esiinny mitään seuraa eikä mainintaa pienoisautoista.

 :mrgreen:  ....heijat (sehän on miltei rååtsia) (mitäs siellä heijataan?)
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #102 : 11.04.06 - klo: 11.50 »
Lainaus käyttäjältä: "TTKoo"
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"

Kannattaa kuitenkin pitää mielessä, että seuran nimi on "Vantaan Autourheijat VAU ry", eikä nimessä esiinny mitään seuraa eikä mainintaa pienoisautoista.

 :mrgreen:  ....heijat (sehän on miltei rååtsia) (mitäs siellä heijataan?)


Minä käytin suoraa lainausta sivuilta: http://www.kolumbus.fi/vantaan.autourheilijat/Dokumentit/VAU.htm. ;) Näköjään on kirjoitusasuja tarjolla joka lähtöön.
---

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #103 : 11.04.06 - klo: 12.58 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"
Lainaus käyttäjältä: "petka"
Pienoisautoseura VAU.


Toisin kuin yleisesti luullaan, suomen kielessä on yhdyssanoja. Tämä tulee varmasti ikävänä yllätyksenä monille englannin kieleen tottuneille forumin lukijoille, joiden mielestä Suomessakin ollaan maailman huipulla pienois autoilussa. Pelataanhan Kanadassakin paljon jää kiekkoa (ice hockey).

Palatakseni itse aiheeseen, threadin otsikon oikeinkirjoitus on vaikeampi homma. Ainakin olisi suotavaa aloittaa isolla alkukirjaimella ja jatkaa siitä eteenpäin pienillä. Eri seurojen nimiä tutkaillessa monissa oli "seura" kirjoitettu erikseen tai väliviivalla, mutta eikai kukaan hyväksyisi ehdotusta "Pienois auto seura VAU"? Koko nimeä käytettäessä istuisi varmaankin "Vantaan Autourheilijoiden pienoisauto seura".

Kannattaa kuitenkin pitää mielessä, että seuran nimi on "Vantaan Autourheijat VAU ry", eikä nimessä esiinny mitään seuraa eikä mainintaa pienoisautoista. Jos on tarkoituksena viitata tähän seuraan, tulisi nimenä käyttää oikeaa nimeä, eikä omaa väännöstä, ellei sitten kyseessä ole joku muu, kuin yllämainittu.

 :mrgreen:

EDIT: Niin petkan ehdotus tuosta kirjoitusasusta on sinänsä oikein, sillä sanat tarkoittavat yhdessä yhtä asiaa = yhteen.



VOI HÄRRE GUUD ÄNDÅ mistä on juttua nyt.
Luulis kavereille olevan muuta kirjoitettavaa kuin tämmöistä SKEIDAA tänne.
Teidän mieleksi muutin otsikon oikeeksi SOAMENKIELEKSI :mrgreen:

Jerzi

PS Jos löydättä minun kirjoituksissa kirjoitusvirheitä niin soittakaas minulle suoraan ja opetelkaa minulle teidän äidinlkelinne.
Itse asiassa Soami on 2 kielinen maa ja jos alan vänkäämään routsia tänne niin 98%teistä ei osaa edes koko kieltä --->hävetkää onhan soami 2kielinen maa ihmiset. :mrgreen:  Minä sentään osaan jonkun verran teidän kieltä :wink:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #104 : 11.04.06 - klo: 12.59 »
Lainaus käyttäjältä: "petka"
Kyseessähän on varsin mitätön asia, mutta häritsi vaan melko paljon tuo selkeä kirjoitusvirhe tuossa otsikossa. Kyseessähän on kaikkien yhdyssanojen äiti: Pienoisautoiluseura. :mrgreen:

Vrt.
Salibandyseura
Jalkapalloseura
Urheiluseura
Jalkapalloklubi
jne.

Ei sitä voi muuten kirjoittaa, kuin yhteen. :wink:


Luultavasti turisti jamppa :mrgreen:

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa petka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #105 : 11.04.06 - klo: 13.28 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"

Luultavasti turisti jamppa :mrgreen:

Jerzi


Eipäs ole. On turistijamppa. :mrgreen: Nyt huolella!

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #106 : 11.04.06 - klo: 15.00 »
voe elämänelämä. eikö taas oo mitään muuta??
Racers Group Finland Team

Poissa HarriK

  • Fullspeed RC
    • Profiili
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #107 : 11.04.06 - klo: 16.18 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
Pieni vihje niin minusta tehtiin uusi pienoisauto puolen puheenjohtaja enkä oikeastaan tiedä mitä minun pitäisi tehdä muuta kuin yrittää kerätä rahaa seuralle :wink:

Jerzi

[guote="jerziccar"]VOI HÄRRE GUUD ÄNDÅ mistä on juttua nyt.
Luulis kavereille olevan muuta kirjoitettavaa kuin tämmöistä SKEIDAA tänne.
Teidän mieleksi muutin otsikon oikeeksi SOAMENKIELEKSI  

Jerzi

Olen ilmeisesti liian vanha tälläiseen. Luulisi aseman, seuran organisaatiossa tuovan hieman tarkkuutta kielenkäyttöön.

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #108 : 11.04.06 - klo: 16.44 »
Et sanois noin jos tietäsit asioista jerry puhuu Hyvää SUOMEA!
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #109 : 11.04.06 - klo: 16.54 »
Racers Group Finland Team

Poissa HarriK

  • Fullspeed RC
    • Profiili
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #110 : 11.04.06 - klo: 17.00 »
Lainaus käyttäjältä: "HarriK"
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
Pieni vihje niin minusta tehtiin uusi pienoisauto puolen puheenjohtaja enkä oikeastaan tiedä mitä minun pitäisi tehdä muuta kuin yrittää kerätä rahaa seuralle :wink:

Jerzi

[guote="jerziccar"]VOI HÄRRE GUUD ÄNDÅ mistä on juttua nyt.
Luulis kavereille olevan muuta kirjoitettavaa kuin tämmöistä SKEIDAA tänne.
Teidän mieleksi muutin otsikon oikeeksi SOAMENKIELEKSI  

Jerzi

Olen ilmeisesti liian vanha tälläiseen. Luulisi aseman, seuran organisaatiossa tuovan hieman tarkkuutta kielenkäyttöön.



Jos ei tullut edellinen ymmärretyksi, niin tarkennan.
En puuttunut kieliopillisiin asioihin, kun en niitä itsekkään kunnolla hallitse.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #111 : 11.04.06 - klo: 17.05 »
Lainaus käyttäjältä: "HarriK"
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
Pieni vihje niin minusta tehtiin uusi pienoisauto puolen puheenjohtaja enkä oikeastaan tiedä mitä minun pitäisi tehdä muuta kuin yrittää kerätä rahaa seuralle :wink:

Jerzi

[guote="jerziccar"]VOI HÄRRE GUUD ÄNDÅ mistä on juttua nyt.
Luulis kavereille olevan muuta kirjoitettavaa kuin tämmöistä SKEIDAA tänne.
Teidän mieleksi muutin otsikon oikeeksi SOAMENKIELEKSI  

Jerzi

Olen ilmeisesti liian vanha tälläiseen. Luulisi aseman, seuran organisaatiossa tuovan hieman tarkkuutta kielenkäyttöön.


Joo onneksi on n.2viikkoa kuin uusi puheenjohtaja astuu voimaan, meinaan muutama viellä tämmöinen missä todellakin kritisoidaan minun soamenkieltä niin olen takuulla sen antamassa vaikka sinulle pois, tai onhan noita muutamia joka siihen on valmis tulemaan jolla on parempi soamenkieli kuin minulla.
Näin tiedoksi.
Siis olenko semmoista kirjoittanut mitä te turisti jampat ette ole ymmärtäneet vaan (tiedän että olette korkeakoulutettuja matto kuskeja)pitää joka helvetin pilkusta väntää.
VOI JEESUS mä sanon tuo on suorastaan rasismia teiltä ei mitään muuta.
Jos teillä ei ole muuta tekemistä menkää vaikka ottamaan lasillinen vettä ja tyhjentäkääs se vaikka taskuunne.
Kohta on vaan silleen että tuolaista skeidaa kuin tulee ennen edes pj vaihtoa niin harkitsen kovalla rinta äänellä uudestaan tätä hommaa.
JA HUOM yhtään krossi kuljettajaa ei ole ikinä mitään mollannut minun "vieras kieltä soamea" vaan se on vain ja ainoastaan turisti jampat jotka sen on tehnyt minkä takia sitä en edes tiedä.
Mutta jos se menee niin että en ota paikkaa niin silloin kaikki voivat hurraa turisti jamppoja siitä että en ottanut paikkaa vastaan :wink:

Jerzi

JA MINUN ÄIDINKIELI EI TODELLAKAAN OLE EIKÄ KOSKAAN TULE OLEMAANKAAN SOAME
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa HarriK

  • Fullspeed RC
    • Profiili
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #112 : 11.04.06 - klo: 17.24 »
Edellisissä viesteissä en ottanut millään lailla kantaa kieliopillisiin asioihin, niinkuin sitä jo tarkensin. Vaan ja ainoastaan kielenkäyttöön.
Toivottavasti asia tuli nyt siltäosin selväksi.
Toivon ettei tästä jää ns. hernettä nenään. Pyydän anteeksi jos viestini aiheutti mielipahaa.
Jerrylle tsemppiä tehtävään, sitä varmaan tarvitaan.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #113 : 11.04.06 - klo: 17.25 »
Lainaus käyttäjältä: "HarriK"
Lainaus käyttäjältä: "HarriK"
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
Pieni vihje niin minusta tehtiin uusi pienoisauto puolen puheenjohtaja enkä oikeastaan tiedä mitä minun pitäisi tehdä muuta kuin yrittää kerätä rahaa seuralle :wink:

Jerzi

[guote="jerziccar"]VOI HÄRRE GUUD ÄNDÅ mistä on juttua nyt.
Luulis kavereille olevan muuta kirjoitettavaa kuin tämmöistä SKEIDAA tänne.
Teidän mieleksi muutin otsikon oikeeksi SOAMENKIELEKSI  

Jerzi

Olen ilmeisesti liian vanha tälläiseen. Luulisi aseman, seuran organisaatiossa tuovan hieman tarkkuutta kielenkäyttöön.



Jos ei tullut edellinen ymmärretyksi, niin tarkennan.
En puuttunut kieliopillisiin asioihin, kun en niitä itsekkään kunnolla hallitse.




ANNAN TÄLLE KAVERILLE ÄÄNENI.

Sinun kannattaa hakea tuota just vapaana olevaa paikkaa.

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #114 : 11.04.06 - klo: 17.25 »
Ei tässä ole mitään kritisoitu. Jos asioista on epätietoisuutta, ne varmaan selviävät kysymällä. Kielenkäyttö ja oikeinkirjoitus tulisi silti olla kunnossa, ettei touhu näytä täysin naurettavalta ulkopuolisille. Sama koskee myös jokaista seuran jäsentä, jotka siis käytöksellään ja olemuksellaan edustaa omaa seuraansa kisoissa ja niiden ulkopuolella.

Eniten tässä uudessa (?) puheenjohtajassa häiritsee oman mielilajin M-8 ylistäminen JA varsinkin touring-puolen jatkuva mollaus, kuten yltäolevastakin viestistä voi lukea.

Voiko näillä kommenteilla olettaa, että kyseinen touring-puoli halutaan ajaa kokonaan pois kuvioista vai onko tarkoitus muuten vain vaan piristää ilmapiiriä?

Voisikohan nämäkin voimavarat keskittää jatkossa lajin yhteiseen kehitykseen?
---

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #115 : 11.04.06 - klo: 17.27 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"
Ei tässä ole mitään kritisoitu. Jos asioista on epätietoisuutta, ne varmaan selviävät kysymällä. Kielenkäyttö ja oikeinkirjoitus tulisi silti olla kunnossa, ettei touhu näytä täysin naurettavalta ulkopuolisille. Sama koskee myös jokaista seuran jäsentä, jotka siis käytöksellään ja olemuksellaan edustaa omaa seuraansa kisoissa ja niiden ulkopuolella.

Eniten tässä uudessa (?) puheenjohtajassa häiritsee oman mielilajin M-8 ylistäminen JA varsinkin touring-puolen jatkuva mollaus, kuten yltäolevastakin viestistä voi lukea.

Voiko näillä kommenteilla olettaa, että kyseinen touring-puoli halutaan ajaa kokonaan pois kuvioista vai onko tarkoitus muuten vain vaan piristää ilmapiiriä?

Voisikohan nämäkin voimavarat keskittää jatkossa lajin yhteiseen kehitykseen?


Onneksi lavangosta tulee upea rata tänä vuonna :wink:

Mitä tulee turisti puoleen en sano mitään. :mrgreen:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #116 : 11.04.06 - klo: 17.33 »
JUST oikea asenne jerry hei seuran (pa-puolen) puheenjohtajalle. Toivottavasti ko. puolueellisuus on vaan läppää taas, jos ei niin luojan kiitos en kuulu ko. seuraan.
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #117 : 11.04.06 - klo: 18.09 »
Racers Group Finland Team

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #118 : 11.04.06 - klo: 18.55 »
Lainaus käyttäjältä: "uni"
JUST oikea asenne jerry hei seuran (pa-puolen) puheenjohtajalle. Toivottavasti ko. puolueellisuus on vaan läppää taas, jos ei niin luojan kiitos en kuulu ko. seuraan.


Tämäinnostaaentistäenemmän,kaverijokaeikuuluuedeskokoseuraantulee keskustelemaan asioista mikä ei kuulu kaverilla lainkaan.
Seontaasjännäjuttuettäkrossijampateivätvalitavaanneovatvaan jaainoastaanturistijampat,mistäsejohtuu.

Jerzi

PS JOSONONGELMIAYHDYSSANOJENKANSSANIINNYTNIITÄEITODELLAKAANVOI OLLAENÄÄ.eHKÄNÄINONPAREMPIKIRJOITTAANIINSAANÄMÄKORKEAKOULUL AISETHELPOMMINELÄMÄNSÄJÄRJESTYKSEEN....
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
PIENOISAUTOSEURA VAU
« Vastaus #119 : 11.04.06 - klo: 19.04 »
No tämähän on keskustelupalsta... Voi olla että mielipiteitä ja ajatuksia esittävät muutkin kun joita asia kaikkein lähiten koskettaa?


Ihan vain näin sivumennen mainiten, lasken kyllä itseni enemmän "krossijampaksi" kun "turistijampaksi" ;)
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit