Päävalikko

Inferno DX

Aloittaja PoisonHeart, 15.04.06 - klo: 22.15

Affu

no ostaa kerralla vähän isomma läjän osia niin kyllä sitten saa sen varmaan pelaamaan :D
||Mad force||
www.freewebs.com/jalffu  Todetusti ykkönen = Mad Force

PoisonHeart

Varmaan jos kävis Kyosho liikkeessä niin saa varmaan tilattua maahatuojalta tai muulta.

tapsa92

Ootko varma että ne osat käy, tulee vaan aika kalliiksi jos noi osat ei käykkään, koska tohon ei oo pitkään aikaan enää valmistettu varaosia.
- Tapsa

Affu

Onhan toi kumminikin aika vanha malli. jos oisin sää PoisonHeart nii ostaisin
suosiolla uudempien osia.   :wink:
||Mad force||

PoisonHeart

Nyt joku korotti auton hintaa... pitäsköhän ostaa se auto vai ostaa vaan kerralla uudempi? onko mitään halpaa Infernoo tai muuta polttis krossia?
Hintaa saa olla maksimissaan 300€. Ja mieluiten Ready set. Mistä löytyy sellasia? Ainakin sais osia jos se sattus hajoamaan. Saako muihin merkkeihin helposti osia?

Affu

Osta multa GS Storm  :D
||Mad force||

PoisonHeart

Lisäsin sut meseen.. oon kiinnostunu siitä GS Stormista

*HOKE*

Samainen jamppa keksii että iskariöljy maksaa 90 markkaa...
Hmmmm... No mutta joo...

Kai siitä vielä kelpo pelin aikasiks saa...

PoisonHeart

Ehkä mut taidanki ostaa  toisen pelin... Sori kun vähän hikeennyin...

*HOKE*

Kannatan kovasti toisen auton ostoa.

Myynti-ilmoitusta kun tosiaan vilkasee niin tulee äkkiä mieleen paljon kauhukuvia autosta ja varsinkin sen moottorista.

PoisonHeart

Se moottori onkin aika kuluneen näkönen...

AssoRacing

..en usko että tohon dx:ään saa enää osia
www.saikart.fi/   www.rc-offi.net  www.ekpa.suntuubi.com/

Affu

Voisko joku antaa linkin myynti ilmoitukseen? Haluaisin nähä millasesta ruodosta on kysymys  :mrgreen:
||Mad force||

Tounison

Lainaus käyttäjältä: "Affu"Voisko joku antaa linkin myynti ilmoitukseen? Haluaisin nähä millasesta ruodosta on kysymys  :mrgreen:

http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=30410529

rs tuning

Ei ainakaan hinnalla oo pilattu ja kyllähän toi pihasuditteluun näyttäis
aika helmeltä, jos vaan on osaava kaveri autamassa, ettei koko
omaisuuttaa tarvi kantaa Kyösti kauppiaalle.

ps.saahan niitä koneitakin kohtuuhintaan jos ei niitä "parhaita" osta :roll:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

PoisonHeart

Niin, sellanen 100€ kone on jo hyvä...

Sami L

Kannattaako lie ostaa 150e autoa, jonka kanssa voi leikki katketa yhden rattaan hajoamiseen. Varaosia saa mistä, mihin hintaan ja minkälaisilla odotusajoilla? Silloin tuo ns. "edullinen" 150e autokin on ollut melko hintavaa lystiä.

Jos ihan vakavasti puhutaan, niin itse 300e budjetilla en polttiskrossia hankkisi. Ei pysty sijoittamaan rahaa edes riittäviin komponentteihin ja lopputulos on sitten huono. Mielummin hyvä sähkis kuin huono polttis, tai sitten säästää lisää rahaa. 500-600e budjetilla rupeaa jo saamaan toimivaa ja nykyaikaista vekotinta. Eikä stoppaa homma heti lähtökuoppiinsa huonon kaluston takia.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

waltt

Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa...  :?
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

PoisonHeart

Mitäääh... väitätkö että minä oon köyhä?? mulla on jo possussa 340€ säästetty (ja tiliä en rupee huutelemaan) mut en saa vaan ostaa kallista autoo. maksimi hinta on 200€ ja osiahan saan ostaa..

tapsa92

Lainaus käyttäjältä: "PoisonHeart"Mitäääh... väitätkö että minä oon köyhä?? mulla on jo possussa 340€ säästetty (ja tiliä en rupee huutelemaan) mut en saa vaan ostaa kallista autoo. maksimi hinta on 200€ ja osiahan saan ostaa..
Tolla hintavarauksella ei kyllä saa mitään hyvää autoa, varsinkaan 1/8.
- Tapsa

PoisonHeart

No kuhan sais sellasen mikä toimis ees... pääsis ajamaan ja laittamaan sit parempaan kuntoon.

tapsa92

300e, niin saisit jo käytetyn hyvänkin krossarin. 400e, niin saisit uuden hyvän auton.
- Tapsa

PoisonHeart

Halleluujah! Jos ei saa lupaa ostaa 300€ auton niin ei saa

Hount

Lainaus käyttäjältä: "PoisonHeart"No kuhan sais sellasen mikä toimis ees... pääsis ajamaan ja laittamaan sit parempaan kuntoon.

Eh, tulee halvemmaksi ostaa kerralla sellainen, mihin osat ei tule maksamaan ensimmäisten harrastusviikkojen jälkeen 2x auton ostohintaa.

Tämä tietenkin oma mielipiteeni, mutta jotain uudempaa autoa kannattaa katsella, kestää todennäköisesti enemmän, ja osia saa helpommalla ja halvemmalla, tulee ostohetkellä hieman kalliimmaksi, mutta pysyy ajokunnossa murto-osalla jonkun ikälopun auton korjauskustannuksiin nähden.

- Hount

waltt

En tarkoittanut sinua köyhäksi, tuo on rc autoja ostaessa sovellettava sanonta...
Tarkoittaa:
Halvin ei ole aina halvin, vaan jos ostat halvimman, luultavasti tulee lisäkustannuksia vara- ja optio-osista, koska jotta autosta saataisiin halpa, on  auton valmistuksessa varmastikkin jouduttu tinkimään auton kestävyydesta jne. materiaalien kustannuksella...

waltt

Lainaus käyttäjältä: "PoisonHeart"en saa vaan ostaa kallista autoo. maksimi hinta on 200€ ja osiahan saan ostaa..
Ostaa 200€:n rungon, loput tarvittavat osat ostaa erikseen... :mrgreen:

tapsa92

Lainaus käyttäjältä: "waltt"
Lainaus käyttäjältä: "PoisonHeart"en saa vaan ostaa kallista autoo. maksimi hinta on 200€ ja osiahan saan ostaa..
Ostaa 200€:n rungon, loput tarvittavat osat ostaa erikseen... :mrgreen:
Mä tarjosin jo muukenia 200e hänelle, mutta tulee liian kalliiksi hänelle :roll:
- Tapsa

PoisonHeart

No kait tulee kun osia puuttuu! :x

Catiska

Tottakai siitä puuttuu tuohon hintaan osia. Ei kukaan järkevä myy tuolla rahalla kunnollista, täydellistä 1/8-polttista. Ainoastaan romuja. Jos ei rajat anna periksi, niin osta suosiolla joku käytetty 1/10-sähköauto.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

tomppa82

Lainaus käyttäjältä: "brutales"Tottakai siitä puuttuu tuohon hintaan osia. Ei kukaan järkevä myy tuolla rahalla kunnollista, täydellistä 1/8-polttista. Ainoastaan romuja. Jos ei rajat anna periksi, niin osta suosiolla joku käytetty 1/10-sähköauto.

Aamen.
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja