Kirjoittaja Aihe: tiedättekö rc offi autoja  (Luettu 2894 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hengga

  • Jäsen
    • Profiili
tiedättekö rc offi autoja
« : 03.05.06 - klo: 06.14 »
Eli tiedättekö onko mitään merkkiä joka valmistaa 1:10 off road autoja? Itse olen nähnyt vain pikku skaalan autoina ja korotettuina ralliautoina. En siis tarkoita mitään trukkeja tai monstereita.

Mika R

  • Vieras
tiedättekö rc offi autoja
« Vastaus #1 : 03.05.06 - klo: 10.21 »
Onhan noita, Thunder Tiger, Kyosho, Tamiya ym. ....
katso vaikka www.kyosho.co.jp

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Rc offRoad
« Vastaus #2 : 03.05.06 - klo: 10.27 »
Siis miten tarkasti määrittelet Rc oFfRoad autot?
Itselläni on Kyoshon 90- luvun Big Brute, joka on loistava offroad auto, kun rakensin siihen lukot taakse, eli auto on 2wd, mutta kelpo peli maastossa.

Myös Traxxasin stampede ja rustler ovat maastossa todella ketteriä.
Samoin Tamiyan Vanessas Lunchbox 87- vuodelta.

Itse meillä on tiimi, jossa ajamme pelkästään maastossa Off Roadia!
Porukkaa ja autoja on tarpeeksi, parhaillaanyli 20 autoa.

Poissa Hengga

  • Jäsen
    • Profiili
tiedättekö rc offi autoja
« Vastaus #3 : 04.05.06 - klo: 07.04 »
En minä niitä monstereita etsi.  Jotai tän tyyppistä (eli melkee ralli autoo)




Löyty samalla hyvä pätkä: http://www.best4x4xfar.com/gallery/displayimage.php?album=10&pos=3

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Rc offroad
« Vastaus #4 : 04.05.06 - klo: 08.35 »
Joo, siis toi näyttää monsterilta vain ja ainoastaan renkaidensa ansiosta, mutta tuollasta saat kyllä ettiä, koska ei tollasta vakiona vielä mistään saa.

Miksei Kyoshon Big Brute muka kävisi? Täys monsu.
Samoin Traxxasin Stampede. Kyllähän ne enemmän monsuilta todellisuudessa rc ajelussa näyttää kuin tuo, toki jos saat jostain tollasen korin niin eikun väsäämään tollasta autoa.

Toi video on islantilaista Formula Offroadia. Suomessakin on ollut noita foffi kisoja ja tänä kesänä tulee myös kilpailu, jossa ajetaan siis tollasilla hienoilla foffi autoilla sorakuoppaa ja nopeusrataa. hevosvoimiakin on 600 - 900 hevosvoimiin. Nordic cupissa ne ajaa suomessa, ruotsissa, norjassa ja islannissa.

Ite oon alkanut rakentamaan tohon foffiin sopivaa autoa ja hyvässä vaiheessa se onkin, toimii harjattomalla, mutta jostain pitäis saada laparenkaat, jotta pääsis heikkaa paremmin kiipeämään.

Poissa ClodZ

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.neppis.com
tiedättekö rc offi autoja
« Vastaus #5 : 04.05.06 - klo: 08.37 »
Lähimmäksi tuota taitaisi päästä Tamiyan xc-pohjaisella autolla ja TLT:n renkailla - jos puhutaan autoista joita vielä on saatavilla.

Tuo ehkä tulossa oleva uusioversio vanhoista 3-Speedeistä on enemmän kuin kiinnostava:



XC - Poor boys Bruiser

Poissa Samppu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
tiedättekö rc offi autoja
« Vastaus #6 : 04.05.06 - klo: 14.41 »
jos haet tuollaista kun tuossa videossa niin modaisin jostan neliveto stadiumista tollasen. Vähän lisää maavaraa ja tollaset laparenkaat, jos on pitkät tukivarret niin hieman lyhemmät tilalle. Näin itse tekisin.
Ttech predator XRS & XK98 , kyosho stadium baja beetle, T-maxx Picco .26. Sanwa MX3 2.4ghz

Poissa Hengga

  • Jäsen
    • Profiili
tiedättekö rc offi autoja
« Vastaus #7 : 04.05.06 - klo: 19.14 »
Kyllä minä nuo tiiän mitä sanoitte formula offista nii ja tuo tamihan näytti kivalta.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
tiedättekö rc offi autoja
« Vastaus #8 : 04.05.06 - klo: 20.32 »
Bomber tuohon sun projektiin löytyy prolinelta sopivat nakit...
meinaatko 1/10, 1/8 vai minkäkokoset laittaa?