Nyyppä.
Kyllähän ne sillan jälkeiset pääs näppärästi 2+2 ja jopa ilman 110% onnistumista.
Ja eikös se RB ny potkinukkaan tarpeeks :P
Vakio CMB hyppäs niistä nätisti yli.
Se kun ei vaatinut mitään muuta kuin sen että ajo ne oikein.
Sillat ei tosiaan saa multa mitään kannatusta.
Sen ekan alituksen kyllä ajo helposti, eikä siitä mitään ongelmia ollut.
Mutta mikä ihmeen idea on ollut laittaa se pahemmin peittävä silta radan nopeimpaan mutkaan. Takasuoraa urku levällään ja pitkään erittäin kovaa ajettavaan mutkaan... Huh.
Kyllähän siitä nätisti pääs, mutta annasolla jos joku kaato sinne sillan alle, tai sattu hidastamaan sillan alituksessa enemmän kuin itse. Ei vaan tiennyt yhtään mitä siellä tapahtuu.
Myöskin semifinaalissa oli sen sillan alla kivi... No joo, kiven näki kyllä, mutta yritä nyt arpoa että osuuko se auto kiveen vai sattuuko menemään pomppusen mutkan juuri sitä linjaa minkä haluat, ilman että itse edes näet mitä tapahtuu.
Myöskin takasuoralle tuleva mutka oli sanomisen arvonen.
Niitä betonimollia kun ei vaan näe korokkeelta.
No se ei toisaalta haitannut pahasti koska oppi nopeesti katsomaan mitä linjaa pitää ajaa.
Tuntuu vaan tosiaan hullulta että radalla jossa ajetaan tosissaan kilpaa, on kohtia joissa ei ole mitään käsitystäkään missä auto on.
Suurena miinuksena on myös radan renkaita kuluttava ominaisuus.
Jos siis kaipasi tosissaan pitoa niin renkaita meni pino.
Mutta sehän ei ole radan vika, vaan renkaiden valkkaajan :)