Mä en nää mitään syytä koneen purkamiselle.
Korkeintaan otat koneen irti, tulppa pois ja lämmityksen jälkeen käännät vauhtipyörästä moottorin vapaaksi. Mikäli siis ei onnistu moottori autossa paikallaan...
Muuta ei siis tarvitse kuin saada se kone liikkumaan, ja siihen ei purkamista tarvita.
Jatkossa vaan kun ryypytetään niin tehdään se huolella ja oikein.
Eli ryypytetään ainoastaan sen verran että letkusta näkee polttoaineen päässeen kaasarille asti.
Tämän jälkeen ei enää ryypytetä.
lämmitä moottori suoraan yläpuolelta, eli suunnaten kuumailmapuhallin suoraan yläpuolelta kohti tulppaa.
Moottoria voi lämmittää ihan kunnolla, eli kannen saa tohottaa vaikka 100 asteeseen.
Tämän jälkeen ei muuta kuin tulppa kierroksen auki, hehku paikalleen ja starttausta... Välittömästi kun kone käynnistyy, tai käy edes pari sekuntia niin käännä tulppa takaisin kiinni.
Sit ei muuta ku sisäänajoa vaan nätisti.