EI helkkari pojat, nyt katsotte sitten että joka hemmetin ruuvi on sitten kunnon ruuvilukitteella kiinni
Jeeeeep jep...
Ei tähän oikein muuta voi sanoa kuin että sanoppa muuta kato.
Siihenhän se taas kaatu... Totaaliseen torsteiluun, eli enpä tarkistanut ollenkaan että onko iskarit kuinka hyvin kiinni.
No paikallaanhan ne oli eikä mikään ruuvi ollut löysällä, paitsi ekan tankkauksen jälkeen... Samantien kun tankilta lähdin niin tietenkin toinen etuiskari on yläpäästään irti pudonneen ruuvin takia.
Se siitä sitten...
Niin ketaleesti nyppi, varsinkin kun nyt kaikki oli kunnossa ja vauhti alkoi tosiaan tulla taas esiin...
Ihan ok nopeutta pääsin kolmellakin iskarilla, mutta 7. sijalle tuli pudottua ja kärki muljahti kerran jopa kierroksellakin ohi.
Ärhh...
Ja tulipahan nähtyä nyt sitten kunnon emämunaus järjestäjien puolesta... Artsin hiitti oli alkamassa ja autoa mekattiin hulluna... kunnes kuultiin kuulutus että rata on auki, saa ajaa... WTF 5 minuuttia ennen aikatauluun merkattua aikaa...
Äänestyksen aiheet olivat selvillä.
No Artsi jokatapauksessa ehti starttiin, mutta kaikkia auton muutoksia ei ahditty tekemään, ja muutenkin kuskilla jo valmiiksi vati nurin...
Ei näin vaan voi tehdä arvokisoissa...
Aikataulu voi olla myöhässä tietenkin, mutta ei sitä missään nimessä ilman mitään ilmoitusta voi muuttaa aikaisemmaksi.
Kierroslaskenta ja tuomaristo vaan totes että ei ole heidän ongelmansa...
Voi venäjä.
No mutta jooo... Keturalleen meni jälleen kerran isommat kisat...
Nyt jäljellä on enää Arin ja Josen ajot... Aamulla aikaisin 8.00 (4.00 suomen aikaa) starttaa Arin hiitti.
Paikalla ollaan ja hoidetaan tankkaukset niin salaman nopeasti että ei ehdi kuski edes jalkojaan lepuuttaa kun auto kiitääkin jo varikkosuoralla kohti rataa.
Jep... sen jälkeen sitten pelkkää lomailua, ja senhän taas tietää mitä siitä tulee kun tämä ryhmärämä pääsee ihan kunnolla vauhtiin paikallisten misujen kanssa...