Kirjoittaja Aihe: erilaisia koreja kyosho tr15 sf??  (Luettu 1790 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa nissanpro

  • Tulokas
    • Profiili
erilaisia koreja kyosho tr15 sf??
« : 13.09.06 - klo: 23.02 »
onko kellään tietoa mistä vois hankkii kyosho tr15 stadium forceen erilaisia koreja?? koko netin oon pian kääntäny ympäri, mut ei ainakaa kuvia löydy... ja eihän noita viitsi sokkona ostaa esakaan! käyks siihen ihan samat korit ku kaikkiin muihinki 1:10 autoihin vai onks kyösti kehittäny siihenki jonku oman systeemin??  :roll:
_________________________
-CEN racing MT spec 3.0- ex-Kyosho tr15 stadium force- ex-Kyosho pta x 2(nosram rs.18)-

Poissa Pemppu

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/pemppu
erilaisia koreja kyosho tr15 sf??
« Vastaus #1 : 16.09.06 - klo: 01.13 »
En tiä onko siihen mitään varta vasten suunniteltuja koreja, mutta kait siihen vois lyödä kiinni ihan vaan 1/10 touringin korin, tai minkä vaan stadium truck-korin...
www.freewebs.com/pemppu
 Ja MMJ 5*1,5 ei todellakaan tarkoita 5 m johtoa joka on 1,5 mm paksu...

Poissa Cipsi

  • Jäsen
    • Profiili
erilaisia koreja kyosho tr15 sf??
« Vastaus #2 : 05.10.06 - klo: 20.56 »
Saako tohon mitään muita koreja mitkä sopii autoon? (siis 1/8 auto)

Poissa Pemppu

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/pemppu
Re: erilaisia koreja kyosho tr15 sf??
« Vastaus #3 : 06.10.06 - klo: 08.05 »
Lainaus käyttäjältä: "nissanpro"
onko kellään tietoa mistä vois hankkii kyosho tr15 stadium forceen erilaisia koreja?? koko netin oon pian kääntäny ympäri, mut ei ainakaa kuvia löydy... ja eihän noita viitsi sokkona ostaa esakaan! käyks siihen ihan samat korit ku kaikkiin muihinki 1:10 autoihin vai onks kyösti kehittäny siihenki jonku oman systeemin??  :roll:

En huomannut ekassa viestissä mainita, että sehän on vaan niistä kiinnitysreistä kiinnin, ja nehän voi porata mihin lystää  :mrgreen:  Mutta onhan sen korin hyvä olla edes hiukan alkuperäisen mallinen, ettei kauheesti tartte modailla.
www.freewebs.com/pemppu
 Ja MMJ 5*1,5 ei todellakaan tarkoita 5 m johtoa joka on 1,5 mm paksu...

Poissa Juhanu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
erilaisia koreja kyosho tr15 sf??
« Vastaus #4 : 06.10.06 - klo: 18.12 »
Kyllä minustakin käy mikä vaa kori jos koko luokka on sama.
Mutta kannatan että koitat ostaa sellasen lorin joka käy siihen silleen
hyvin.Ettei tarvia mennä sitä koria silpomaan.Mulla melkein kävi korille sillein :oops:

Poissa juzo

  • Jäsen
    • Profiili
erilaisia koreja kyosho tr15 sf??
« Vastaus #5 : 08.10.06 - klo: 17.33 »
Miten leveä kori on tossa monster touringinssa? Ku oon miettiny että käykö super size kori vai riittääkö pelkkä 200mm kori tohon stadiumiin
"jotain epämääräistä"