Tottahan tuo että krossari pysähtyy alle 8 kilon servolla.
Tuollaista vääntöä ei siinäkään kohteessa tarvita kuin oikeastaan tilanteessa että on jarruille päässyt polttoainetta yms ylimäärästä.
Siinä tilanteessa on ollut ihan selkeä ero onko voimaa takana ylimääräistäkin.
Tämä tilanne on myös hyvinkin yleistä.
On ikävä huomata että tankkauksen aikana pääsi jarruille polttoainetta ja auto ei pysähdykkään enää... Pykälän tai kaks peukalolla jarrua lisää, mikäli servossa on rutkua niin jarrut pitää jälleen.
Myös tietty jos ajatellaan laajemmin, eli jos ja kun sattuu menemään servo rikki tai jotain vastaavaa niin mahdollisesti pakissa oleva kaasulle ollut varaservo joka vääntää sen 8 kiloa, kelpaa myös ohjaukseen.
Moni ajaa myös kaasussa 13 kilosella servolla... Tämä on kieltämättä liioittelua, mutta kun niitä uusia servoja hommaa niin on helppo hommata 3 samanlaista jotka kelpaavat kaikkeen.
Ja tietty edelleen jos ajatellaan että kaasuun laittaa esim 9451 servon niin tuo käy sitten talvella vähintäänkin loistavasti turistiin...