Nyt Futaba herää tähän maailmaan...!
Missä ihmeessä mä puhun vetokäynnistinmoottorista??????
En missään.
Jos puhun vetokäynnistimellä olevasta moottorista niin mikä helv siinä on vaikea ymmärtää mistä on kyse???????
Mikäli moottorissa on esim vetokäynnistin tai roto (tai joku vastaava perästä starttaava systeemi) niin moottori ei ole koskaan tiivis.
Aivan uutena kohtalaisen tiivis joo, mutta samaan tiiveyteen ei päästä kuin umpikannella olevassa moottorissa.
Tämä todellakin syö tehoja.
Ei mitään radikaalia eroa, mutta monissa tapauksissa sellainen ero että sen huomaa.
Sisäänajotilanteesta kun puhutaan niin on aivan naurettava väite että vetokäynnistin on parempi kuin starttilaatikko.
Pari vetokäynnisteistä moottoria olen sisäänajanut, ja voin kertoa että se on syvältä se homma.
Mikäli vain on hyvä starttiloota niin homma ei voisi olla yhtään helpompaa ja toimivampaa.
Ja palatakseni edelleen siihen alkuperäiseen asiaan.
Sillä ei todellakaan ole mitään merkitystä jos koneessa on vetokäynnistin tai joku muu, kun sitä aletaan starttaamaan starttiboksilla...
Ellei nyt sitten pyöritä väärään suuntaan, jolloin vetari narauttaa vastaan.
(mutta kuka dorka tällästä lähtee tekemäänkään)
Ps: luetaan niitä kirjotuksia ettei tarvii vinkua typeryyksiä monen viestin verran :?