Kirjoittaja Aihe: C-12 EM Ruotsi, Eskilstuna  (Luettu 6983 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa J.M.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
C-12 EM Ruotsi, Eskilstuna
« : 30.03.07 - klo: 11.17 »
Kisat on nyt saatu käyntiin harjoituksilla. Rata on vielä liukas, mutta pito kasvaa kovaa kyytiä.
Live tuloksia löytyy http://www.mkeskil.se/rcm_resultat/EM_30032007/1-12_Track/index.html
Muutama Suomalainen on vielä hukassa matkalla...  :undecided:
LRP / Power-Racing

Poissa Mika M

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: C-12 EM Ruotsi, Eskilstuna
« Vastaus #1 : 30.03.07 - klo: 13.04 »
2 treeniä takana ja näytti olevan

1.Simo
8.Vesa
10.Sakke
19.Tony
20.Joni
22.Teemu
41.Ari S

Loput suomalaiset on kadonneet jonnekkin ? Nuo harjoitustulokset on järjestetty näköjään parhainden 5:n peräkkäisen kierroksen mukaan.

Kyseessä vasta 2. treenit, joten paljon voi muuttua kisan kuluessa.

Poissa J.M.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: C-12 EM Ruotsi, Eskilstuna
« Vastaus #2 : 30.03.07 - klo: 13.17 »
Kaikki suomalaiset eivät kerenneet tuohon 2. treeniin.
2. ja 3. treenin aikana otetaan 5 nopeinta kierrosta ja tämän perusteella kuskit laitetaan uusin eriin.
3. Treeni käynnissä nyt.
LRP / Power-Racing

Poissa Mika M

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: C-12 EM Ruotsi, Eskilstuna
« Vastaus #3 : 30.03.07 - klo: 15.01 »
kolmet treenit näyttäisi olevan nyt takana. Vesa ja V-edition näyttäisi olevan hyvässä vireessä...

5. Vesa
6. Simo
10. Teemu
11. Sakke
23. Tony
30. Joni
36. Ari


Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: C-12 EM Ruotsi, Eskilstuna
« Vastaus #4 : 30.03.07 - klo: 15.16 »
Siellä oli parit haamuläpit seassa, joten ennen erien uudelleen jakamista suomalaisittain sijoitukset:

4. Vesa
5. Simo
9. Teemu
10. Sakke
21. Tony
29. Joni
35. Ari S
64. Teppo
90. Matti

Lappi ja Nappe ei ajanu treeneissä vielä ollenkaan  :huh:

Poissa J.M.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: C-12 EM Ruotsi, Eskilstuna
« Vastaus #5 : 31.03.07 - klo: 11.36 »
Ekan alkuerän jälkeen:
2. Simo
7. Sakke
14. Vesa
23. Ari
25. Tony
35. Nappe
83. Joni
86. Teemu
93. Matti
LRP / Power-Racing

Poissa J.M.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: C-12 EM Ruotsi, Eskilstuna
« Vastaus #6 : 31.03.07 - klo: 12.51 »
2 alkuerää ajettu. Tilanne:

5. Simo
9. Sakke
11. Teemu
14. Vesa
15. Tony
24. Joni
35. Ari
49. Nappe
91. Teppo
95. Matti
LRP / Power-Racing

Poissa artov

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: C-12 EM Ruotsi, Eskilstuna
« Vastaus #7 : 31.03.07 - klo: 13.12 »
Andy on v-editionilla 4.s

Poissa jval

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: C-12 EM Ruotsi, Eskilstuna
« Vastaus #8 : 31.03.07 - klo: 15.05 »
Kolmannen alkueräkierroksen jälkeen sijoitukset

1. Simo
3. Sakke
9. Vesa
11. Teemu
18. Tony
31. Joni
44. Ari
61. Nappe
95. Teppo

Mainitaan vielä Andy sijalla 8.
Janne Valtanen OSPA Ry
|  Roche P12V GT-12  |  Associated B6.2DC & B6DC |  Tamiya M05 Ver.II Pro & M03  | Hobbyfactory

Poissa artov

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: C-12 EM Ruotsi, Eskilstuna
« Vastaus #9 : 31.03.07 - klo: 15.21 »
Teppo nousee vielä ei oo päässy yli 6 min missään eräs ja läppiaika on ihan kohdillaan.....

Poissa Mika M

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: C-12 EM Ruotsi, Eskilstuna
« Vastaus #10 : 31.03.07 - klo: 18.50 »
Tämän päivän erät ajettu. Aaamulla vielä yksi AE jäljellä.

4.sakke
5.simo
9.vesa
24.tony
38.joni
42.ari
52.nappe
58.matti
84.teppo

Poissa J.M.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: C-12 EM Ruotsi, Eskilstuna
« Vastaus #11 : 01.04.07 - klo: 11.04 »
Alkuerät ajettu:

5. Sakke
6. Simo
9. Vesa
15. Teemu
26. Tony
40. Joni
46. Ari
54. Nappe
56. Teppo
60. Matti
LRP / Power-Racing

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: C-12 EM Ruotsi, Eskilstuna
« Vastaus #12 : 01.04.07 - klo: 14.04 »
Vesalta terveisiä ja kiitokset kaikista onnitteluviesteistä, mutta nyt ei ole kuulemma mahdollisuuksia vastailla.

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: C-12 EM Ruotsi, Eskilstuna
« Vastaus #13 : 02.04.07 - klo: 13.44 »
Kotiin on selvitty aamuvarhain, tässä  lyhyesti kisasta.

Ensiksi KIITÄN kaikkia tsemppaajia ja kannustajia ja tukijoita jotka on jeesannu matkan varrella! KIITOS.


Perjantai:

Kisat alkoi vahvasti omalta osalta, perjantaina ajettiin 3 erätreenikierrosta joissa piti ajaa 5 nopeaa peräkkäistä läppiä joiden perusteella sortattiin erät uuteen uskoon ja jolloin alkoi voimasuhteet tulla esille. Olin 3 erätreenin jälkeen 4. vain 0.0X sekuntia mooresta, simo viidentenä, teemu 9 ja sakke 10. Tiimikaveri Andy Griffiths ajoi 11. nopeimmat ajat ja jäi seuraavaan erään tässä vaiheessa.

Kaks vikaa treenirundia ajettiin tulosta, olin niiden jälkeen sijalla 5. tai 6. eli sai nukuttua levollisesti pe-la yön.


Lauantai:

Lauantaina ohjelmassa 5 alkuerää. Ekan jälkeen olin vasta 14. koska mokailin ihan liikaa.
En muista miten toka ja kolmas meni, olin sijoilla 9-17 siinä vaiheessa.
Neljännessä alkuerässä ajoin itteni 9. mutta tuloksessa oli n 4s turhaa, koska annoin tietä simolle ja marcille jotka sit mokas ees taas ja joudin päästään pari kertaa liikaa ne ohi koska ne pyöri edesssä.

Viidennessä alkuerässä olin parantamassa, mutta radalla oli kolareita ja tuli 10s tulos.

Sunnuntai:

Viimenen alkuerä ja the time tuloksen tekoon. Millään aiemmalla tuloksella ei nätyyänyt olevan merkitystä, rata vaikutti nopemalta. Paransin omaa tulosta pari sekkaa johon jäi edelleenkin 2-3s parantamista. Mutta tajusin sen riittävän hyvin finaaliin, itseasiassa toiseksi parhaalla tuloksella olisin ollt myös finaalissa samalla sijalla. Kolmanneksi paras tulos olisi riittänyt B fin 3. muistaakseni ja 4. paraskin top 17.

Ihan uskomaton fiilis, eka EM a-finaalipaikka taskussa, porukka kävi avoimesti onnittelemassa, mikä oli ihan mahtavaa. Tarroja sai olla liimaamas paitaan heti ja kisakoneessakin oli kuulemma vanhat labelit Reton mukaan, joten uutta tarraa vaan 4 stariin:)

Nyt siis finaaleja kohti.

Ekassa finaalissa olin 7. ja se oli suht puhdas finaali, olin kai sijalla 5-6 jonkin aikaa mutta osuin vähän ja putosin sijan.

Tokassa finaalissa ajoin sijalla 5-7 koko ajan kunnes hyyty, sain osumaa alussa minkä takia auto meni twiikkiin ja ei kääntyny toiseen suuntaan, jonka takia meni sähköö koska joutu runnomaan. Ajoin aina finaalien alussa Huposta ohi tai kiinni, ja ihna mobersin kantaan ja vauhti vaikutti olevan hyvä. Sit sain toiselle puolelle osumaa, ja auto oli taas hyvä mut sähköö oli jo menny, joten ei auttanu siihen ja olin kai 9.

Kolmannes finaalis olin sijalla 5 kunnes hyyty, siihen asti sakke oli maks 5m takan sen 7,5min, tosi hyvää ja reilua kisaa osumatta. Taas hyytyi, mikä johtui tod näk akusta jolla olin ajanut jo 8 kertaa saman viikonlopun aikana.

Joka finaalissa olin läppiajoissa sijoilla 4-6 sen mitä kattelin, pikkasen paremmalla onnella sijotus ois ollu pari sijaa parempi, vauhti riitti sijaan 5 "helposti" mutta kone oli muihin verrattuna hiemann alitehoinen perusluonteeltaan, vaikka tosin sain sen menemään saman mitä muiden 4.5 lankaset. Samalla koneella ajoin samalla millä suomen kisat, 4starilla.

Loppusjijoitus 10. finaalien jälkeen, finaalit oli tosi tasaset. Esim viimesessä finaalissa kun ajettiin saken kans kisaa, n 5min kohdallakin erä kärkeen ei ollut kuin 3-5s!

V-Dezign tiimin debyytti arvokisoissa meni erittäin hyvin, 2 autoa finaalissa, sijat 4. ja 10. Andy lähti finaaleihin 3. paikalta ja ajoi vahvat finaalit mutta kärsi pari kolaria mikä vei 3. sijan, mutta hyvä näinkin.

Kisat oli kaikinpuolin hyvin järkätyt, rata makee, ja yhtään narinaa ei kuulunu mistään ainakaan mulle, paitsi aikataulua muokattiin pari kertaa jossain vaiheessa. Ja se piti.

Kiitokset vielä kerran myös seuraaville tukijoille (vaikka eivät tätä luekkaan ehkä :) eli speciaalikiitos Valtasen Jannelle nopeista V-Dezign osista ja jatkuvasta jeesistä , Bart Wubbenille jonka kans oli huippuhauskaa mekata ja heittää läppää, ja joka hoiti huippunopeat SMC ja Spintec kamat kisaan, Retolle Nosramin nopeaista kamoista se Xenonin Terulle osista ja erityiskiitos sille ISOKOKOISELLE britille joka mekkas mun edessä ja jonka PER*E näkyi koko ajan, tästä johtuen ei ruoka maistunut ja rahaa säästyi :D

Vesku
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: C-12 EM Ruotsi, Eskilstuna
« Vastaus #14 : 02.04.07 - klo: 14.10 »
Tässä tulokset:

1     Moore Andy    GB    A    2    1:1, 2:1 [3:10]    Hot Bodies Prototype    Vortex Brushless    Zytec    Jaco    KO Esprit 3    Orion IB4200 wc
2     Fischer Marc    DE    A    3    3:1, 1:2 [2:2]    Corally SP12 X US Spec    GM Evo 3    10210 Zytec    CRC    Futaba 3PK Black    SC-4200 Intellect IB WC
3     Hagberg Alexander    SE    A    5    3:2, 1:3 [2:3]    Corally SP12X    LRP X11 5.5T    Zytek 04S    Jaco    Futaba 3PKS    LRP VTEC HV2 4200
4     Griffiths Andy    GB    A    7    3:3, 1:4 [2:4]    V-Dezign Carpet Ripper ´07    Nosram    Zytec         KO Vantage type R    Nosram VTEC 4200
5     Mobers Markus    DE    A    10    3:4, 2:6 [1:6]    CRS Generation X    LRP Spere 2007    Parma         Sanwa M11    SMC IB4200WC
6     Ahoniemi Simo    FI    A    10    3:5, 2:5 [1:10]    Corally SP12X    GM Brushless Evo3 4.5turn    Zytec    GRP    Sanwa M11    Corally IB4200WC
7     Hönigl Hubert    AT    A    14    1:5, 3:9 [2:10]    CRC Carpet Knife GenX    Orion BL 4.5    CRC Courage    CRC High Roller    Sanwa M11    Orion IB 4200
8     Ahoniemi Sakke    FI    A    14    3:6, 2:8 [1:9]    Corally 12X    GM 4.5t Evo3    Zytec    GRP    Sanwa M11    Corally IB4200WC
9     Andersson Jonas    SE    A    14    3:7, 2:7 [1:8]    Team Associated RC12L4    LRP Vector X11 - 5.5 turn    Zytec    Jaco    Sanwa M11    LRP SC-4200UP Big Mama
10     Yli Vesa    FI    A    15    1:7, 3:8 [2:9]    V-Dezign Carpet Ripper '07    Nosram 5.5t    Parma    GRP and CRC    Sanwa M11    SMC IB 4200WC



Eli suomalaisten sijoitukset:

A-fin
Simo 6.
Sakke 8.
Vesa 10.

B-fin
Teemu 18.

C-fin
Tony 24.

D-fin
Joni 35.

E-fin
Ari 47.

F-fin
Teppo 52.
Nappe 55.
Matti 58.
« Viimeksi muokattu: 02.04.07 - klo: 18.10 kirjoittanut Vesa »
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa Teppo

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.mx.teamentisetkuskit.com
Vs: C-12 EM Ruotsi, Eskilstuna
« Vastaus #15 : 02.04.07 - klo: 19.52 »
Jooh laitetaas kans kisasta rapsa (kootut selitykset)

Kisapaikka oli aika pähee kiinteellä baanalla. Kanttiini ja muu oli ihan mallikkaasti (mainostettu) toimiva ja baanakin ihan loistava, tosin laminaatti, jonka päälle baana oli kyhätty, oli hieman laineilla liitoksistaan. Ruotsin pojat olivat hioneet muutamat tuhannet akut, joten perinteinen Ruotsalainen kotiinpäin veto oli hoidossa ja normi harrastajat, jotka ei Suomessa pääsis edes kisoihin mukaan, osasivat baanan ulkoa. 
Fiilis kisoissa oli myös leppoisa, jos se kovin leppoisa ikinä on tässä luokassa. Apua löytyi ja säätöjä yms. kerrottiin ihan rehdisti.

Paikalle saavuttiin Napen kanssa hieman kiireellä, kiitos laadukkaan navigaattorin joka laitto pienen lisälenkin heti penaltyä. Napelta meni treeni ohitse, mutta itse kerkesin opettelemaan rataa, joskin pidottamatta ja kotona ladatulla akulla. Ei suurempia ongelmia mutta resorttaus tehtäisiin useamman erän perusteella ja ajoin vain yhden joten torspojen sekaan sitten vaan.. toki luvattiin nostaa vielä illan päätteeksi jos vauhti siltä näyttäisi.

Resortattuun erään sitten ajamaan.. eikä edes ajamaan kerennyt, kun joku muu ohjaili autoa ja lankkubaanalla kun ajetaan niin nopeastihan oli korjattavaa.

No uusi yritys illan viimeisessä treenissä.. kiitos Tonyn (laittomien) kiteiden sain itse ohjailla taas autoa, mutta kaasu tuntui pätkivän vielä aiheuttaen samalla renkaiden kääntymistä random suuntaan.. eli seinään ja se loppui myös nopeasti, joten korjattavaa tuli taas.. auto meni tällä kertaa niin kovaa seinään, että alumiininen moottoripukki olu U:n muotoinen.. hienoa.

Kone vaihtoon roottoria lukuunottamatta ja erään yrittämään.. tässä vaiheessa jo yhteensä kierroksia kaikissa erissä yhden normaalin erän verran.. kone pätki edelleen ja seinään.. alkoi olemaan hapokasta..

Loput sähkökamat vaihtoon ja mekkaaminen alkoi olla taistelua aikaa vastaan kiitos Pää-Esan, joka jäi kotiin nyhjöttämään feidaten mekaanikon pestin.. Thanks alot Esa  :evil:

Vihdoinkin.. häikät ja pätkimiset poissa.. joku torspo plexas mut lankkuun.. auto rikki, mutta vauhti olisi kohdallaan kaikesta huolimatta, jos vain saisi ajaa maaliin.

Päivän toisiksi viimeinen erä ja kolme alkuerää aikaa, nyt olisi aika ajaa tulos ja oppia rata. Ajelin keskellä rataa väistellen miinoja noin 4 minuuttia jolloin joku spede torppas edessä plexiin ja ajoin läjään.. homman viimeisteli vielä juuri ohittamani 3 auton rypäs, joten mekattavaa kertyi.. taas.

Viimeinen erä lauantaina.. nyt pito ja rata olisivat nopeimmillaan.. hyvä tulos ja 100 sijan nousu tuloksissa ei tekisi pahaa.. torpsoja baanalla, mutta kuin ihmeen kaupalla selvisin aina jostain välistä ohitse about kunnialla yrittäen samalla ajaa tulosta.. ja 7 minuuttia sainkin ajaa kunnes tuli auto esana radan sivusta eteen ja kasa valmis.. auto valmis.. ja kuski valmis.. ei oikeasti ole totta!!
Nousin kuitenkin kisan viimeiseltä sijalta useamman pykälän eikä voinut ymmärtää kuka voisi ajaa vielä heikommin..

Kisat oli sit siinä.. aamun viimenen yritys tuntui edelleen kuin olisi yrittänyt ajaa tetriksen keskellä omaa ajoa tai päässyt supermariossa pari leveliä taitoja pidemmälle.. onneksi ei ajo, renkaat eikä kierroksella ohitettavat toimineet, niin ei tullut mitään läheltä piti hyvää tulosta, vaan ihan samaan suohon kuin edellinen päiväkin.

Ei kisoihin voittamaan oltukaan menossa, mutta olisi se kiva ollut ajaa edes pari tulosta kun tuonne asti lähti. Pieni aavistus oli jo ennen kisaa että häikät on ainoo mikä voi tuhota kisat täydellisesti.. Tästä voisi oppia sen että ensimmäisten häikkien aikana pitää vaihtaa kaikki alkaen servoteipistä ja t-paidasta.. kisoja varten olinkin tehnyt toisen setin sähkökamoja, jotka olisi voinut iskeä suoraan kiinni, mutta ne paloivat juuri ennen mäntsälän kisaa..

Ainiin ajettiinhan siellä vielä finaaleitakin.. ja jopa finaalien treenit.
Motivaatio hieman nollassa.. vauhtia oli ja auto toimi.. hieman liian myöhään.

Muiden kisaamista kun välillä kerkesi seuraamaan, niin Tony ja Vesku ajoivat kyllä hienoa kisaa nostaen tasoaan, samoin Ahoniemet ja Teemu odotetussa vauhdissa. Myös Joni ajoi ongelmitta hienosti.
Ari, Matti, Nappe ja allekirjoittanut eivät sitten vastaavasti olleet oikein onnettaren suosiossa.

Radalla oli kyllä yksi kuski Andy Moore joka pesi muita milloin vasemmalla milloin oikealla kädellä, josta hienoin osoitus toinen a-finaali. Näytti sille että pidotus tms. oli pielessä ja Andy otti osumaan koko ensimmäisen minuutin, kun kaikki yrittivät ohitse taikka kylkeen.. melkein kierroksen perässä Andy aloitti hienon nousun ja ajoi ihan eri vauhtia kuin muu porukka värväten jokaisen kuskin vuorollaan kunnes oli viimeinen minuutti ja vain Fisseri edessä.. ohitse ei tarvinnut yrittää kun Fisu tuhri itse mahdollisuutensa ja näin Andy läppäsi kaikki kuskit voittaen kisat. Kaverin HB prototype auto oli täysin vanha Asson L4 jossa oli vain purplet ruuvit ja pukit.. jamppa ajoi niin hienosti, että jopa a-finalistit näyttivät harrastajille sen rinnalla. Kaveri ajoi pelkästään 2-kymppää nopeempaa kierrosta kuin muu porukka vaikka kyse oli EM-kisojen kovimmasta finaalista...uskomatonta.

Kiitoksia vielä kaikille ketkä jeesas.


Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: C-12 EM Ruotsi, Eskilstuna
« Vastaus #16 : 03.04.07 - klo: 12.43 »
Team Managerin näkökulmasta kisat olivat varsin puhtaat. Mitään äänestämistä taikka protestien tekemistä ei ollut, eikä myöskään ollut tarvetta. Kaikki sujui mallikkaasti eikä mitään pahempaa kotiinpäinvetoa ollut. Pidetyissä kokouksissa käsiteltiin normaaleja asioita, eli siis ei mitään valitusta suunnalta taikka toiselta ollut.

Muutama pieni asia kisan aikana kuitenkin jäi mieleen. Dallas sekä Tyrone yrittivät lauantaina muuttaa automaattisia kuulutuksia, eli siis poistaa kaikki automatisoidut kuulutukset (kuinka paljon ajoaikaa jäljellä jne). Tästä kuitenkin kaikkien maiden edustajat olivat samaa mieltä että ne pidetään, joten ne myöskin sitten pysyivät. Kokous oli hieman epäselvä, mutta lopputulos ihan OK.

Lisäksi myöskin Nappe sai täysin aiheettoman stopparin, joka yllätys oli Dallasin antama. Kolari tapahtui paikassa johon ei kunnolla nähnyt. Toinen auto osui Nappeen, mutta Nappe pääsi jatkamaan matkaa ja häneen osunut auto sitten taas puolestaan ei. Dallas ei nähnyt tilannetta kunnolla, mutta antoi silti Napelle stopparin koska oli osapuoli joka ei kärsinyt osumasta. Asia kuitenkin tuli minun tietouteeni vasta paluumatkalla, joten asiasta ei tehty protestia.

Kolmantena asiana kuulin (myöskin paluumatkalla), että Hagberin auto oli finaaleihin mentäessä liian matala, eli siis ei läpässyt 3mm testausta ilman että mittapalikka liikkui. Tämä olisi mielestäni ehdottomasti ollut protestin paikka, mutta koska asiaa ei   kisapaikalla tuotu minun tietouteeni, niin protestia ei tehty. Jatkossa näistä kannattaa ehdottomasti ilmottaa Team Managerille heti kun vain mahdollista. Lisäksi Hagberi oli kuulemani mukaan ajanut radalla treeniä ennen kisoja 9000 (?) kierrosta, joten ei ihme että vauhti oli kohillaan.

Toivottavasti kaikki mukana olleet viihtyivät ja olivat tyytyväisiä tiedon välitykseen, jota yritin parhaimpani mukaan hoitaa heti kun uusimmat aikataulut sekä erä- ja kidelistat minulle välittyivät.

Sunnuntain finaalien tuloksista laskettiin myöskin "Team Race" tulokset, eli siis kukin maa sai valita joukostaan kaksi kuljettajaa edustamaan maataan. Näiden kuskien pisteet sitten otettaisii huomioon finaaleista ja niiden perusteella sitten myöskin ratkottiin maiden välinen mestaruus. Valintakriteerit olivat Suomen osalta varsin selkeät, eli siis 2 nopeinta kuljettajaa alkuerien jälkeen. Käytännössä tämä tarkoitti sitä, että Suomea edusti "Team Ahoniemi", eli siis Simo ja Sakke. Venäjällä oli vain yksi kuljettaja koko kisassa mukana, joten Dallas antoi heille luvan ottaa joukkoeeseensa toisen kuljettajan jostain muusta maasta. Koska meillä oli kolme kuskia A-finaalissa, niin Suomen joukkoeen ulkopuolelle jäänyt Vesa edusti Team Racessa Venäjää yhteisellä sopimuksella.

En löytänyt Team Racen "virallisia" lopputuloksia mistään, mutta voiton kuitenkin vei Englanti sijoituksilla 1 ja 4 (Andy + Andy = 5), toiseksi tuli Ruotsi sijoituksilla 3 ja 9 (Hagberg + Jonas = 12) sekä kolmanneksi Suomi sijoituksilla 6 ja 7 (Simo + Sakke = 13). Venäjän joukkoe nousi listalla roimasti Vesan ansiosta, mutta kun en tuloksia ole vielä mistään löytänyt tältä osin, niin en lopullisista sijoitusta heille osaa sanoa. Eiköhän tulokset johonkin ilmesty niin tarkistellaan sitten.

Kiitokset kaikille kuskeille! Vaikka finaalivoittoja ei tullutkaan, niin silti loppupelissä panos kisoihin oli mielestäni hyvä.

Kisoihin oli ilmoittautunut 120 kuljettajaa, mutta paikalle saapui ainoastaan 95 kuljettajaa. Suomen joukkoeesta pois jäi Ari Lappi ylivoimaisen esteen takia.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: C-12 EM Ruotsi, Eskilstuna
« Vastaus #17 : 03.04.07 - klo: 12.47 »
Tässä vielä lopputulokset:

1     Moore Andy    GB    A    2    1:1, 2:1 [3:10]    Hot Bodies Prototype    Vortex Brushless    Zytec    Jaco    KO Esprit 3    Orion IB4200 wc
2     Fischer Marc    DE    A    3    3:1, 1:2 [2:2]    Corally SP12 X US Spec    GM Evo 3    10210 Zytec    CRC    Futaba 3PK Black    SC-4200 Intellect IB WC
3     Hagberg Alexander    SE    A    5    3:2, 1:3 [2:3]    Corally SP12X    LRP X11 5.5T    Zytek 04S    Jaco    Futaba 3PKS    LRP VTEC HV2 4200
4     Griffiths Andy    GB    A    7    3:3, 1:4 [2:4]    V-Dezign Carpet Ripper ´07    Nosram    Zytec         KO Vantage type R    Nosram VTEC 4200
5     Mobers Markus    DE    A    10    3:4, 2:6 [1:6]    CRS Generation X    LRP Spere 2007    Parma         Sanwa M11    SMC IB4200WC
6     Ahoniemi Simo    FI    A    10    3:5, 2:5 [1:10]    Corally SP12X    GM Brushless Evo3 4.5turn    Zytec    GRP    Sanwa M11    Corally IB4200WC
7     Hönigl Hubert    AT    A    14    1:5, 3:9 [2:10]    CRC Carpet Knife GenX    Orion BL 4.5    CRC Courage    CRC High Roller    Sanwa M11    Orion IB 4200
8     Ahoniemi Sakke    FI    A    14    3:6, 2:8 [1:9]    Corally 12X    GM 4.5t Evo3    Zytec    GRP    Sanwa M11    Corally IB4200WC
9     Andersson Jonas    SE    A    14    3:7, 2:7 [1:8]    Team Associated RC12L4    LRP Vector X11 - 5.5 turn    Zytec    Jaco    Sanwa M11    LRP SC-4200UP Big Mama
10     Yli Vesa    FI    A    15    1:7, 3:8 [2:9]    V-Dezign Carpet Ripper '07    Nosram    Parma    GRP and CRC    Sanwa M11    SMC IB 4200WC
11     Bopp Bernhard    DE    B    2    2:1, 1:1 [3:9]    CRC - Gen-X    LRP X-11, 5T    Zytec    CRC    Sanwa M11    LRP VTEC 4200mAh
12     Andersson Alexander    SE    B    3    3:1, 2:2 [1:2]    CRC Generation X    Advanced    CRC Evo3    CRC    Futaba PK3    Advanced Intrlerlect 4200
13     Sieber Daniel    DE    B    7    3:2, 1:5 [2:6]    CRC Gen X    LRP/CRC    Parma    CRC    Sanwa M11    LRP 4200HV²
14     Farrell Mick    GB    B    7    1:3, 2:4 [3:4]    CRC T-Fource    Nosram    Parma    GRP    KO Esprit II    Nosram P-Max Big Mama 4200
15     Stiles Mark    GB    B    10    3:3, 1:7 [2:9]    Associated RC12L4    Nosram    Parma    GRP Gandini    KO Vantage Esprit II    Nosram IB4200
16     Robertson Keith    GB    B    10    2:3, 3:7 [1:10]    Associated L4    Novak    Parma    Jaco    KO Esprit    SMC IB4200
17     Myrberg Joel    SE    B    10    1:4, 3:6 [2:7]    Associated L4    LRP brushless    Parma    Jaco    Sanwa M11    Reedy 4200
18     Saarinen Teemu    FI    B    11    3:5, 1:6 [2:8]    Corally SP12X    GM    PARMA    GRP    SANWA M11    CORALLY IB4200WC
19     Peracho Carlos    ES    B    13    2:5, 1:8 [3:8]    CRC GEN X    NOSRAM STORM 6.5    ZYTEC         SANWA M11    VTEC 4200
20     Rosén Maxx    SE    B    19    1:9, 3:10 [2:10]    LAJE    Novak----- Reedy    Zytek    Jacko---- BSR    KO spectra    Intellect IB 4200
21     Ström Roland    SE    C    3    2:1, 1:2 [3:10]    CRC    Advanced    CRC    CRC    KO    ADVANCED IB
22     White Mathew    GB    C    5    1:1, 3:4 [2:9]    Corally SP12X    LRP    Parma    Parma    KO Vantage Type R    Schumacher IB 4200
23     Kerswell Chris    GB    C    5    3:1, 1:4 [2:8]    Corally SP12X    LRP Vector X11 5.5    Zytek    Parma    KO Spektrum    LRP IB 4200
24     Raikas Tony    FI    C    6    3:2, 2:4 [1:5]    Yokomo RC12 4L WE    LRP    Parma    Yokomo or CRC    Sanwa M11    LRP HV2 VTEC SC-4200
25     Clarke Chris    GB    C    6    2:3, 3:3 [1:9]    Corally sp12x    LRP 5.5 brushless    Zytek    Parma    Sanwa super exeze    LRP 4200
26     Hedlund Magnus    SE    C    7    2:2, 3:5 [1:10]    Speedevil X    LRP    Speed 8    BSR    Futaba 3PJ Super    LRP Vtec 4200 or IB4200
27     Manwaring Roger    GB    C    8    1:3, 2:5 [3:7]    Corally SP12X    LRP    Parma    Parma    KO Esprit    Peak IB 4200
28     Brandt Mickael    SE    C    12    2:6, 3:6 [1:7]    LAJE Speed Evil 2007    Novak Velocity    Parma Zytec         Futaba 3PK    Intellect SC4200 by Advanced
29     Williams Russ    GB    C    14    1:6, 3:8 [2:10]    Associated L4    LRP    Parma    GRP    KO    Inpole IB4200WC
30     Ash Paul    GB    C    15    2:7, 1:8 [3:9]    Associate RC12L4    LRP 5.5    Zytec    Jaco    KO    IB 4200
31     Wubben Bart    NL    D    3    2:1, 1:2 [3:6]    CRC 3.2R    LRP 4,5    Zyteck    CRC/Jaco    KoPropo Helios    SMC Ib 4200wc
32     Siegl Josef    DE    D    4    1:1, 3:3 [2:9]    CRC CK 3.2R    GM Evo3    Parma    CRC    Sanwa M8    GM Intellect 4200
33     Sawyer Andrew    GB    D    5    3:2, 2:3 [1:8]    Corally 12X    LRP 5,5    Zytec    Corally    KO Helios    Corally IB 4200
34     Spencer Jim    GB    D    7    3:1, 1:6 [2:8]    Associated BRM    BRM    Parma         JR X756    Intellect IB4200
35     Mielonen Joni    FI    D    7    2:2, 3:5 [1:9]    Yokomo 12L4Y / V-Dezign Carpet Ripper '07    LRP    Parma    GRP    Futaba 3PK FM    LRP IB4200 Big Mama
36     Sandberg Roger    SE    D    8    2:4, 3:4 [1:5]    Corally SP12X    Reedy    Parma    CRC    Futaba    Orion
37     Pichler Wilhelm    AT    D    9    1:3, 2:6 [3:9]    CRC Gen X    LRP    Parma    CRC    Futaba 3PK    LRP 4200 "Big Mama"
38     Nordman PerErik    SE    D    9    1:4, 2:5 [3:8]    Team Laje Speedevil    Vortex 4.5    Parma    Zytec    Futaba 3PK    Team Orion V-Max RDS+ IB4200 SHV
39     Frankén Daniel    SE    D    14    2:7, 1:7 [3:7]    Corally Sp12X    Reedy NEO1    parma    CRC    Futaba 3PK    Intellect SC-4200
40     Fransson Mikael    SE    D    20    1:10, 2:10 [3:10]    Laje Speedevil 2007    LRP X11 5.5    Parma    BSR    Futaba T3VC    LRP 4200
41     Rubet Simon    FR    E    3    2:1, 1:2 [3:3]    CRC Generation X    Nosram    Parma    CRC    Ko Propo Esprit II Vantage    LRP Big Mama 4200mah
42     Erikson Jonas    SE    E    5    3:2, 2:3 [1:10]                             
43     Hellwig Axel    DE    E    7    1:1, 2:6 [3:9]    CRC Generation X    GM Brushless EVO 3    Zytek    CRC / Jaco / Parma / Corally    Spectrum DX 3.0    IB 4200
44     Berntsen Roseth Adrian    N    E    7    3:1, 1:6 [2:8]    CRC    LPR    Zytek 04S         Ko Helios    VTEC 4200 Big Mama
45     Creaser Kevin    GB    E    7    1:3, 3:4 [2:4]    CRC Gen X    Nosram    Parma    CRC    JR X756    Pro match IB4200 worlds edition
46     Berglund Marcus    SE    E    9    1:4, 3:5 [2:5]    Team Laje    Novak    Zytec    BSR    Futaba    Advanced, IB 4200
47     Salminen Ari    FI    E    10    2:2, 3:8 [1:9]    Corally 12X    LRP    Zytec    Corally, GRP    Sanwa M11    Intellect 4200
48     Jewitt Mark    GB    E    11    1:5, 3:6 [2:7]    Corally SP12X    Nosram Brushless 5.5    Zytec         KO Esprit R Type    Batt 4000
49     Göransson Mackan    SE    E    14    3:7, 1:7 [2:9]    CRC Blody Knife    Novak    Parma    BSR    Futaba 3PJS Spektrum    Advanced Intellect 4200
50     Vialla Philippe    FR    E    18    1:8, 2:10 [3:10]    LAJE Speedevil 2007    LRP    Parma    BSR    Sanwa Excess    LRP Big MAMA VTEC 4200 UP
51     Catchpole Adam    GB    F    2    1:1, 3:1 [2:3]    Team Associated L4    Nosram    Parma    -    Sanwa M11    Orion IB4200
52     Kauppinen Teppo    FI    F    3    2:1, 1:2 [3:6]    Team CRC X-gen    GM-Orion         Team CRC         Orion-GM 4200
53     Butterfield Jason    GB    F    5    2:2, 3:3 [1:4]    Hyperform Razor    Novak 5.5    Zytec 04    Parma    Sanwa Super Exces    Hyperform IB4200
54     Ramsbottom Michael    GB    F    7    3:2, 1:5 [2:8]    Corally SP12X    Nosram    Parma         Futaba 3VCS    Inpole IB 4200
55     Fager Carl-Magnus    FI    F    7    1:3, 3:4 [2:10]    Yokomo RC-12L4Y    LRP X11 5.5    Zytek    GRP    Futaba 3PK    LRP 4200
56     Olsson Rasmus    SE    F    9    2:4, 3:5 [1:7]    Corally SP12X    Brushless 5.5T    Zytec    Corally    Futaba 3PK    Corally IB 4200
57     Hoftstedt Thomas    NO    F    13    2:5, 1:8 [3:9]    CRC Generation X    GM Brushless EVO 3    Zytek    CRC / Jaco / Parma / Corally    Spectrum DX 3.0    IB 4200
58     Korvenmaa Matti    FI    F    14    2:6, 3:8 [1:10]    Corally SP12X    LRP    #10210 – Zytec    GRP    Sanwa M8 / Spektrum DSM 3    Intellect 4200WC (SC-4200) (GM) / SMC
59     Page Gerald    GB    F    14    2:7, 3:7 [1:9]    CRC Gen X    Nosram 4 Star    Parma Zytek    CRC, GRP    Futaba 3VCS    IB 4200 DEMON
60     Vässmar Magnus    SE    F    15    1:6, 2:9 [3:10]    KO Helios    Orion    Parma    BSR    KO    Orion IB 4200
61     Bergfeldt Tommy    SE    G    2    3:1, 2:1 [1:6]    LAJE SpeedEvil 2007    GM Brushless 4.5T    Zytek    Jaco / BSR    Sanwa M11 / Spektrum DSM    IB4200 SHV
62     Stenberg Håvard    NO    G    5    1:1, 3:4 [2:6]    Associated RC12L4    LRP    Parma    Jaco    Futaba 3PKS    Intellect 4200
63     Payne Mark    GB    G    5    2:2, 1:3 [3:7]    Calandra GenX    LRP    Parma Zytek         KO Esprit Type R. Spectrum Conversion    LRP IB 4200 "Big Mamma"
64     Haugen Lars    NO    G    6    2:3, 3:3 [1:4]    CRC    NOSRAM    PARMA    CRC    Futaba    NOSRAM 4200
65     Andersson Lars    SE    G    7    3:2, 1:5 [2:7]    Team Laje, SpeedEvil    Novak 4.5    Zytec         Futaba 3PK    IB(CS-4200)
66     Karlsson Henrik    SE    G    7    1:2, 2:5 [3:8]    CRC Gen-X    Reedy    Zytek    CRC/Jaco    Futaba 3PK    SMC IB4200
67     Mula Vivero Ivàn    ES    G    10    2:4, 3:6 [1:7]    CRC Generation X    Nosram Brushless    Parma         Futaba 3VC    nosram VTEC 4200
68     Schroeder Sven    DE    G    13    3:5, 1:8 [2:9]    HS-Racing EVO    Checkpoint    Zytec    GP    M11    SC-4200 IB WC
69     Andersson Richard    GB    G    18    2:8, 3:10 [1:10]    Associated L4 (CRC side damper conversion)    Nosram 4    Zytec    CRC GRP    Futaba 3CVS    IB4200
70     Paulsen Robert    SE    G    18    3:9, 1:9 [2:10]    Laje speed evil    Novak    Parma Zytek         Futaba    IB 4200
71     Arntzen Erik    NO    H    2    1:1, 2:1 [3:2]    CRC Ceneration X    Nosram Storm brushless 5,5t    Parma Zytec         KO Helios    Nosram P-Max VTEC SC 4200 Factory Team
72     Fredbäck Viktor    SE    H    5    1:2, 3:3 [2:10]    Ass    Reedy    Protoform Zytec    Jaco    KO Propo    Intellect SC-4200 SMC/Orion
73     Dyson Gary    GB    H    6    3:1, 2:5 [1:10]    Associated RC12 L4    Nosram    Parma    -    KO Vantage II    IB 4200
74     Giles Russ    GB    H    6    2:2, 1:4 [3:7]    Corally SP12X    LRP    Parma    GRP    KO Vantage    Intellect IB4200
75     Winton Peter    GB    H    8    2:3, 1:5 [3:9]    Corally SP12X    LRP    Parma         Futaba FF3/Spectrum DSM Pro    LRP Big Mama
76     Lindblad Magnus    SE    H    9    1:3, 3:6 [2:7]    Corally SP12X    LRP    Parma         KO propo    Corally IB4200
77     Skaar Alf    NO    H    9    2:4, 3:5 [1:6]    CRC GenX    Orion    Zytec    CRC    KO Helios    Orion IB4200
78     Burgess Mark    GB    H    10    3:4, 2:6 [1:9]    Associated 12L4    LRP Vector X11 5.5R Brushless    Zytec    Jaco/Parma/GRP    Futaba 3VCS    IB4200 (EA Motorsports)
79     Golikov Vladimir    RU    H    15    1:7, 3:8 [2:8]    Hot Bodies HaraHammer    LRP X11 5.5    PARMA    GRP, CRC, JACO    Futaba 3PK    LRP VTEC 4200 HV2
80     Lax Mathew    GB    H    17    1:8, 2:9 [3:10]    CRC 3.2R    Corally & Team Scream    Zytek         KO HELIOS    IB 4200
81     Heinsbroek Frans    NL    I    2    1:1, 2:1 [3:10]    CRC    Orion / LRP    Parma Zytec    CRC    KOPropo Helios EX 10    Team Orion IB 4200 WC
82     Warren Rob    GB    I    3    3:1, 2:2 [1:4]    Associated RC12L4    LRP    Parma    GRP/Parma    KO Vantage    IB 4200
83     Whiteley Particia    GB    I    5    3:2, 1:3 [2:5]    Corally 12X    Corally    Parma    Corally    KO Helios    Corally IB 4200
84     Omelanczuk Norbert    PL    I    7    2:3, 3:4 [1:7]    Associated l4    Orion    Parma zytek 04s    jaco    Sanwa M11    intellect 4200
85     Blazucki Peter    PL    I    8    1:2, 2:6 [3:6]    Blaze Racing- "12-M"    trinity    zytec         airtronics m8    epeic trinity ib4200
86     Jiveby Pär    SE    I    9    3:3, 1:6 [2:10]    CRC Carpet Knife    Orion Novak    CRC    CRC    Futaba megatech 2,4 Gh    Advanced electronics Word Champ 4200
87     Hardisty Chris    GB    I    9    2:4, 3:5 [1:10]    Own/Associated    LRP/BRM 4*    Zytec    Parma / GRP    Futaba    Intellect 4200
88     Jenkinson Paul    GB    I    12    1:5, 3:7 [2:9]    Associated/BRM Hardisty    BRM 12x2    Zytec    GRP    Futaba 3vcs    Intellect sc-4200
89     Karlsson Dennis    SE    I    15    2:7, 3:8 [1:8]    Trinity    LRP x 11    Zytek    Jaco    Futaba 3PK    Nosram TC EC 4200
90     Nicolaisen Tor Arne    NO    I    17    2:8, 3:9 [1:9]    Corally sp12x    Nosram bl 4.5T    Parma    Corally    JR-Propo - Helios    Orion 4200
91     Bevens Gareth    GB    J    2    1:1, 3:1 [2:2]    Associated RC12L4    BRM 13x2    Zytec    GRP    KO Propo Esprit 2    Yungton Batt 4000
92     Robillard Jason    GB    J    3    2:1, 1:2 [3:4]    Corally SP12X US (corally front)    Corally/Reedy/GM    Parma    Corally    Sanwa Super Exzes    GM IB4200XXL
93     Lax Peter    GB    J    5    3:2, 2:3 [1:3]    CRC 3.1 R    BRM & Corally    Zytek         Sanwa    IB 4200
94     Andersen Pål    NO    J    8    3:3, 1:5 [2:5]    Corally    Reedy Neo1 4.5    PSC Pi-10210    Team CRC    KO    Intellect 4200
95     Persson Göran    SE    J    8    1:4, 2:4 [3:5]    Speedevel2007    LRP Vector X11    Parma    John's BSR racing tyre    Futaba megatech T3PKS    Orion V-Max plus-RDS (Ni-MH), 4x4200

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: C-12 EM Ruotsi, Eskilstuna
« Vastaus #18 : 03.04.07 - klo: 15.40 »
Noniin ja kisaraporttikin saatu aikaiseksi. Löytyy täältä: http://www.teamentisetkuskit.com/modules.php?name=News&file=article&sid=80

:lol:

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: C-12 EM Ruotsi, Eskilstuna
« Vastaus #19 : 03.04.07 - klo: 18.45 »
Olen ollut team managerina 5:ssä EM kisassa ja joissakin DALLAS kisoissa....

Managerin tulee pitää korvat auki ja seilailla katsastuspöydän ympärillä. Ruotsalaiset huijaa AINA.

Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: C-12 EM Ruotsi, Eskilstuna
« Vastaus #20 : 03.04.07 - klo: 19.27 »
Noniin ja kisaraporttikin saatu aikaiseksi. Löytyy täältä: http://www.teamentisetkuskit.com/modules.php?name=News&file=article&sid=80

:lol:
Onkos se koko versio jossakin nähtävillä, kun tossa on toi tiivistelmä.... :cool:
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa Teppo

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.mx.teamentisetkuskit.com
Vs: C-12 EM Ruotsi, Eskilstuna
« Vastaus #21 : 03.04.07 - klo: 22.31 »

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI