Kirjoittaja Aihe: Rossin moottorin tunnistus  (Luettu 1938 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Rossin moottorin tunnistus
« : 11.03.03 - klo: 10.13 »
Minulle sattui eksymään hieman vanhemman puoleinen on-road polttisauto. Moottorin kyljessä lukee Rossi C 21 ja kaasuttimessa lukee NovaRossi. Merkki ja koko on siis tiedossa.

Osaako kukaan kertoa yhtään mitään enempää kyseisestä moottorista. Kaikki ohjeet, räjäytyskuvat, nitrosuositukset yms. on erittäin tervetullutta tietoa.

Poissa HessuH

  • Jäsen
    • Profiili
Rossin moottorin tunnistus
« Vastaus #1 : 11.03.03 - klo: 20.58 »
Katsoppas tuonne Tapsan sivulle http://www.saunalahti.fi/~tat2supp/SG_Tiger.html vasemmassa laidassa olevia kuvia, jos näyttää tutulta voisi aiheeseen löytyä jotain tietoa. Olen aikanaan omistanut muutaman kappaleen Novarossin koneita eri versioina ja hieman kun pengon nurkkia voi löytyä jotain materiaalia.
Mikä on muuten kyseinen auto?

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Rossin moottorin tunnistus
« Vastaus #2 : 11.03.03 - klo: 22.14 »
Tutulta näyttää. Eli luultavasti kyseessä on sama moottori. Pistin piruuttani tänään Sidewinderiä tankkiin, hehkun kiinni ja pieni pyöräytys. Ihmeekseni moottori heräsi välittömästi henkiin ja kuulosti jopa terveeltä.

Auto on Serpent Sprint, joka tuli minulle välikäden kautta N|ko:lta.

Mika R

  • Vieras
Rossin moottorin tunnistus
« Vastaus #3 : 11.03.03 - klo: 22.53 »
Off-topic: Mistä hankit Sidewinderia ? Saako sitä jo stadista vai pitääkö hakea Turusta, Tampereelta vai mistä?

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Rossin moottorin tunnistus
« Vastaus #4 : 12.03.03 - klo: 08.02 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Off-topic: Mistä hankit Sidewinderia ? Saako sitä jo stadista vai pitääkö hakea Turusta, Tampereelta vai mistä?


Asun Tampereella, joten ostan Sidewinderini Atala-RC:stä. Muista kaupungeista en osaa sanoa mitään - valitan.

Mika R

  • Vieras
Rossin moottorin tunnistus
« Vastaus #5 : 12.03.03 - klo: 10.10 »
Kiitti l150040, täytyy tilata sieltä kesäks!