Kirjoittaja Aihe: Tamiya TRF 501X setuppeja ja tipsejä  (Luettu 24448 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Tamiya TRF 501X setuppeja ja tipsejä
« Vastaus #60 : 04.03.12 - klo: 22.31 »
En aja 501 tai 511 mallilla, vaan ajan durgalla, mutta vastaan kuitenkin kun jokatapauksessa samasta voimansiirrosta kyse.

Pumilio diffien kanssa on hihnat kierämmällä.
Ei niin kireällä että soi, mutta siten ettei paljon tyhjääkään ole.

Keskihihnapyörät kannattaa vaihtaa alumiinisiin.
Muovisista poistuu hihnapyörän sisällä olevat hampaat hyvinkin herkästi koska ratasdiffit eivät anna tippaakaan periksi.
Slipperin säätö on myös huomattavasti kriittisempi.
Eli sen pitää olla lähellä luistamista.
Turhan kireällä oleva slipperi tuhoaa hihnoja nopeammin.

Poissa pOINTER

  • SaloUA
    • Profiili
Vs: Tamiya TRF 501X setuppeja ja tipsejä
« Vastaus #61 : 04.03.12 - klo: 23.44 »
Keskihihnapyörät kannattaa vaihtaa alumiinisiin.
Näitä ihmettelin, kun Jose:lla oli durga myynnissä, mutten mitään mistään löytänyt. Mistä alumiinisia 18T hihnapyöriä löytyy? Remppa työstänyt sellaisetkin?

e: Ja tämäkin selvis. Näitä tarvitseville: http://www.rc-mushroom.com/product_info.php/jet-racing-7075-center-pulley-18t-for-ta05-verii-ta05-vdf-trf-416-black-p-21057
« Viimeksi muokattu: 05.03.12 - klo: 00.16 kirjoittanut pOINTER »
Kun ei pyydä mitään, ei välttämättä saakaan haluamaansa, mutta kun pyytää paljon, saattaa saada paljon - tai sitten ei.