Eikö sen mamban takuu oo jo ummessa ku kestänyt näin pitkään se lähetys?
Siinä on aika pitkä takuu, ei se vielä ole ummessa. Sen hajoamisraportin lähetin jo silloin kun se hajosi.
hvi on eri ku hiv.
Niinpä tietysti, mutta se oikea olisi ollut HPI, tai no mistä mie tiiän niitten Kemin reissuista.. varsinkaan Rovaniemi-Tervola väliltä
eli itte oot huomannut saman mitä ehottelin sulle ku polttelit kalustoa alkuvuodesta.
En siis suosittele mitään modausta ko. kalustolle, ja jos tutustut miniin huomaat itsekkin että aika arka hiekalle. Hiekalle ja asfaltille on omat autot, miniä en suosittele.
Joo, no tulin siinä järkiini, että jos ne harjattomat ei tosiaankaan mulla kestä, niin parempi sijoittaa johonkin pysyvänpään kuin toimintasavuihin. Järkyttävä summa piti polttaa sen huomatakseni. Jännä vaan että toiset saa mällätä mielinmäärin ja krossata kuravellissä, mutta mulla ei kestä edes sievää käyttöä.
Sen Minin voi siis ruksia pois ostoslistalta, pelkkä asfalttiajo ei oikein kiinnosta. Kyllähän niillä ajetaan maailmalla rallisarjaa hyppyineen, mutta ajoalusta pitää olla puhdas karkeammasta sorasta/kivistä. Etuveto ja rajallinen maavara rajoittavat menoa. Taitaa rallaamiseen soveltua paremmin tamiyan df-03 alustainen wrc subaru. Krossariin pohjautuva neliveto alusta ja hieman scale realismia aidon rallipirssin näköisellä korilla. Eihän sekään tietenkään ole mikään "maastoauto", mutta kuitenkin soveltuu reilusti huonopintaisemmalle alustalle kuin perus turisteista tehdyt rallimuunnokset. Muutenkin saattais olla mulle juuri passeli auto.
Tuossa parit Juutuupit
http://www.youtube.com/watch?v=nmfX_HMZJAAhttp://www.youtube.com/watch?v=u3iG_La-FSgEdit: Tällaista menoa mineillä kaikesta huolimatta:
http://www.youtube.com/watch?v=kKixOZQbbRM