Kirjoittaja Aihe: Paras truggy?  (Luettu 6334 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Paras truggy?
« Vastaus #30 : 21.08.07 - klo: 00.12 »
ei nyt ihan syyttä, Hot bodiissi on kuitenki ensimmäisen sukupolven truggyjä joista autot on parantunu melkoisesti. Sitä en kiellä etteikö sillä voisi voittaa mutta paras se ei ole. :wink:
Jammin (HN), Mugen ja Losi tuntuu olevan kovassa huudossa maailmalla. Mun mielestä varaosasaatavuus on se joka ratkaisee mikä on paras, suomessa veikkaisin Jamminin olevan vahvoilla.

Mika R

  • Vieras
Vs: Paras truggy?
« Vastaus #31 : 21.08.07 - klo: 23.16 »
Tuolla on ihan hyvii kuvii jenkkilän ROAR trukkikisoista, pienempää ja isompaa

http://forums.radiocontrolzone.com/showthread.php?t=241281


Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Paras truggy?
« Vastaus #32 : 23.08.07 - klo: 09.33 »
Tossa on sit auto joka korvaa nykyisen parhaan..eli äks ykkösen :shocked:

http://forums.radiocontrolzone.com/showthread.php?t=241350

..voihan siinä vielä jotai muuttuu ennen kuin on kaupassa,mutta eiköhän se suurin piirtein ole tossa.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Vs: Paras truggy?
« Vastaus #33 : 23.08.07 - klo: 10.48 »
En pysty ottamaan kantaa siihen, mikä on oikeasti paras truggy, koska minulla ei ole riittävää kokemusta jokaisesta truggystä. Itseasiassa kokemukseni rajoittuu vain muutamaan merkkiin ja malliin. Näissäkin erot ovat olleet suorastaan marginaalisia. Suurempi merkitys on ollut ihan säädöillä ja olosuhteilla. Tämän takia en lähde edes näistä sanomaan parasta.

Yleensäkin vikana näissä tämän tyyppisten kysymysten vastauksissa on se, ettei niillä ole yleensäkään mitään arvoa. Oletusarvonahan on aina se, että "Minun truggy on paras". Mielipiteillä alkaisi olla arvoa oikeasti vasta sitten kun olisi ihan aikuisten oikeasti testattu eri merkkejä ja malleja yhtenevissä olosuhteissa riittävän kauan. Jo huomattavaa parannusta näihin mielipiteisiin tulisi, jos edes perusteltaisiin ne vastaukset ihan kunnolla, vaikka kokemusta ei olisikaan useammasta merkistä tai mallista.

Sitten oma lukunsa on sitten nämä protot, joita kovin harva on päässyt testaamaan. Miten jonkun paparatsikuvan perusteella pystytään oikeasti sanomaan auton suorituskyvystä ja paremmuudesta. Joku ensimmäisenasteen proto voi oikeasti olla täysi susi jo syntyessään ja kokea totaalisen uudelleen suunnittelun tai huomattavia muutoksia ennen markkinoille pääsyä - jos ylipäätään pääsee markkinoille ollenkaan.

Vielä kun muistetaan, ettei kaikki etsi sitä suorituskykyisintä autoa kilparadalle. Joillekin voi ihan oikeasti merkata pelkästään ulkonäkö, hinta tai vaikka se absoluuttinen huippunopeus.

Eli yhteenvetona voisin sanoa, että minun truggy on se paras, koska siinä on pinkki kori.  (ei mulla oikeasti ole mitään truggyä enää)  :undecided:
« Viimeksi muokattu: 23.08.07 - klo: 12.28 kirjoittanut l150040 »

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Paras truggy?
« Vastaus #34 : 23.08.07 - klo: 11.15 »
Vielä kun otetaan huomioon se kuljettaja.

Eri autot ovat eri kuljettajan ajotyylille sopivampia tai vähemmän sopivia.

+ että hyvä kuski ajaa huonommallakin autolla kovempaa kuin pihasudittelija "parhaalla" autolla.

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Paras truggy?
« Vastaus #35 : 24.08.07 - klo: 23.51 »
Joo, näinhän se on, yhdyn pariin edelliseen kirjoitukseen..Ei tälläistä kysymystä kannata tai voi ottaa kovin vakavasti, kuten ei mitään mikä perustuu maku asioihin, arvailuun ynnä muuhun vastaavaan..
Helpompi sanoa mikä ei ole paras.. :lipsrsealed:
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa hpi83

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Paras truggy?
« Vastaus #36 : 26.08.07 - klo: 11.40 »
tai kaikki vois kertoa omistakokemuksistaan omistamistaan trukeista niin hyvät ja huonot puolet

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Vs: Paras truggy?
« Vastaus #37 : 26.08.07 - klo: 12.31 »
Juu, tuo toimii vain jos tänne kirjoittaisi sellaiset henkilöt joilla on paljon kokemusta, realistinen suhtautuminen näihin vekottimiin ja osaa kertoa asiat puolueettomasti. Lisäksi kaikkien pitäisi tuntea toisensa hyvin, ajo/huoltotavat... Eli, ei toimi tuokaan. Aina tänne kuitenkin kirjoittaa joku märkäkorva tai mämmikoura jotain seuraavaa: muuten ihan hyvä auto ei toimi käykö normaali 95bensa? Tai jotain tällaista: Tää on huippu auto ei mitään vikaa vaikka on saanut sikaa tosi paljon koskaan ei ole tarvinnut korjata mitään ja tää on nopein kaverin nikko jää tosi selkeästi upee auto on ollut minulla jo neljä tuntia!

Eli, ei anna tuokaan tapa ruotia näitä vehkeitä. Katso vaikka edellisiä vastaavia keskusteluita tai vaikka Savage/Madi yms. keskuteluita (sori, minulla ei ole mitään Savagea vastaan, omistajien keski-ikä vain tekee tuon...)  :angel:
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Paras truggy?
« Vastaus #38 : 26.08.07 - klo: 17.01 »
Vielä kun otetaan huomioon se kuljettaja.

Eri autot ovat eri kuljettajan ajotyylille sopivampia tai vähemmän sopivia.

+ että hyvä kuski ajaa huonommallakin autolla kovempaa kuin pihasudittelija "parhaalla" autolla.

HOKE, määrittele huonompi auto minulle. Voisin itse kuvitella että tarkoitat kenties halvempaa autoo jossa on niin sanotusti rtr varustus :huh:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Paras truggy?
« Vastaus #39 : 26.08.07 - klo: 20.21 »
Tätähän minä juuri tarkoitinkin... Eli ei voi määrittää parasta trukkia, koska sellaista ei periaatteessa ole olemassakaan.

Toisinsanoen tuon asiani olisi voinut muotoilla myös...
Annetaan rattimiehelle mikä tahansa trukki niin hän ajaa sillä kovaa ja kun annetaan aloittelijalle mikä tahansa trukki niin hän ei pysy rattimiehen perässä.