Kirjoittaja Aihe: HSP autojen laatu ja käyttökokemukset  (Luettu 6487 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HSP autojen laatu ja käyttökokemukset
« : 04.09.07 - klo: 18.19 »
Olisiko kellään tietoa Hsp autojen laadusta ja käyttökokemuksista! Erityisesti atomic buggystä ja thwarter monsterista, kiitos palautteesta! Vai onko auto Warhead?  :shocked:
« Viimeksi muokattu: 04.09.07 - klo: 19.24 kirjoittanut Täikampa »

Poissa kezze

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HSP autojen laatu ja käyttökokemukset
« Vastaus #1 : 18.02.09 - klo: 00.34 »
valitettavasti moni moittii HSP:n autoja vaikka heillä ei ole omakohtaisia kokemuksia. itselläni on HSP:n xseme, sonic ja tornado eikä niissä ole ollu isompia vikoja perus kulutus osihan joutuu vaihteleen kaikkiin autoihin. minulla on myös hpi savage 4,6. itse en pidä kyseistä vehjettä juuri minään.sekä KÖSSIN mini inferno jolla ei tee yhtään mitään. HSP Bazookassa ja Tornadossa on sama pohjalevy kuin Kyosho infernossa paitsi kössistä puuttuu etupäästä yksi alumiini tuki vallan, joka on aivan ehdoton.

Poissa masazi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HSP autojen laatu ja käyttökokemukset
« Vastaus #2 : 18.02.09 - klo: 10.53 »
Minä totesin tuon HSP warheadin paljon paremmaksi kuin esim. kyosho dst. Kesti paljon enemmän, ihan piti ihmetellä.
VXL Stampede+slash

Poissa pukki81

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HSP autojen laatu ja käyttökokemukset
« Vastaus #3 : 18.02.09 - klo: 16.57 »
Jotain ihme ratkaisuja noista näkyi löytyvän. Ja osat eivät kestä, esim. vetarit ja servot.
HN X1-CRT, X1-CR, Dm-one spec. Alpha ja v-spec.

Poissa masazi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HSP autojen laatu ja käyttökokemukset
« Vastaus #4 : 18.02.09 - klo: 20.42 »
Itsellä ainakin toimi ihan hyvin.
VXL Stampede+slash

Poissa pukki81

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HSP autojen laatu ja käyttökokemukset
« Vastaus #5 : 19.02.09 - klo: 18.05 »
Itsellä ainakin toimi ihan hyvin.

Toistaiseksi :D Kuten kaikissa rc autoissa.
HN X1-CRT, X1-CR, Dm-one spec. Alpha ja v-spec.

Poissa Rahtimies

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HSP autojen laatu ja käyttökokemukset
« Vastaus #6 : 19.02.09 - klo: 19.48 »
Toisilla pelaa hyvin, toisilla ei kestä edes rautakanki, näinhän se menee, monessa muussakin tuotteessa.

Halpoja ovat HSP autot, laatu varmaan aavistuksen huonompaa kuin kalliimmissa autoissa. Silti niilläkin ajanee, kaikista autoista jotain hajoaa jossain vaiheessa.

Jos haluaa halvan auton, lienee HSP ihan hyvä valinta, ei silti voi odottaa saavansa parasta halvalla.
Brat, Avante, Hornet, Grasshopper, Falcon, 808, SCRT10, M-03, Hyper 7 & 8, DEX410R, TT-01, T2

Poissa Shogunmarui

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HSP autojen laatu ja käyttökokemukset
« Vastaus #7 : 19.02.09 - klo: 21.48 »
Yhdyn ylempään ja  huomautan samalla myös varaosatarjonnasta.
~ TC4 ~ Hacker C40 12T,3500kv ~ MaxAmps LiPo ~ 6s, 22,2v ~ Kontronic Jazz 40 ~
Jato 3.3 ~ T.T UNO and others...

Poissa kezze

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HSP autojen laatu ja käyttökokemukset
« Vastaus #8 : 22.02.09 - klo: 00.37 »
rckappa.fi siellä on varaosia pirun hyvin.

Poissa Shogunmarui

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HSP autojen laatu ja käyttökokemukset
« Vastaus #9 : 22.02.09 - klo: 11.50 »
Tietääkös kukaan miten noissa hsp autoissa minkälainen loota on, että kestääkö jonkun mehukkaamman harjattoman? Ja miten kestää isoja hyppyjä onko osat heti rikki ja kaikki kierossa vai onko kukaan edes testannut?
~ TC4 ~ Hacker C40 12T,3500kv ~ MaxAmps LiPo ~ 6s, 22,2v ~ Kontronic Jazz 40 ~
Jato 3.3 ~ T.T UNO and others...

Poissa t_isoviita

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HSP autojen laatu ja käyttökokemukset
« Vastaus #10 : 11.03.09 - klo: 22.58 »
Itsellä ollut tuo bronttosaurus pitkästi yli vuoden ja harjaton setti kiinni sen koko vuoden(560 motti ja 11,1v 5 ah lipo akku) eli ei ihan mopo kuten moni 540 motti joten saanut kiitettävästi vääntöä ja ajettukin on todella useasti välitystä oon rukannut ylös todella paljon, mutta vielä polttaa kumia hieonosti betonilla ja asfaltilla.
Ison ongelma on kun antaa auton kavereille pitävällä alustalla niin se joutuu jostain kumman syystä aina selälleen kun antaa ekankerran lämää kunnolla (eivät ymmärrä että on portaaton kaasu).
Tosin tämä on paljon painavempi, kuin alkuperäisenä laitoin vähän alumiini osaa kun nuo muovit tuppaa välillä rikkua kunnon törmäyksissä, ehkä ei saisi ajella hallissa näin talvisin ja näyttää ne kavereiden kalliisakin autoissa rikkuvan osaa kun osuu ''kovaan esteeseen''.
Nyt rupesin tekemään autolle isompaa kausihuoltoa ja totesin diffien osien olevan melko hyvät, edessä ei juuri mitään kuluneisuutta havainnut, takana oli käynyt itsellä pieni moka edellisessä huollossa joskus vajaa vuosi aikaa ja olin jättänyt tasauspyöräston kupin ruuvit hieman liian löysään jolloin yksi niistä oli löystynyt liikaa ja katkennut, myöskin muovikupissa oli jo selkeät painaumat tasauspyörien akselin kohdalla jonka ymmärrän täysin kun nuo vakio vetarit tuppaavat rikkua liian helposti tosin ei ole mikään ongelma, kun twather polttiksessa ovat sopivat suoraan, ovat vain vähän vahvemmat.
Eli olen tullut siihen mielipiteeseen jos katsoo hintaa niin on laadultaan oltava todellakin hyvä, kun vertaa noihin todella ''elvis'' peleihin joissa hinnat alkaen moninkerroin eivätkä ole sen kummempia.
Myös tuo varaosa tarjonta on ollut suomessa tosi hyvä (nopea ja edullinen)ja löytyvät helposti netistä.
Eli uskon että uskaltaa virittää melko reippaasti.
 

Poissa shark-18

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HSP autojen laatu ja käyttökokemukset
« Vastaus #11 : 13.08.09 - klo: 21.29 »
mä en saa omaa hsp tornadoa käyntiin :sad:
shark-18 monster factory team,lazer zx-5,tamiya mighty bull,tamiya subaru,hsp tornado.

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HSP autojen laatu ja käyttökokemukset
« Vastaus #12 : 13.08.09 - klo: 21.59 »
käyttäjässä vika? :wink:

Poissa t_isoviita

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HSP autojen laatu ja käyttökokemukset
« Vastaus #13 : 27.08.09 - klo: 15.37 »
mä en saa omaa hsp tornadoa käyntiin :sad:

Joo ehkä on vika käynnistys menetelmässä, olen tuossa kaverin kanssa käynnistellyt useita eri polttis moottoreita ja ei tuo hsp ole sen kummempi kuin muutkaan olipa sitten SH tai Vertex moottorilla.
(Losi,team plus,Kyosho,Hpi,Sh,Vertex ja monia muita moottoreita käynnistelty ja säädelty)