Täytynee laittaa mietintä myssyn alle. Tuppaa olemaan tuttuja tuolla kunnallispolitiikassa
ja kunnan valtuustossa ja siitähän ei ainakaan haittaa ole.
Tosin täytynee hiukan kuulostella miten nittis puolen väki ylipäätäänsä tuumaa ajatuksesta.
Sähköpuolella ehkä hiukan aistittavissa pienoista kielteistä suhtautumista asiaan.
:p
Ihan mielenkiinnosta... mihin kohtaan aluetta luvat on saatu?
Kyllä kaikki kukat saa kukkia, kuten joku joskus on fiksusti asian kiteyttänyt.
Alunperinhän mainitsin, että ratahanke koskee sähkökrossirataa ja kuten jo todettua, sähkö ja polttis ei
samalle krossiradalle sovi.
Esille tuotiin ajatus polttikrossareista samalle alueelle.
Jos joku haluaa rakentaa viereen radan polttiksille niin siitä vaan, jos siihen lupa heltiää.
Suhtautuminen ei siis ole kielteinen, vaan kyse on enemminkin siitä, että helposti syntyy mielikuva polttisporukoiden halusta ajaa sähkökrossiradoilla, kuten laittamassani viittauksessakin asian tiimoilta on aiemmin keskusteltu.
Tuusulan tapauksessa on kyse sähköratahankkeesta, joka toteutuessaan lisäisi valtakuntamme toimivien ratojen määrän kolmeen samaan aikaan, kun polttisratoja on rakennettu runsaasti eri puolille Suomea.
Lähinnä vaan ihmettelen tätä kiinnostusta sähköratoja kohtaan, kun polttisratoja on jo nyt moninketainen määrä sähköratoihin verrattuna.
Edit: Pitää myös huomioda, että lupa on haettu ja saatu sähköautoille ja voi olla, että melu yms. haittojen vuoksi, ei polttiksille lupaa saa aivan yhtä helposti, koska lähellä on asutusta ja toisaalta, tulevalla sähköradalla ei ajeta polttiksilla myöskään juuri siksi, että lupa on saatu sähköautoradalle.