Huonous-paremmuus ja rumuus-kauneus on niin abstrakteja ilmasuja, että niistä jos haluaa väitellä ni löytyy varmasti parempiakin aiheita ja foorumeita. Toki mielipiteen esitys on asia erikseen ja suotavaa.
Radan spekulointikin liittyisi varmaan paremmin PKSRCA:n aiheeseen, mutta siitä ny sen verran sit, et tilanne on juurikin se mitä Atsu kertoo. Jos rata korjattaisiin kunnolla, tulisi se n. 1m x +20m pitkä matto irrottaa kokonaan (mielellään kaikki maton pätkät) ja putsata lattia, jotta liima/teippi tarttuisi kunnolla lattiaan kiinni. Tämän jälkeen saumat pitäisi teipata, jottei lika pääsisi mattojen väliin/alle ja reunat eivät lähtisi irtoilemaan/kohoamaan.
Tarkoituksena on ollut herättää näkökulmia asioihin; jos koritolpassa on reikä tai pari enemmän, niin ne sopivat todennäköisemmin useampaan koriin ja säätövaraa tarvittaessa löytyy. Lisäksi, ei tarvitse aina olla tilailemassa uusia tolppia eri koreihin, tai vaihtamassa niitä jos ottaa radalle useamman korin mukaan.
Monesti asiat tunnutaan esittävän kuin niihin olisi ainoastaan yksi tapa.