Kirjoittaja Aihe: Noparin kiinnitys  (Luettu 1839 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa beginner

  • Tulokas
    • Profiili
Noparin kiinnitys
« : 13.10.07 - klo: 21.51 »
Ihan vain mielenkiinnosta kysyn, että kun/jos olette kiinnittäneet nopeudensäädintä autoon ns. itseliimautuvalla tarranauhalla (=eli ts. toisessa nauhassa on se "koukkupuoli" ja toisessa taas se "siloisempi" vastakappalepuoli, ja kummassakin puolikkaassa on liima-aines peitettynä suojapaperilla, joka ennen käyttöä repäistään pois, nauhan kiinnittämiseksi kohteisiin), niin kummalle puolelle olette laittaneet sen koukkupuolen, autoon vaiko nopariin ?..Ja kysyn tätä näin aloittelijana lähinnä mielenkiinnon vuoksi, koska melko pitkällehän se käytännön kannalta taitaa kuitenkin olla ihan "maku asia"... :roll:
Piha/hupisudittelua vanhemmalla kalustolla.
Autot: Kyosho Ultima,Team Losi Jr2 Radiot: Futaba MEGA TECH SPORT(ratti)&Futaba ATTACK-R(tikku)+"pilipali"-luokan rc-kopteri ja vene omilla ohjaimillaan.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Noparin kiinnitys
« Vastaus #1 : 13.10.07 - klo: 21.52 »
Koukkupuolen laitan itse yleensä alustaan, sopii mun mielestä paremmin siihen. Nyt mulla on melko heikkoo tarranauhaa, pitäisi ostaa parempaa esim. biltemasta tms.
- Tapsa

Poissa pcu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Noparin kiinnitys
« Vastaus #2 : 13.10.07 - klo: 22.44 »
no biltemasta et varmaan saa mitään parempaa.
se tarranauha on ihan sama mitenpäin sen liimaat kyllä pitäis pysyä,ellei ole ostettu biltemasta.

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Noparin kiinnitys
« Vastaus #3 : 13.10.07 - klo: 22.47 »
Sellaseet toimii ihan sukasti, vähän ilmastointi teippiä sinne alle ja avot!
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Noparin kiinnitys
« Vastaus #4 : 13.10.07 - klo: 22.50 »
No joo, oot varmaan oikeessa. Tulee käytettyä myös 2 puoleista teippiä, 4 laatua löytyy ja välillä otan jotakin noista mitä löytyy.
- Tapsa

Poissa Zakko

  • Veteraani
    • Profiili
    • VaasanUA
Vs: Noparin kiinnitys
« Vastaus #5 : 14.10.07 - klo: 21.26 »
itse olen käyttänyt 3M duallock tarra nauhaa pysyy varmasti kummallakin puolella pienta nappulaa jotka jää kiinni toisiinsa.