Kirjoittaja Aihe: käytetyt polttis autot  (Luettu 5548 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa masahiro98

  • Jäsen
    • Profiili
    • My Youtube videos
käytetyt polttis autot
« : 27.10.07 - klo: 22.35 »
ostin käytetyn rc polttis monsterin,ei ollu siinä kunnossa missä piti.en enään osta käytettyjä rc autoja,niissä on aina jotain vikaa mitä ei ole sanottu  :angry:!!!

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: käytetyt polttis autot
« Vastaus #1 : 27.10.07 - klo: 22.45 »
ostin käytetyn rc polttis monsterin,ei ollu siinä kunnossa missä piti.

Siinä kunnossa missä piti vai siinä kunnossa kuin sinä kuvittelit sen olevan? Käytetty on aina käytetty, siksi ne maksaa puolet uuden hinnasta. Jos ostamistaan tavaroista ei voi tehdä ennalta selvyyttä, on pakko hyväksyä riski, että ostos ei vastaa mielikuvaa.

Älä kuitenkaan huolestu. Valtaosa kaupankävijöistä on valmiita keskustelemaan tällaisista asioista, joten rohkeasti luuri kouraan ja kissa pöydälle. Näissä asioissa on yleensä monta näkökantaa, esitä omasi ja neuvottele, niin yleensä sopu löytyy. Nyrkin puiminen tämän kaltaisella foorumilla ei helpota sinun pettymystäsi. Tuolla toki on varsinainen aihekin olemassa, jonne voi tuntemuksiaa kirjoitella jos kauppakumppanissa epäilee epärehellisiä piirteitä:

http://rc10.fi/index.php?topic=22652.0
Flying Calacucco

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: käytetyt polttis autot
« Vastaus #2 : 27.10.07 - klo: 22.47 »
..vai niin...sellasta se on kun käytettyjä ostaa, ylläreitä voi tulla..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa masahiro98

  • Jäsen
    • Profiili
    • My Youtube videos
Vs: käytetyt polttis autot
« Vastaus #3 : 27.10.07 - klo: 23.45 »
..vai niin...sellasta se on kun käytettyjä ostaa, ylläreitä voi tulla..
ei kannata ostaa käytettyä autoa ja niin se on :(

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: käytetyt polttis autot
« Vastaus #4 : 28.10.07 - klo: 04.49 »
No tästä voi kyllä olla eri mieltä. Itse olen molemmat m8 autot ostanu käytettynä , eikä kummassakaan ole juuri valittamista ollut. Yhdet huonot kaupat olen tehnyt , ja siitäkin saa syytää osaksi itseään kun myyjän maine on kyseenalainen. Jos ostat käytetyn, paketissa tulee käytetty auto..ei siis uusi, Vaikka ilmoituksessa lukisikin "kuin uusi".
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: käytetyt polttis autot
« Vastaus #5 : 28.10.07 - klo: 09.22 »
Mitä opimme tästä? käytettyä ei kannata ostaa :mrgreen:
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa poika

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Paina
Vs: käytetyt polttis autot
« Vastaus #6 : 28.10.07 - klo: 13.14 »
Mitä opimme tästä? käytettyä ei kannata ostaa :mrgreen:

Siis hä? miks ei kannata ostaa käytettyy autoo? tää on nyt aika pehmeetä väittelyä :angry: mä ostin ite käytetyn GS Stormin Maakarilta ja sain mitä halusin(vähän enemmänkin  :mrgreen:) Kukin ostaa mitä haluaa  :police:
« Viimeksi muokattu: 28.10.07 - klo: 13.20 kirjoittanut poika »
Nykyään nimellä: Lelle

Poissa J0rmalaari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: käytetyt polttis autot
« Vastaus #7 : 28.10.07 - klo: 13.26 »
Olen samaa mieltä pojan kanssa!
Ostin pari vuotta sitten mugenin mbx5 prospecin ilman sähköjä ja konetta on ollut aivan mahtava vehje, ja rikki ei ole mennyt mitään isoa, pari pikku osaa omasta tyhmyydestäni.. Itse aion tulevaisuudessakin katsoa minkäs näkösiä laitteita on käytettynä tarjolla, sitten vasta harkitsen uuden ostoa jos ei löydy sopivaa käytettyä.

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Vs: käytetyt polttis autot
« Vastaus #8 : 28.10.07 - klo: 13.54 »
Me opimme tästä sen, että käytettyä ostaessa pitää osata ostaa käytettyä. Kaikilta tämä vain ei onnistu! Uutta ostaessa taitoa ei tarvitse olla ihan yhtä paljon.

Poissa usa-1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: käytetyt polttis autot
« Vastaus #9 : 28.10.07 - klo: 13.56 »
Itellä ollut vain muutama uusi auto, kaikki muut ostettu käytettynä ja tyytyväinen olen aina ollut. Ja autoja on ollut jo muutama kymmenen. Käytetty on joskus jopa kannattavampi kuin uusi, saa varaosia mukaan, osia vaihdettu vahvempiin ym. M8 autoissa on usein juuri näin.
Overpowered Savage/RB Concept TM728, Overpowered Revo/RbTm323, Mad Force Crawler x2/Nosram Rs28, Xray XB8 Pro,Xray T1, Homemade Tuber

Poissa Elvisrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: käytetyt polttis autot
« Vastaus #10 : 28.10.07 - klo: 14.56 »
Juurikin näin. Itse ostan kyllä myös käytetyn auton seuraavaksi kun oma on kulunut loppuun, niis käytetyis autois on ne heikoimmat kohdat vahvistettu varsinkin rtr autoissa. Mutta jos on ihan hukassa koko harrastuksesta niin suosittelen ostaa ekaksi autoksi uutta koska ei voi ainakaan väljästä koneesta olla kysymys jos hakee säätöjä.

Tämä on mun mielipide  :wink:

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: käytetyt polttis autot
« Vastaus #11 : 28.10.07 - klo: 18.50 »
Kuikahan monta hymiötä viestin perään täytyy laittaa että täällä tajutaan toi kommenntti vitsiks :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa hpi83

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: käytetyt polttis autot
« Vastaus #12 : 28.10.07 - klo: 22.13 »
itse olen ostanut noin 12kpl käytettjä autoja viimeisen vuoden aikana enkä ole yhtään autoa katunut, suosittelen kyllä käytettyn auton ostoa se on paljon helponpi säätää ja tutustua muutenkin kuin uusi!!

Poissa Rcede

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: käytetyt polttis autot
« Vastaus #13 : 31.10.07 - klo: 20.21 »
Mitä opimme tästä? käytettyä ei kannata ostaa :mrgreen:

Ei todellakaan kannata yleistää tuotakaan juttua, helmiäkin voi käytettyjen joukosta löytyä  :cool:
- Kyosho mp777 e.v.o - sts - proline - werks - sanwa 2.4ghz -

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: käytetyt polttis autot
« Vastaus #14 : 01.11.07 - klo: 21.46 »
Mulla oli huono mäihä, ostin käytetyn savan inffin 27 koneella ja koneen sisällä oli hiekkaa ja sylinterinputki oli MUSTA. Huomenna pitäs tulla samanlainen uus kone! Toimimaan rupee ainaski, mutta myyjä on vähä huijjannut ( auto toimii, on toiminut todella hyvin) hah hah ja HAH!
|HN X2|Slash|