Kirjoittaja Aihe: HPI E-Firestorm 10T RTR  (Luettu 327133 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa cjakyto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #240 : 12.11.08 - klo: 06.30 »
Esitän kyllä tolle vastalauseen. Kestää asfaltilla suttailun. Sun autossa on nyt jotain muuta vikaa joka hajottaa diffin. Nehän on teräsrattaa..
Itte oon ainakin rällänny monet kerrat mamba max 5700 combolla ja 2s lipolla. Ei mitään ongelmia ja rattaat kuin uudet. Eikä oo mitään nättiä ajoa mulla  :azn:
| E-Firestorm BL |  Team Losi Micro Baja 1/36 BL jatketulla rungolla |

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #241 : 12.11.08 - klo: 09.24 »
Puhut murusista, et ratasmössöstä! Mitä mahtaa olla diffissä voiteluna/difirasvana?
Oikeestaan samantien kysyn myös diffin ulkopuolen -mitä muun vaihteiston voiteluna ?

Teräsrattaat kuivana iskukarkastuu, kunnes murenee melkein mistä vaan voimasta.
Voitelun on tarkotus antaa pintapaineen sietokykyä ja siirtää isku jouhevasti pyörähdykseksi. Tämä sekä diffin sisällä että varsinaisessa voimansiirrossa, vaikka rasvan paksuudella saadaan diffissä myös hallittua lukko-ominaisuutta :)
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa AVU!

  • Jäsen
    • Profiili
    • Artun kuvat
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #242 : 12.11.08 - klo: 09.52 »
Ekan kerran kun diffi meni (murusia mössössä), paikallaan oli alkuperäiset rasvat. Nyt kun vaihdoin uuden diffin, vaihdoin myös rasvat... en kyllä nyt muista lukuja ollenkaan. Sieltäkin tuli mössöä ja murusia.

Saa kertoa, jos tietää jonkun hyvän rasvan? olen epätoivoinen :huh:
HPI E-Firestorm, Team Associated RC18MT, Tamiya TT01E Suzuki SX4 WRC

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #243 : 12.11.08 - klo: 10.44 »
7000 silikontöhnää ehdotan.
Muistutan, ettei se VOITELE, vaan säätörikoilla ja läpiviennissä olis oltava perusvaseliinia myös, ettei kulu.

Teräsrattaisen pitäs kestää jopa melkolailla enemmänkin, joten seuraavaksi mössöjen jälkeen tulee toimintavälys.
diffikuva ( pdf filen huoltosivu 6 kuva B)

kuvassa osanumerot 86917
       säätörikat lautasien alla ja pikkurattaiden alla
(tavoite että hampaitten käynitivälys pyörintäsuuntaan on  vain rasvan tarpeen verran)

kuvassa osanumerot 86898
       sisä- laakeri
(tavoite ettei taipumissuunnan välystä akseleissa ollenkaan. kuluva osa.)

kuvassa osanumerot 86872
        diffikopan tiivisteen paksuus
(päinvastaisen tilanteen varalle -eli kovasti kantavat rataspaineet minimirikoinkin)

Jos sekään ei voi olla ni vielä on mahku, et -kiviä/tms vetokupeissa- tilanne saa vetoakselit lyömään lautasia pikkurattaisiin.. mm kyoshoissa sattuu joskus
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa cjakyto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #244 : 12.11.08 - klo: 11.34 »
Ittellä paksut laakeri rasvat rattaiden välissä ja olikohan se nyt 3000 diffiöljyä..
Loistavassa kunnossa rattaat vaikka renkaat on ruovitettu sileiksi asfaltilla.
| E-Firestorm BL |  Team Losi Micro Baja 1/36 BL jatketulla rungolla |

Poissa jspl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #245 : 12.11.08 - klo: 23.22 »
joo kyl on kans tullu sutattua harjattomalla firellä vähä joka pinnalla! enkä mitään ole voimansiirrosta saanu rikki!
MCD Race Runner EVO3 + HN SCRT10 + Team Academy SBV2 + Futaba 3pks. MCD Finland, PRCA

Poissa cjakyto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #246 : 20.11.08 - klo: 20.05 »
| E-Firestorm BL |  Team Losi Micro Baja 1/36 BL jatketulla rungolla |

Poissa cjakyto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #247 : 23.11.08 - klo: 14.05 »
Toimi muuten noi bilteman monsterirenkaat aika mukavasti lumessa. pitää kai sitä silti askarrella ketjut taakse ja kattoa onko mitään hyötyä..
| E-Firestorm BL |  Team Losi Micro Baja 1/36 BL jatketulla rungolla |

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #248 : 23.11.08 - klo: 14.24 »
Kohtuullisella voimalla kumit kestää. Ne vanteet haurastuu PAKKASELLA.

typoja korjailtu...
« Viimeksi muokattu: 05.01.09 - klo: 21.13 kirjoittanut 4wdkanootti »
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa cjakyto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #249 : 23.11.08 - klo: 15.35 »
se voi olla mahdollista  :laugh: onpahan tossa vielä toinen pari hyllyssä. hankkii sit vaikka prolinet alle  :azn:
| E-Firestorm BL |  Team Losi Micro Baja 1/36 BL jatketulla rungolla |

Poissa alarauta

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #250 : 03.12.08 - klo: 12.35 »
olen lisännyt firestormi alkuperäiseen harjattomaan:
2x 16v 6800mF konkan noparille, jäähdytys siilin moottorille, pinioni on 17 hampainen.
nyt kestää ajaa 3s (zippy h 20-30c 5ah)lipolla komeasti ilman lämpöongelmia. kulkee kohtuudella.
tuo viritys on kohtuullisen edullinen saatavaan lisätehoon nähden.
tilasin jo mamba max combon 5700 koneella, jos sitten kestäisi tarjota isompaa pinionia.
Se jolla on kuollessaan eniten leluja voittaa

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #251 : 05.01.09 - klo: 21.06 »
tai sitten tilaa ihan vetoakseleihin tarkoitetut suojakumit... :grin:
CVD boots
laittelin omaan, tosin jo myytyyn Hellfireen tuollaiset, ni eiköhän ne toimi Firestormissakin... :wink:

Onko noista suojakumeista kokemuksia? Mitkä on mitat? Tartteisin 1:10 autoon kardaanin CVD:lle suojakumit, jos Suomesta löytyy niin saa kertoa mistä :wink:
Kylätason RC-kuski.

Poissa vwaltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Youtube - vwaltsu
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #252 : 12.01.09 - klo: 12.02 »
Uutta kumia alle sisäradalla ajoa varten. Eturenkaiden pidosta en vielä tiedä mutta 3Racing takarenkaat toimii todella hyvin. Edessä oli samanmoiset aikaisemmin 10mm kapeampana vain mutta sain vanteet radalla jo rikki. Kumejakaan ei saanut irti vanteilta kun oli niin ohkaista, kovaa ja muutenkin laadukasta tavaraa tuo kumi :p.
« Viimeksi muokattu: 12.01.09 - klo: 16.24 kirjoittanut vwaltsu »
HPI Savage FLUX & X  | HPI E-Firestorm 10T/MM5700 | XRay XB8 | F u t a b a  2.4 FASST

Poissa zippola

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #253 : 12.01.09 - klo: 16.07 »
Ittellä ollu nyt jonkun kuukauden tuo flux-versio firestormista ja muuten olen erittäin tyytyväinen ollut, paitti tuo sensorittoman moottorin hallittavuus ärsyttää. Purskauttaa niin äkkiä tehot puolen kaasun jälkeen ulos, että on varsinkin talvella pirun vaikea hallita radalla..Vaihtelin samoten iskareihin löysempiä öljyjä ja asson buggystä löysemmät jouset (nyt edessä hopeat takana vihreät). Tilailin tossa vähän erilasta jousta vielä jos saisi tuon alustan pelaamaan pehmeämmin, tahtoo olla vakiokamoilla pompottava. Hommasin tossa lrp:n sensorillisen noparin ja moottorin, saas nähä parantuuko hallittavuus  :mrgreen: Tehoa tulee ainakin lisää (5.5t, kireä tuo moottori tuohon on, mutta edullisesti käveli vastaan niin kokeillaan  :grin:
Capricorn Reedy Futaba

Poissa vwaltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Youtube - vwaltsu
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #254 : 12.01.09 - klo: 16.22 »

Kiva pelihän tuo on jopa sisäradalla kunhan vaihtaa ainakin orkkis etukumit johonkin pitävämpiin niin alkaa auto kääntymään kurviin kaasunkin kanssa. Eipä tuolla juuri ulkona kovin liukkailla ajeta jos ei ole jotain talvirengasta alla sen totesin itsekin kun kävin tiellä pyörimässä ympyrää  :lol: Laitoin itse juuri 25wt öljyt iskareihin ja ihan ok tuntui radalla toimivan noilla vakio jousilla. Ne vakio renkaatkin 'joustaa' jo melkein saman verran kuin iskaritkin, kannattaa kokeilla myös jotain matalaprofiilisempia renkaitakin.
HPI Savage FLUX & X  | HPI E-Firestorm 10T/MM5700 | XRay XB8 | F u t a b a  2.4 FASST

Poissa zippola

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #255 : 12.01.09 - klo: 16.57 »
juu, vakio takaset on jo mallia silestonet  :mrgreen: Lipoilla niitä vähän kiusasin, nyt on alla proline:n bowtiet ja pitää sen mitä tarviikin ainakin talvella. itellä on kans 25w öljyt sisällä iskareissa, tossa kattelin videolta hieman hidastettuna omaa ajoa vakiojousilla, niin kyllä oli pompottavaa menoa. Jousien vaihdolla tossa radalla parani ajo huomattavasti!  :grin:
Capricorn Reedy Futaba

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #256 : 12.01.09 - klo: 17.13 »
Tossa toi videonpätkä zippolan laitoksesta vakiosetupilla. Huomattavasti kyllä tosta parani asson vihreillä takajousilla. Ja eteen kyllä ite suosittelisin myös vihreitä asson jousia. Sais jotain etua tosta jousituksesta, vakiona näytti vaan pomppivan renkaiden varassa. Kevyt auto tommosten ilmapallojen päällä ei paljon jousitusta liikuttele. Mielenkiintoista nähtä ero asson B4 verrattuna (molemmat kuskit suunnilleen samaa "tasoa"  :mrgreen: ) kun kesä koittaa. Talvihommiin (radalle joka ei ole umpijäässä) noi bowtiet on kyllä ihan hyvät.

Se 5700 on kyllä jännä ajettava, tehoa on, mutta ei kyllä kovin järkevässä käyttömuodossa. Ainakaan itte tällasena pullamössöajelijana osannu käyttää sitä yhtään vrt. tohon sensorikoneeseen. Ehkä 4600 kone vois olla parempi ja käyttöalue hieman leveämpi?

http://uk.youtube.com/watch?v=UUAZSI5r0IY


Poissa vwaltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Youtube - vwaltsu
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #257 : 12.01.09 - klo: 17.30 »
Itsellä juurikin tuo Castlen 5700 kone. Nykyiset renkaat on hiukan orginaaleja pienemmät joten 'välitykset' lyheni entisestään hiukan vrt. orkkis kumeihin. Kyllä tuolla moottorilla ajelee sisäradallakin ihan mukavasti, täyskaasua tosin ei tarvitse kuin pääsuoralla eikä kaasun käytön kanssa ole mitään ongelmia ainakaan Mamba Maxin kanssa. Käytössä 2kennoinen lipo, 3-kennoisilla lipoilla ajelen sitten ulkona hupia.. liikkuu aika liukkaasti  :p


.. melkoisen liukkaannäköistä menoa tuolla radalla  :wink:
HPI Savage FLUX & X  | HPI E-Firestorm 10T/MM5700 | XRay XB8 | F u t a b a  2.4 FASST

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #258 : 12.01.09 - klo: 17.36 »
 :grin: Joo hiukan ehkä liukkaan näköstä kun sattu sopiva jääpallokeli tuonne. Pitää koittaa kuvata uus pätkä uusilla seteillä kun sopiva sohjokeli koittaa, jos zippola enää kehtaa kameran edessä ajaa  :mrgreen: . Castlella ja 5700:lla tuntui samanlainen outous tossa kaasun tuntumassa mitä tossa RTR fluxissa. No niin tai näin, eihän nämä ole kun tottumiskysymyksiä  :azn: Välityksillä tosiaan saatiin hieman parannusta tohon castlen toimintaan assossa.

Onko vwaltsulla mikä ohjain ja vastari käytössä? Mietin vaan että kuinka paljon ohjaimella on merkitys tohon tuntumaan.


Poissa vwaltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Youtube - vwaltsu
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #259 : 12.01.09 - klo: 17.47 »

Voihan sitä kääsykäyrää säätää loivemmaksi noparista jos tuntuu ettei kuljettajan sormi ole tarpeeksi herkkä kaasun kanssa, tiedä sitten riittääkö loivinkaan tuollaisessa jäärata olosuhteissa  :grin: Ohjain/vastari Futaban 2.4 gigaset, expoa hiukan ohjaukselle laitettuna, kaasu ihan vakiosäädöllä.


Ainiin.. kävi tuossa mielessä että onko kukaan sovittanut mitään buggyn koppaa tuohon Firestormiin? Runkohan on lähes identtinen kyseisten värkkien kanssa. Buggyn koppa olisi talviaikaan huomattavasti 'tiivimpi' verrattuna tuohon alkuperäiseen niin saisi lumen pysymään paremmin ulkopuolella.
HPI Savage FLUX & X  | HPI E-Firestorm 10T/MM5700 | XRay XB8 | F u t a b a  2.4 FASST

Poissa alarauta

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #260 : 15.01.09 - klo: 07.12 »
mie olen ajellu hpi:n rtr paketin vakio radioilla. koneena mm5700 ja nopari mambamax. akkuina 3s lipoja 5-8Ah.
iskareina ja jousina vakioita ja sitten rcmartin yeah racingin alu iskareita niiden mukana tulleilla jousilla.
sisälle jäykkää, ulos löysää. öljyt 35w männät 2 reikäset.

tehoa on koneessa tarpeeksi, mutta en ole kokenut tehopiikkejä ongelmaksi. castlen vakio käyrillä ajan.
tosin lisä konkka (16v 6800muF) lisäsi mukavasti alakierroksien tehoja ja tasoitti menoa.
sisäradallakin kemissä ja roissa olen kurvaillut.
tuntuu että tuo kone nopari yhdistelmä tykkää pitkistä välityksistä, olen ajanut 17,19 ja  21 pinjoneilla ja isoin on ollut helpoin ajaa.
moottori on pysynyt viileimpänä 21 pinjonilla, mikä ei oikein mene mulle jakeluun.

normi talvi lumipolanteella parhaiten toimineet renkaat on olleet prolinen lugnut m3 seoksella.
prolinen laparenkailla kahlaa 5-10 cm lumihangessa huoletta ja keulii mennessään. (tosin pysähtyä ei kestä)
etusina prolinen m3 seoksen frontlinet, vai mikkä ne oli.

sisällä olen käyttänyt edessä ja takana prolinen roadhawg 2 kumeja.
Se jolla on kuollessaan eniten leluja voittaa

Poissa zippola

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #261 : 15.01.09 - klo: 20.00 »
doddii, tuli testattua pimeässä ja jääpinnalla uutta 5.5t/sphere comboa ja täytyy sanoa että LIIKKUU  :grin: Mutta tehosta huolimatta helpompi ajaa kuin vakiolla flux-setillä, tuntuma-ero niinkuin yöllä ja päivällä. Vähän pitää säätää punchia noparista alemmas ja samoten ohjausherkkyyttä pudottaa alemmaksi...viikonloppuna näkee miten kulkee päivänvalossa..
Capricorn Reedy Futaba

Poissa vwaltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Youtube - vwaltsu
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #262 : 22.01.09 - klo: 09.44 »

Ainiin.. kävi tuossa mielessä että onko kukaan sovittanut mitään buggyn koppaa tuohon Firestormiin? Runkohan on lähes identtinen kyseisten värkkien kanssa. Buggyn koppa olisi talviaikaan huomattavasti 'tiivimpi' verrattuna tuohon alkuperäiseen niin saisi lumen pysymään paremmin ulkopuolella.

Itse itselleen vastaten hän.. tuli tuossa hankittu myös 1/10 crossari (http://rc10.fi/index.php?topic=32299.msg301866#msg301866) ja kyllä tuon koppa ainakin sopii firestormin päälle ja vielä mahtuu firen oma koppakin sen päälle, pysyy lumet paremmin ulkopuolella.  :tongue:
HPI Savage FLUX & X  | HPI E-Firestorm 10T/MM5700 | XRay XB8 | F u t a b a  2.4 FASST

Poissa jspl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #263 : 22.01.09 - klo: 21.33 »

Ainiin.. kävi tuossa mielessä että onko kukaan sovittanut mitään buggyn koppaa tuohon Firestormiin? Runkohan on lähes identtinen kyseisten värkkien kanssa. Buggyn koppa olisi talviaikaan huomattavasti 'tiivimpi' verrattuna tuohon alkuperäiseen niin saisi lumen pysymään paremmin ulkopuolella.

Itse itselleen vastaten hän.. tuli tuossa hankittu myös 1/10 crossari (http://rc10.fi/index.php?topic=32299.msg301866#msg301866) ja kyllä tuon koppa ainakin sopii firestormin päälle ja vielä mahtuu firen oma koppakin sen päälle, pysyy lumet paremmin ulkopuolella.  :tongue:

joo leikkelin kans jonku B4 risa kopan fireen sopivaks ja löin vakio kopan päälle! piti kyl tosi hyvin lumen pois!

tietääkös joku mistä löytyy fireen sopivat levy vanteet? sillai et olis kuitenki yhtä leveet ku vakio vanteet?
MCD Race Runner EVO3 + HN SCRT10 + Team Academy SBV2 + Futaba 3pks. MCD Finland, PRCA

Poissa alarauta

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #264 : 23.01.09 - klo: 10.27 »
mie olen Firessä käyttänyt tuollaisia levyjä edessä ja takana.
http://www.wheelspinmodels.co.uk/item/HPI-3091-Dish-Wheel-Black-2-2-Firestorm-MT2-2pcs-__2689/
Se jolla on kuollessaan eniten leluja voittaa

Poissa vwaltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Youtube - vwaltsu
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #265 : 23.01.09 - klo: 11.00 »
tietääkös joku mistä löytyy fireen sopivat levy vanteet? sillai et olis kuitenki yhtä leveet ku vakio vanteet?

Itse hommasin tällaiset Ofna Dish Wheels CRT.5 Yellow (http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXSEF3&P=7) vanteet juuri fireen ja sopii hyvin. Kumeina päällä  Pro-Line 2.2" Rear M3 Buggy Bow-Tie (http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXDX75&P=ML), pitoa löytyy!
HPI Savage FLUX & X  | HPI E-Firestorm 10T/MM5700 | XRay XB8 | F u t a b a  2.4 FASST

Poissa ezmo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #266 : 24.01.09 - klo: 17.09 »
Mistäs saisi lyhyen oppimäärän RC auton (itselläni e Firestorm) alustan säädöistä -> Mikä vaikuttaa mihinkin (yli/aliohjaus tms). Camberit yms.... Perustahna jousien ja öljyjen kanssa on tuttu maastofillaroinnista, mutta nää 4 pyöräiset on kaikkine aurauksineen ja muine kulminen on vielä kiinanhepreaa....

Elämä alkaa kun sulkee kännykät ja muut hilavitkuttimet...

Poissa vwaltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Youtube - vwaltsu
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #267 : 24.01.09 - klo: 18.54 »
HPI Savage FLUX & X  | HPI E-Firestorm 10T/MM5700 | XRay XB8 | F u t a b a  2.4 FASST

Poissa vwaltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Youtube - vwaltsu
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #268 : 06.02.09 - klo: 20.14 »

Aijai.. Eipä se firestormikaan ihan kaikkea kestä. Toinen vetarin ulostuloista katkesi tapin kohdalta. Sisäradalla ajeltiin eikä isku ollut mielestäni edes kova siksi hiukan yllätyin.

HPI Savage FLUX & X  | HPI E-Firestorm 10T/MM5700 | XRay XB8 | F u t a b a  2.4 FASST

Poissa zippola

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #269 : 07.02.09 - klo: 15.31 »
vwaltsu: ittelle kävi just samalla lailla ulkona kurvaillessa. Hyvin hitaasta hypystä toinen takarengas eellä maahan ja naps  :grin: Toinen mitä sain palasiksi oli toinen takatukivarsi, katkesi se viimeinen poikkipuu ennen hubin kiinnitystä, eihän se muuten haittaa, mutta takahubi pääsee luskahtamaan pois paikaltaan  :roll: Nuo ainoat hajonneet osat ittellä ja autolla ajettu bauttia 50 akkua...
Capricorn Reedy Futaba