Kirjoittaja Aihe: HPI E-Firestorm 10T RTR  (Luettu 327222 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa junnu_85

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #810 : 25.05.10 - klo: 11.12 »
Tuli taas äsken hieman testailtua tuota firestormia.
Huomasin,että noin 20m päässä kun painoin hiljaa kaasua,niin auto teki vähän mitä tykkäsi.
Kaasu pätki jonkun verran.Meni kaasu päälle ja pois.

Lähempänä,kun koitin,niin ei ollut moista ongelmaa.

Meneekö tämä ihan puhtaasti tuon 27am:n piikkiin?
« Viimeksi muokattu: 25.05.10 - klo: 11.22 kirjoittanut junnu_85 »

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #811 : 25.05.10 - klo: 11.25 »
Tuli taas äsken hieman testailtua tuota firestormia.
Huomasin,että noin 20m päässä kun painoin hiljaa kaasua,niin auto teki vähän mitä tykkäsi.
Kaasu pätki jonkun verran.Meni kaasu päälle ja pois.

Lähempänä,kun koitin,niin ei ollut moista ongelmaa.

Meneekö tämä ihan puhtaasti tuon 27am:n piikkiin?


Juu, varmastikin menee sen piikkiin. Itellä oli omassa menopelissä juuri samanlaisia oireita am radion kanssa. Alkoi lyhyenkin matkanpäässä sekoilemaan. Enää gigasten jälkeen tuollaista ei ole...
.

Poissa junnu_85

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #812 : 25.05.10 - klo: 11.29 »
Tuli taas äsken hieman testailtua tuota firestormia.
Huomasin,että noin 20m päässä kun painoin hiljaa kaasua,niin auto teki vähän mitä tykkäsi.
Kaasu pätki jonkun verran.Meni kaasu päälle ja pois.

Lähempänä,kun koitin,niin ei ollut moista ongelmaa.

Meneekö tämä ihan puhtaasti tuon 27am:n piikkiin?


Juu, varmastikin menee sen piikkiin. Itellä oli omassa menopelissä juuri samanlaisia oireita am radion kanssa. Alkoi lyhyenkin matkanpäässä sekoilemaan. Enää gigasten jälkeen tuollaista ei ole...

Eli seuraavaksi jotain edullista gigasta metsästämään.
Eipä noilla kantamilla huvita missään montulla ajella.
Taitaa mennä vähän jo offiksi,mutta tuli nyt sekin selväksi.

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #813 : 25.05.10 - klo: 12.19 »
Hobbycitysta lähtee n.28e posteineen gigaset radiot. EPA säätöjä ei ole eikä monen vastarin muistia. Perus kaasu ja ohjaus trimmit löytyy ja dual rate säätö. Eli yhden auton kanssa menee ihan kivasti jollei EPA säätöjä kaipaa.
Jos haluaa käyttää montaa vastaria niin vastari ja radio täytyy aina bindata keskenään uudestaan. Tuohon tosin menee vain n.10s aikaa. Laitetaan bindaus plugi vastarin kolmos kanavaan, laitetaan autoon virrat päälle, laitetaan radioon virrat päälle ja samalla pidetään bindaus nappi pohjassa ja kun vastarin valo lakkaa vilkkumasta niin ne on bindattu.
« Viimeksi muokattu: 25.05.10 - klo: 12.23 kirjoittanut partajeesus »
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #814 : 25.05.10 - klo: 19.14 »
Kenelläkään tietoa T4:losen ja firestormin laatikon rattaiden yhteensopivuudesta?

Poissa ismo

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #815 : 25.05.10 - klo: 21.45 »
onko kellää kokemuksia flux 5700kv ja 3s?kestääkö enempää kuin sen yhden ajon?

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #816 : 25.05.10 - klo: 22.09 »
onko kellää kokemuksia flux 5700kv ja 3s?kestääkö enempää kuin sen yhden ajon?

Kyseinen nopeudensäädin kestää 5700kv koneella virallisesti 2S ja 4600kv koneella 3S (kv luvut ja kestävyydet Castle Sidewinderistä ja Castlen koneista, ainakin säädin on samaa tavaraa...)

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #817 : 26.05.10 - klo: 06.02 »
onko kellää kokemuksia flux 5700kv ja 3s?kestääkö enempää kuin sen yhden ajon?
Vajaan akullisen kokeilin 5700kv 3s setillä joskus kun e-fire oli.
En suosittele...
Kuumenee nopari ja motti aika nopeasti tuolla setillä kun tahtoo käydä kuumana jo 2s lipollakin.
Ja toisekseen missään vaiheessa en saanut liipaisinta pohjaan asti kun auto otti ilmaa alle ja muuttui lentokoneeksi.Muistaakseni jotain n.80km/h nopeuksia mittailtiin ja sen jälkeen aina auto irtosi tiestä.
Oli juttua tuosta testistä jossain vaiheessa täälläkin.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa ismo

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #818 : 26.05.10 - klo: 06.12 »
tuulettimia kehiin ja kokeilemaa :evil:

Poissa junnu_85

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #819 : 31.05.10 - klo: 21.57 »
Meinasin laittaa diffiin öljyt ja muutenkin noita laatikon rattaita rasvailla.
Mutta nyt en saa noita muovikuoria toisistaan irti,raotettua kyllä.Ei uskalla kovin lujaa repiäkkään.

Mitä mahdan tehdä väärin?

Poissa juhza

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #820 : 31.05.10 - klo: 23.21 »
Meinasin laittaa diffiin öljyt ja muutenkin noita laatikon rattaita rasvailla.
Mutta nyt en saa noita muovikuoria toisistaan irti,raotettua kyllä.Ei uskalla kovin lujaa repiäkkään.

Mitä mahdan tehdä väärin?
Jos kaikki ruuvit on otettu pois niin kyllä ne vetämällä lähtee. Siinä välissä taitaa olla jotain tehtaan laittamaa mömmöä joka aiheuttaa ettei ne ihan heti lähde. Mutta tarkista että kaikki ruuvit on tosiaan auki.
E: Nissä on semmonen porras ns. tiivisteenä. Vedä tasaisesti vaikka keskeltä tai jotain. Kyllä ne lähtee.
HPI E-Firestorm Flux | Losi 1/36 High Roller | Tamiya DF03-RA Mitsu Evo IV

Poissa junnu_85

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #821 : 01.06.10 - klo: 08.25 »
Meinasin laittaa diffiin öljyt ja muutenkin noita laatikon rattaita rasvailla.
Mutta nyt en saa noita muovikuoria toisistaan irti,raotettua kyllä.Ei uskalla kovin lujaa repiäkkään.

Mitä mahdan tehdä väärin?
Jos kaikki ruuvit on otettu pois niin kyllä ne vetämällä lähtee. Siinä välissä taitaa olla jotain tehtaan laittamaa mömmöä joka aiheuttaa ettei ne ihan heti lähde. Mutta tarkista että kaikki ruuvit on tosiaan auki.
E: Nissä on semmonen porras ns. tiivisteenä. Vedä tasaisesti vaikka keskeltä tai jotain. Kyllä ne lähtee.
Tosta ulostulon kohtaa vähän laitto hanttiin,mutta kyllä se siitä sitten lopulta lähti.
Nyt vaan rasvat kehiin.

Kysynpäs tässä samalla,että kuuluuko tuossa spurrin ja pinionin välissä nyt käyttää jotain?

Poissa cjakyto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #822 : 01.06.10 - klo: 09.01 »
Meinasin laittaa diffiin öljyt ja muutenkin noita laatikon rattaita rasvailla.
Mutta nyt en saa noita muovikuoria toisistaan irti,raotettua kyllä.Ei uskalla kovin lujaa repiäkkään.

Mitä mahdan tehdä väärin?
Jos kaikki ruuvit on otettu pois niin kyllä ne vetämällä lähtee. Siinä välissä taitaa olla jotain tehtaan laittamaa mömmöä joka aiheuttaa ettei ne ihan heti lähde. Mutta tarkista että kaikki ruuvit on tosiaan auki.
E: Nissä on semmonen porras ns. tiivisteenä. Vedä tasaisesti vaikka keskeltä tai jotain. Kyllä ne lähtee.
Tosta ulostulon kohtaa vähän laitto hanttiin,mutta kyllä se siitä sitten lopulta lähti.
Nyt vaan rasvat kehiin.

Kysynpäs tässä samalla,että kuuluuko tuossa spurrin ja pinionin välissä nyt käyttää jotain?
Ei tarvitse käyttää muuta kuin sopivaa välystä. Esim. A4 arkista tai sanomalehdestä repäset palasen ja laitat väliin.
| E-Firestorm BL |  Team Losi Micro Baja 1/36 BL jatketulla rungolla |

Poissa junnu_85

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #823 : 01.06.10 - klo: 09.10 »
Meinasin laittaa diffiin öljyt ja muutenkin noita laatikon rattaita rasvailla.
Mutta nyt en saa noita muovikuoria toisistaan irti,raotettua kyllä.Ei uskalla kovin lujaa repiäkkään.

Mitä mahdan tehdä väärin?
Jos kaikki ruuvit on otettu pois niin kyllä ne vetämällä lähtee. Siinä välissä taitaa olla jotain tehtaan laittamaa mömmöä joka aiheuttaa ettei ne ihan heti lähde. Mutta tarkista että kaikki ruuvit on tosiaan auki.
E: Nissä on semmonen porras ns. tiivisteenä. Vedä tasaisesti vaikka keskeltä tai jotain. Kyllä ne lähtee.
Tosta ulostulon kohtaa vähän laitto hanttiin,mutta kyllä se siitä sitten lopulta lähti.
Nyt vaan rasvat kehiin.

Kysynpäs tässä samalla,että kuuluuko tuossa spurrin ja pinionin välissä nyt käyttää jotain?
Ei tarvitse käyttää muuta kuin sopivaa välystä. Esim. A4 arkista tai sanomalehdestä repäset palasen ja laitat väliin.
Selvä homma.

Poissa cjakyto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #824 : 01.06.10 - klo: 22.55 »
Joko voi lopettaa tehon hakua kun pinjoni ei pysy loctitellä ja renkaat repeää vanteilta  :laugh:

Rutkasti voimaa tossa 3S 5000mAh 30/40C ja en oo ajanu sitä ees vielä sisään.
Hyvin lennättää 15/40 väleillä ja mosa sekä nopari oli käden lämpöiset 10min jälkeen.

Josko toi keulakin rauhottuu kunhan saa sen alurungon. Yllättävän kestävää toi polykarbonaatti. Kestäny jo monet kärrynpyörät.
| E-Firestorm BL |  Team Losi Micro Baja 1/36 BL jatketulla rungolla |

Poissa junnu_85

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #825 : 02.06.10 - klo: 10.08 »
Tais taas osottautuu toi diffin aukaisu liian vaikeeks.
Laitoin kaikki kasaan ja piti lähteä montulle rellestään,mutta..

Kun molempia renkaita pyörittää,niin kuulostais siltä,että tuolta diffistä kuuluu aikamoista narinaa.
Ongelmaa ei ole sillon,kun pyörittää toista rengasta.

Pakko se on auki ottaa ettei mikään sitte turhaan menis rikki.
Seuraavaks tietää ainaki koittaa kyseistä hommaa,ennen ku laittaa mitään kasaan.

Poissa juhza

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #826 : 02.06.10 - klo: 10.29 »
Tais taas osottautuu toi diffin aukaisu liian vaikeeks.
Laitoin kaikki kasaan ja piti lähteä montulle rellestään,mutta..

Kun molempia renkaita pyörittää,niin kuulostais siltä,että tuolta diffistä kuuluu aikamoista narinaa.
Ongelmaa ei ole sillon,kun pyörittää toista rengasta.

Pakko se on auki ottaa ettei mikään sitte turhaan menis rikki.
Seuraavaks tietää ainaki koittaa kyseistä hommaa,ennen ku laittaa mitään kasaan.
Veikkaan hiekkaa ulostulojen välissä, mutta jos rahina on kova niin kannattaa se avata varmuuden vuoksi. Avasitko diffin ihan kokonaan vai vaan kuoret? Ilmeisesti kokonaan, mitä öljyä laitoit?
HPI E-Firestorm Flux | Losi 1/36 High Roller | Tamiya DF03-RA Mitsu Evo IV

Poissa junnu_85

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #827 : 02.06.10 - klo: 12.07 »
kokonaan avasin ja diffiin laitoin 3000:sta öljyä ja sitte noihin laatikon rattaisiin vaseliinia.

kyl se tarvii täs availla kuhan ehtii.

Edit. Ja ei kyl kuulosta et olis hiekkaa välissä,mutta täytyypi tutkia asiaa.
« Viimeksi muokattu: 02.06.10 - klo: 12.13 kirjoittanut junnu_85 »

Poissa peanuts

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #828 : 02.06.10 - klo: 18.08 »
Tais taas osottautuu toi diffin aukaisu liian vaikeeks.
Laitoin kaikki kasaan ja piti lähteä montulle rellestään,mutta..

Kun molempia renkaita pyörittää,niin kuulostais siltä,että tuolta diffistä kuuluu aikamoista narinaa.
Ongelmaa ei ole sillon,kun pyörittää toista rengasta.

Pakko se on auki ottaa ettei mikään sitte turhaan menis rikki.
Seuraavaks tietää ainaki koittaa kyseistä hommaa,ennen ku laittaa mitään kasaan.

onko moottori kiinni ja ruspottaa mukana?

aikasemmin ku sulla oli aukasun kanssa ongelmaa, johtu luultavasti siitä ku ulostulot on kulunu eikä meinaa mahtua laakerin sisäreiästä läpi.

Ainii! Se diffin rataspaketti muuten alkaa kihnaamaan jos oot kasannu jonku rattaan toisinpäin mitä purkaessa, kun ne rattaat kuluu vähän viistoiksi ajan saatossa.

tämä siis vinkkinä jos ei sieltä vikaa kertakaikkiaan löydy.
läpällä päissään kahtasattaa selevästä päästä auto jossain puun ympärillä solmussa oraakkelin hattu silmillä!!!!11

Poissa cjakyto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #829 : 03.06.10 - klo: 14.12 »
http://www.losipartshouse.com/servlet/the-25035/ASC9635-R-Sway-Bar/Detail

Onko kellään kokemusta saako ton istumaan tähän?
| E-Firestorm BL |  Team Losi Micro Baja 1/36 BL jatketulla rungolla |

Poissa junnu_85

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #830 : 15.06.10 - klo: 17.29 »
Tuli vaihdettua noi diffin ulostulojen juureen tulevat laakerit(10*15*4).
Ja nyt tuntuu,että noi ulostulot pääsisi jotenkin hiukan liikkumaan kaasuteltaessa.Pitää hieman hurinaa samalla.
Onko kenelläkään tullut vastaan samaista ongelmaa?
Voisiko olla mahdollista,että laakerit eivät olisi kunnolla paikallaan?

Samalla tuli köytettyä toi futaban 2pl autoon.Se sujui sentään ongelmitta.

Edit.
Avasin diffin,mutta ei siellä mitään ihmeellistä ainakaan näkynyt.Kasasin uudelleen ja ei ainakaan muuttunut paremmaksi.
Tasaisella kaasulla ei ole niin paha,mutta kun antaa kaasua vähän enemmän ja päästää irti,niin siinä vaiheessa kuuluu sellaista tärinää ja renkaatkin vähän tärrää.Tiedä sitten mistä on kiinni.
« Viimeksi muokattu: 15.06.10 - klo: 22.15 kirjoittanut junnu_85 »

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #831 : 20.06.10 - klo: 22.56 »
Kysytäänpäs tällä kertaa näinpäin:

Mitä osia Blitzistä pitää renkaiden lisäksi vaihtaa, jos haluaa tehdä siitä "Firestormin"?

Jos käyttää Blitzin pidempää pohjalevyä niin kuinka paljon pidempi se todellisuudessa on? Eli miten hyvin (tai mitkä) korit istuvat kyseisen pohjalevyn kanssa tuohon autoon?

Poissa juhza

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #832 : 20.06.10 - klo: 23.13 »
Jooh etutukivarsi antautui. Onko noi RPM:n osat ainoa järkevä vaihtoehto vai oisko tarjolla jotain järkevää blingi-aluosaa tuohon? :P. Integyllä tais ainakin olla tähän malliin osaa, mutta ko. merkillä laatu on tunnetusti aika vaihtelevaa.
HPI E-Firestorm Flux | Losi 1/36 High Roller | Tamiya DF03-RA Mitsu Evo IV

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #833 : 20.06.10 - klo: 23.33 »
Kysytäänpäs tällä kertaa näinpäin:

Mitä osia Blitzistä pitää renkaiden lisäksi vaihtaa, jos haluaa tehdä siitä "Firestormin"?

Jos käyttää Blitzin pidempää pohjalevyä niin kuinka paljon pidempi se todellisuudessa on? Eli miten hyvin (tai mitkä) korit istuvat kyseisen pohjalevyn kanssa tuohon autoon?

Olisko aiemmin toisaalle kirjoittamastani vastauksesta apua? Käytännössä muistini mukaan vain Fireastormin pohjalevyn kaksi osaa (pohjalevy + keulan irrallinen pala) tarvittiin muutokseen. Keulan palat eivät aivan moitteetta istu paikalleen, mutta onnistuu helposti kuitenkin! Toisinpäin, eli Firestä Blitziksi oli jo vaikeempaa.

Täältä löytyy muuten joutilaana kohtuullista korvausta vastaan nuo Blitzin vakiot muoviosat, joista on poistettu kaikki puskureiden kannakkeet, niin ei tartte silpoa Blitzin vakio-osia!

Runkojen pituusero on muistaakseni noin 4cm. Itse ajattelin koittaa seuraavaksi Blitzin päälle Prolinen Savageen tarkoitettuja koppia, esim tällästä...

Poissa juhza

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #834 : 21.06.10 - klo: 00.10 »
Njaha, menipä sitten samalla diffistäkin jotain rikki. Rätisee ja paukkuu ja tökkii. Avataanpa huomenna ja tutkitaan kaikki vahingot tarkemmin.

Piti käydä vain koeajamassa nuo Road Raget mutta lipeskin vähän kovemmasta vauhdista katukivetykseen :D.
HPI E-Firestorm Flux | Losi 1/36 High Roller | Tamiya DF03-RA Mitsu Evo IV

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #835 : 21.06.10 - klo: 05.29 »
Kysytäänpäs tällä kertaa näinpäin:

Mitä osia Blitzistä pitää renkaiden lisäksi vaihtaa, jos haluaa tehdä siitä "Firestormin"?

Jos käyttää Blitzin pidempää pohjalevyä niin kuinka paljon pidempi se todellisuudessa on? Eli miten hyvin (tai mitkä) korit istuvat kyseisen pohjalevyn kanssa tuohon autoon?

Olisko aiemmin toisaalle kirjoittamastani vastauksesta apua? Käytännössä muistini mukaan vain Fireastormin pohjalevyn kaksi osaa (pohjalevy + keulan irrallinen pala) tarvittiin muutokseen. Keulan palat eivät aivan moitteetta istu paikalleen, mutta onnistuu helposti kuitenkin! Toisinpäin, eli Firestä Blitziksi oli jo vaikeempaa.

Täältä löytyy muuten joutilaana kohtuullista korvausta vastaan nuo Blitzin vakiot muoviosat, joista on poistettu kaikki puskureiden kannakkeet, niin ei tartte silpoa Blitzin vakio-osia!

Runkojen pituusero on muistaakseni noin 4cm. Itse ajattelin koittaa seuraavaksi Blitzin päälle Prolinen Savageen tarkoitettuja koppia, esim tällästä...

Ok, eli kun otetaan huomioon, että Firestorm on hieman pidempi kuin esim T4, niin taitaa nuo T4:n korit istua vielä huonommin kuin Firestormin korit.

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #836 : 21.06.10 - klo: 12.00 »
Ite en lähtis pidentämään trukkia enää yhtään pidemmäksi kun on jo jos rataa ajaa. Ei se liika pituus pohjalevyssä tarkoita että se ois parempi ajaa. Ehkä luisuja menee helpommin kun vehje on pendolinon pituinen, mutta painopisteen etäisyys vetäviin rattaisiin tahtoo mennä huonompaan suuntaan. Yks tommonen vekotin piti tehä, kun Nettijätkä pilkkoi pohjalevyn ja ainoa vaihtis oli sillä hetkellä blizin levy. Dremeliä tartti ohjausosastoon, mutta onnistui kyllä rakennella. Paa firestormin pohjalevykin siihen, jos alat ristisiitosta tekemään. Kori pitää olla sitten mallia _PITKÄ_ tohon blizin levyyn  :mrgreen:


Poissa cjakyto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #837 : 21.06.10 - klo: 13.08 »
Omasta mielestä tuuman pidennys teki ihan hyvää siihen autoon. Rauhoittui kummasti. Tosin itse en kisaa sillä aja vaan täysin hauskan pitoa varten. Niin alurunko on autossa kiinni ja kuvat vielä kamerassa.
| E-Firestorm BL |  Team Losi Micro Baja 1/36 BL jatketulla rungolla |

Poissa junnu_85

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #838 : 21.06.10 - klo: 15.35 »
Vaatiiko tuo takatukivarsien kääntäminen jotain muita toimenpiteitä,kun tuon iskareitten yläpään muokkauksen?

Ajattelin koittaa,että miten se oikein vaikuttaa tuohon ajettavuuteen.

Poissa juhza

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #839 : 21.06.10 - klo: 19.22 »
Vaatiiko tuo takatukivarsien kääntäminen jotain muita toimenpiteitä,kun tuon iskareitten yläpään muokkauksen?

Ajattelin koittaa,että miten se oikein vaikuttaa tuohon ajettavuuteen.
Ei vaadi muuta. Vakauttaahan tuo modaus vähän, tosin ruuvit, joissa iskarit ovat kiinni, joutuvat kovemmalle rasitukselle. Kai.
HPI E-Firestorm Flux | Losi 1/36 High Roller | Tamiya DF03-RA Mitsu Evo IV