Kirjoittaja Aihe: HPI E-Firestorm 10T RTR  (Luettu 327031 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Fillarimies

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #390 : 17.04.09 - klo: 23.54 »
Ei tarvi, kunhan pidät huolen että ne akunjohdot ei koske toisiinsa missään vaiheessa. Jos oot epävarma, niin ko irrotat toisen johon siitä vanhasta liittimestä niin kolvaat sen suoraan siihen toiseen liittimeen. Sitte otat siitä vanhasta liittimestä sen toisenki johon ja kolvaat sen uuteen liittimeen. Niin ei ole niin suuri riski vetää johtoja oikkariin.
Huolellisuutta vaan niin hyvin menee. :wink:
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |

Poissa pihvimiesO

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #391 : 18.04.09 - klo: 00.02 »
joo niin teen

Poissa pihvimiesO

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #392 : 19.04.09 - klo: 17.27 »
nyt on vaihdettu akkuun ja laturiin päät
ihan hyvät tinaukset sain tehtyä :)
nyt vaan täytyy ootella että akku tulee täytee

Poissa pihvimiesO

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #393 : 19.04.09 - klo: 22.29 »
ensimmäinen akullinen takana ja hyvinhän se kulkee :)
kannattava ostos

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #394 : 20.04.09 - klo: 08.00 »
Mitä akkuja kätitkään autossa? Minkä volttimäärän auto kestää?
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa pihvimiesO

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #395 : 20.04.09 - klo: 14.29 »
7,2 mutta hobbylinnassa lukee että jos haluat enemmän tehoa niin 8,4

Poissa peanuts

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #396 : 20.04.09 - klo: 15.47 »
Taitaa olla vissiin niinkin kaukana ku 2 sivun päässä misä viimeksi alarauta on viimeksi kertoillu mitä se fluxin vakiosäädin oikeasti kestää  :mrgreen:

asiaan, nyt on downironilta tulleet asson jouvet kiinni, vihreet edessä ja jäykät kultaset takana. Voi olla kuitenki että nuo överijäykät passailee komiasti painavan lipon ja rosteripohjapanssarin kanssa makijasti.. keskiviikkona ehkä parempaa tietoa!
läpällä päissään kahtasattaa selevästä päästä auto jossain puun ympärillä solmussa oraakkelin hattu silmillä!!!!11

Poissa pihvimiesO

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #397 : 20.04.09 - klo: 17.05 »
kuuluuko teillä fluxissa semmonen ihme ininä vähän aikaa kun painaa kaasua ja lähtee liikkeelle
koitin säätää sitä th. trim mutta ei auttanu

Poissa cjakyto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #398 : 20.04.09 - klo: 18.05 »
Vaikea sanoa millaista ininää sun autosta kuuluu, mutta kyllä omasta ainakin kuuluu siinä vaiheessa kun painaa kaasua sen verran että auto liikkuu. Tulee moottorista se ääni.
| E-Firestorm BL |  Team Losi Micro Baja 1/36 BL jatketulla rungolla |

Poissa pihvimiesO

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #399 : 20.04.09 - klo: 20.56 »
joo no sama mulla

Poissa mozze

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #400 : 17.05.09 - klo: 15.14 »
Kerkihän tuo fluxi olla tallissa kolmisen viikkoa kunnes piti hypyttelyjen jälkeen ostaa uutta koria ja samalla vähän uutta ilmettä :)



Ei vaan tuo dsx kori mennytkään ihan heittämällä. Piti jousitornit kaivertaa ulos. Tarra setti on screenprintdigital.comista
« Viimeksi muokattu: 24.06.09 - klo: 22.36 kirjoittanut mozze »

Poissa DEATHSTALKER

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #401 : 18.05.09 - klo: 18.18 »
Miksi ostit tuon korin etkä sitä oikeaa ?! :huh:
HPI E-Firestorm 10t FLUX (sand throwers, sand runners), Intellect 4200 NiMH 8,4 V

Poissa Latezki_

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #402 : 10.06.09 - klo: 17.24 »
Onkos tuossa Flux-mallissa normaaliin paljonkin eroa? Onko siinä vain eri moottori-nopari yhdistelmä vai onko rungossa tms. osia muutettu?

Poissa zippola

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #403 : 10.06.09 - klo: 17.35 »
fluxin ainoat erot normaaliin on se flux-nopari ja moottori. Muuten ihan sama kampe, yhtä pitkällä rungolla yms. Ja harjallisessakin on kaikki vaihteiston rattaat spurria lukuunottamatta metallia ja kyllä itellä on kestäny loistavasti, vaikka 5.5t moottorilla kiusannut.
Capricorn Reedy Futaba

Poissa cjakyto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #404 : 10.06.09 - klo: 23.45 »
Joo kestävä auto on kyllä. Ittellä ei oo hajonnut mitään muuta kuin koppa.
| E-Firestorm BL |  Team Losi Micro Baja 1/36 BL jatketulla rungolla |

Poissa mozze

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #405 : 12.06.09 - klo: 01.57 »
Kyllähän se melkosta ryöpytystä tosiaan kestää ja voi kyllä varauksetta sen puolesta suositella. Omassa on kyllä jousitorni murtanut jenkoja irti rungosta, takapään tukivarret murtaneet itsensä ulos ja nopari irtonut liitoksistaan ja täten pienet juotokset pettäneet mutta kyllä se on saanut selkäänsäkin sen edestä ettei tarvitse hävetä kilpailijoiden edessä.

Mutta mitään, mistä ei olisi selvinnyt muutaman euron varaosalla ei ole varsinaisesti hajonnut... Vielä.  :evil:

Eniten päänvaivaa aiheuttaa deans liittimet jotka hienolla hiekalla räpeltäessä menettävät toimintavarmuutensa ajan myötä.


Poissa veijo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #406 : 12.06.09 - klo: 13.21 »
Diffin kupit(86871) tuntuvat kuluvan liian nopeasti. Nyt olen vaihtanut laakerin(B030) heti kun alkaa rohisemaan, vaikuttaisi siltä että niiden ajoissa vaihto antaa dffin kupille lisää ikää. Seuraavaksi pitää kokeilla kumisuojattua laakeria, Sabella näyttäisi niitä olevan myynnissä.

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #407 : 22.06.09 - klo: 22.39 »
On tämäkin keskustelu vajonnut kauas unholaan kesän korvalla. Kaikki on jossain turisteilla vetämässä. Tai on muuta elämää... Noh, mulla ei ole, joten kirjotellaan:

Minä sain vihdoin vauhtia Firestormiin. Vanha väsynyt tekniikka (Nosran Magnum Reverse, Nosram Tornado 14x2, Hitec Agressor 40MHz, LRP 4600 NiMh) sai väistyä VTR-kisoihin laillisen tekniikan tieltä. Paikalleen meni Team Orion 100A sensorillinen säädin, GM 7,5T sensorillinen kone, Acoms 2,4G sekä GM 5000mAh (30C) 2S-lipot. Kylläpä tuli elämää laitteeseen kerta heitolla, nyt ymmärrän täysin mitä Hösö talvella hehkutti harjattomasta tekniikasta...  :evil: Joku sanoi, että tuo paketti olisi liian haitekkiä Firestormiin, mutta ei kai sentään??

Välityksistä käsiin sattui tähän hätään vain 21 hampainen pinjoni, joka näyttää manuaalin mukaan olevan vähän liian paljon tuolle koneelle. Suositellaan laittamaan harjattoman kanssa 19 pinjoni ja siitä pienentämään, jos kone lämpiää...  :roll: :undecided: Noh, ehkä kokeilen sen 19 hampaisen huomenna, kylläkin auto keuli tälläkin välityksellä mukavasti eikä kone tuntunut mitenkään pahasti lämpenevän.

Autoa pitäisi vähän parsia sieltä täältä. Diffi pitää ääntä ja vähän takkuaa. Kevään rasvakokeilut eivät toimineet, taidan kokeilla seuraavana 7000 diffiöljyä...  :roll: Myös vetarit ja kupit molempiin päihin pitäisi uusia, kun on niin pahasti montulla. Taitaa tuo käännetty takatukivarsi syödä kuppeja enemmän? Koneenpuolipäässä on pienet o-renkaat ja sipasu molyrasvaa, ulkopäät on kuivana.

Uutta koppaakin pitäisi alkaa etsimään. Negen vanha Hummeri sai siipeensä (halkesi keskeltä) skeittipuistossa, kun auto tuli noin metristä suoraan katolleen. Samoin pari sivua sitten hehkuttamani Mustang alkaa olla nähty ja koettu. Ehkä sitä voi vielä ulkoiluttaa jossain Mustang-kerhon tapahtumassa kesän mittaan, mutta enempää sitä ei raaski sorassa pyöritellä. Eiköhän se uusi koppa ole myöskin Hummeri, maalaus jotain tummaa kullanhohtoista kuten noissa VTR-autoissakin...  :cool:

Tomi

PS: Niin ja uutta servoa täytyy varmaan hankkia, ei enää vanhalla kerkeä mukaan tuon uuden tekniikan vauhtiin. Joku tollanen Savöx lienee ihan kelvollinen tähänkin, eli kilot riittää?? Samalla täytyy hieroa tuota keulan klappia vähemmäksi, jotta servosta olis jotain iloakin...  :roll:
« Viimeksi muokattu: 22.06.09 - klo: 22.59 kirjoittanut TomiKoo »

Poissa Deffet

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #408 : 23.06.09 - klo: 01.14 »
On tämäkin keskustelu vajonnut kauas unholaan kesän korvalla. Kaikki on jossain turisteilla vetämässä. Tai on muuta elämää... Noh, mulla ei ole, joten kirjotellaan:

Minä sain vihdoin vauhtia Firestormiin. Vanha väsynyt tekniikka (Nosran Magnum Reverse, Nosram Tornado 14x2, Hitec Agressor 40MHz, LRP 4600 NiMh) sai väistyä VTR-kisoihin laillisen tekniikan tieltä. Paikalleen meni Team Orion 100A sensorillinen säädin, GM 7,5T sensorillinen kone, Acoms 2,4G sekä GM 5000mAh (30C) 2S-lipot. Kylläpä tuli elämää laitteeseen kerta heitolla, nyt ymmärrän täysin mitä Hösö talvella hehkutti harjattomasta tekniikasta...  :evil: Joku sanoi, että tuo paketti olisi liian haitekkiä Firestormiin, mutta ei kai sentään??

Välityksistä käsiin sattui tähän hätään vain 21 hampainen pinjoni, joka näyttää manuaalin mukaan olevan vähän liian paljon tuolle koneelle. Suositellaan laittamaan harjattoman kanssa 19 pinjoni ja siitä pienentämään, jos kone lämpiää...  :roll: :undecided: Noh, ehkä kokeilen sen 19 hampaisen huomenna, kylläkin auto keuli tälläkin välityksellä mukavasti eikä kone tuntunut mitenkään pahasti lämpenevän.

Autoa pitäisi vähän parsia sieltä täältä. Diffi pitää ääntä ja vähän takkuaa. Kevään rasvakokeilut eivät toimineet, taidan kokeilla seuraavana 7000 diffiöljyä...  :roll: Myös vetarit ja kupit molempiin päihin pitäisi uusia, kun on niin pahasti montulla. Taitaa tuo käännetty takatukivarsi syödä kuppeja enemmän? Koneenpuolipäässä on pienet o-renkaat ja sipasu molyrasvaa, ulkopäät on kuivana.

Uutta koppaakin pitäisi alkaa etsimään. Negen vanha Hummeri sai siipeensä (halkesi keskeltä) skeittipuistossa, kun auto tuli noin metristä suoraan katolleen. Samoin pari sivua sitten hehkuttamani Mustang alkaa olla nähty ja koettu. Ehkä sitä voi vielä ulkoiluttaa jossain Mustang-kerhon tapahtumassa kesän mittaan, mutta enempää sitä ei raaski sorassa pyöritellä. Eiköhän se uusi koppa ole myöskin Hummeri, maalaus jotain tummaa kullanhohtoista kuten noissa VTR-autoissakin...  :cool:

Tomi

PS: Niin ja uutta servoa täytyy varmaan hankkia, ei enää vanhalla kerkeä mukaan tuon uuden tekniikan vauhtiin. Joku tollanen Savöx lienee ihan kelvollinen tähänkin, eli kilot riittää?? Samalla täytyy hieroa tuota keulan klappia vähemmäksi, jotta servosta olis jotain iloakin...  :roll:

Mulla on firen fluxi eli harjaton valmiiksi ja lämpes vakiorattailla radalla ku ajoin 5000mah jotongin 2s lipolla, nyt mulla on muistaakseni 18 pinioni ja huomen meen ajaa rataa ni nään helpottiko yhtään lämpöjä.

Servoksi ostin Hitec HS-7966HB 8kg ja 0.08sek 60 astetta. Se on ainaki mulle riittävän nopee verrattuna siihe alkuperäsee. Vetareiks ostin hpi:n 100605 - UNIVERSAL DRIVE SHAFT SET ja ei ainakaa vielä ole havaittavissa mitää kulumaa paitsi diffin ulostuloissa snadit jäljet, että on pyörinyt  :smiley:
Kun on vajaasta pakasta jaettu niin pakkohan sitä on kahta kauheemmin yrittää.

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #409 : 23.06.09 - klo: 09.02 »
Mulla on firen fluxi eli harjaton valmiiksi ja lämpes vakiorattailla radalla ku ajoin 5000mah jotongin 2s lipolla, nyt mulla on muistaakseni 18 pinioni ja huomen meen ajaa rataa ni nään helpottiko yhtään lämpöjä.

Servoksi ostin Hitec HS-7966HB 8kg ja 0.08sek 60 astetta. Se on ainaki mulle riittävän nopee verrattuna siihe alkuperäsee. Vetareiks ostin hpi:n 100605 - UNIVERSAL DRIVE SHAFT SET ja ei ainakaa vielä ole havaittavissa mitää kulumaa paitsi diffin ulostuloissa snadit jäljet, että on pyörinyt  :smiley:

Oliko Fluxin vakioratastus tuo 19? Taidan kokeilla sen 19 nyt alkuun, vaikkakin Hösö muisteli ajavanva kiinanharjattomalla ja 22 pinjonilla...  :undecided:

Taytyypä tutustua tuoho vetariin, vaikuttaa hyvältä!

Paappa vinkkiä, minne meet ajelemaan illalla. Jos vaikka lyöttäytyisin seuraan jos menet joskus 19 jälkeen ja jonnekin teidän nurkille? Tulis ne kisanumerot samalla...


Poissa alarauta

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #410 : 23.06.09 - klo: 14.44 »
fluxin vakio pinjoni on 19.
7,5 lankaiseen koneeseen laittaisin pienempää pinjonia.
esim. 16 tai 17
tärkeintähän on se, että mylly ei lämpeä. koneen lämpiäminen on paljon kiinni ajotavasta ja ajoalustasta.
kv luku 7,5t koneessa on melkopaljon isompi kuin hösön kiina motissa.
joten hösöstä ei kannate ottaa mallia, tässäkään asiassa!

Se jolla on kuollessaan eniten leluja voittaa

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #411 : 23.06.09 - klo: 15.25 »
kv luku 7,5t koneessa on melkopaljon isompi kuin hösön kiina motissa.
joten hösöstä ei kannate ottaa mallia, tässäkään asiassa!

Tässäkään asiassa...  :shocked: :grin: Eikös Hösö kehunu, että sillä on maailman paras ja tehokkain kiinakone...?  :p :p :p

Joo, täytyy illalla puuhastella lisää auton kanssa ja vaihtaa joku muu pinjoni. Ärsyttää vaan holtiton keuliminen pienellä pinjonilla, sitä en niin kauheasti kaipais tuohon.

Ehkäpä kuvia iltasella...  :wink:

Poissa Deffet

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #412 : 24.06.09 - klo: 00.41 »
Mulla on firen fluxi eli harjaton valmiiksi ja lämpes vakiorattailla radalla ku ajoin 5000mah jotongin 2s lipolla, nyt mulla on muistaakseni 18 pinioni ja huomen meen ajaa rataa ni nään helpottiko yhtään lämpöjä.

Servoksi ostin Hitec HS-7966HB 8kg ja 0.08sek 60 astetta. Se on ainaki mulle riittävän nopee verrattuna siihe alkuperäsee. Vetareiks ostin hpi:n 100605 - UNIVERSAL DRIVE SHAFT SET ja ei ainakaa vielä ole havaittavissa mitää kulumaa paitsi diffin ulostuloissa snadit jäljet, että on pyörinyt  :smiley:

Oliko Fluxin vakioratastus tuo 19? Taidan kokeilla sen 19 nyt alkuun, vaikkakin Hösö muisteli ajavanva kiinanharjattomalla ja 22 pinjonilla...  :undecided:

Taytyypä tutustua tuoho vetariin, vaikuttaa hyvältä!

Paappa vinkkiä, minne meet ajelemaan illalla. Jos vaikka lyöttäytyisin seuraan jos menet joskus 19 jälkeen ja jonnekin teidän nurkille? Tulis ne kisanumerot samalla...



Noniin, enpä lukenut sitte aamulla ollenkaa tätä, kesälomalainen meni heti ku jakso ni vauhtikeskukselle, mut kyl se fire vaan ottaa lämpöä edelleen aika hurjasti, pitää koittaa pudottaa vielä yksi koko alemmas  :sad: Harmi ku vauhti taitaa tippua sitä mukaa, en mä mitää eroa huomannu mut lujempaa pitäis aina päästä  :tongue:
Kun on vajaasta pakasta jaettu niin pakkohan sitä on kahta kauheemmin yrittää.

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #413 : 24.06.09 - klo: 08.53 »
Noniin, enpä lukenut sitte aamulla ollenkaa tätä, kesälomalainen meni heti ku jakso ni vauhtikeskukselle, mut kyl se fire vaan ottaa lämpöä edelleen aika hurjasti, pitää koittaa pudottaa vielä yksi koko alemmas  :sad: Harmi ku vauhti taitaa tippua sitä mukaa, en mä mitää eroa huomannu mut lujempaa pitäis aina päästä  :tongue:

Eipä mittään. Itsekin kävin Lavangossa kääntymässä töiden jälkeen, lähinnä tuo assurata kiinnosti. Lauantaina meinasin ulkoiluttaa Firestormia tuossa krossiradan puolella talkoiden jälkeen.

Illalla vaihdoin 19 pinjonin ja kyllähän se silläkin kulkee ihan homona, keulii vaan niin ettei pihasuddailusta tule mitään. Pari kertaa kun nappasin vauhdissa kaasua varomattomasti, auto keuli ympäri ja raahautui pitkän matkaa katollaan. Mustangin koppa alkaa olemaan jo melko näkönen... Skeittipuistossa kävin myös ajamassa, tai siis lähinnä rusikoimassa autoa. Ajaminen oli nyt todella paljon vaikeampaa, kuin vanhalla harjatekniikalla, nyt ilmalentoa pystyi hallitsemaan täysin kaasulla. Jos hypyssä kaasun hölläsi, tuli auto suoraan nokalleen, tasakaasulla tuli nätisti alas ja täyskaasulla kippasi kesken ilmalennon katolleen!  :shocked:

Noh, ehkä kokeilen vielä sen 18 pinjonin, koska kone lämpesi jonnii verran, kun ajoi 5000 mAh akullisen verran putkeen.

Tomi

Poissa Hösö

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #414 : 25.06.09 - klo: 11.37 »
kv luku 7,5t koneessa on melkopaljon isompi kuin hösön kiina motissa.
joten hösöstä ei kannate ottaa mallia, tässäkään asiassa!

Tässäkään asiassa...  :shocked: :grin: Eikös Hösö kehunu, että sillä on maailman paras ja tehokkain kiinakone...?  :p :p :p

lukekaa insinöörit vaa ohojekirjoja ja tehkää kaikki sen mukkaan...  :cool: mut elekää soitelko aamulla ennen 7, ihan vaan kysyäkseen mikä pinjoni o kiinni autossa, mihin ei oo koskettu kuukauteen... :mrgreen:

ja otappa tomi huomioon se, että ajat lipoilla...mulla o alla "ne toiset akut" :p
*AXIAL 1.9" ProOpenClass/2.2" ProStock Class TOP TRUCK*
 *AXIAL 2.2" ProOpenUnlimited Class TOP TRUCK-projekti*  "Ittekkö tekkee ni saa mitä tullee..."

Poissa peanuts

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #415 : 26.06.09 - klo: 09.09 »

Ärsyttää vaan holtiton keuliminen pienellä pinjonilla, sitä en niin kauheasti kaipais tuohon.

Hupsu, keuliihan tommonen takapainonen leka jos on pitoja vaikka millä  :afro: kato slipperiä auki. Itelläki se oli väänneltynä aina silleen että "ei ainakaan luista liikaa ja kuluta kitkoja", no painavilla 3s lipoilla se meni vielä mutta kun siirty lrp+2s tekniikkaan niin auto keveni ja alako keuliin vieläki enemmän. Slipperin säätö on sitte pirun tarkkaa, eli lähtökohtahan on se 6kiekkaa auki, siitä sitte lähetään puljaamaan. itellä on 6,25 kiekkaa nyt auki, 6,5 suttaa jo sitten kokoajan tyhjää. Niinjoo, tietty akkuja voi siirtää eteenäpäin jos mahtuu tai lisätä punttia eteen.

Ite poltin 8,5 nosramin koneen 19 pinjonilla, pölysellä radalla mitottiin lämmöt että jaa 70astetta akullisen jälkeen. No, sade tuli ja radalle pitoja-> 120astetta ja tsup.  :shocked:
läpällä päissään kahtasattaa selevästä päästä auto jossain puun ympärillä solmussa oraakkelin hattu silmillä!!!!11

Poissa vwaltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Youtube - vwaltsu
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #416 : 27.06.09 - klo: 16.46 »

Tuli juhannuksen aikoihin käytyä vähän monttua pöllyttämässä Firestormilla..

http://www.youtube.com/watch?v=Pr-LVKgi3mk&fmt=18
HPI Savage FLUX & X  | HPI E-Firestorm 10T/MM5700 | XRay XB8 | F u t a b a  2.4 FASST

Poissa Harw

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #417 : 28.06.09 - klo: 13.38 »
Siinähän oli Waltsulla ihan kivan näköstä menoa !

Tuommonen huomio tuli itellä tehtyä kun sain takatukivarren halki :o ja hubi tippu matkalle että huomioikaa taka tukivarsia tilatessa että nitroversioon on erit varret kuin sähköön. Itsellä näytti pakissa olevankin juuri nuo nitrovarret ja ne hieman eroaa sikäli että ne joutuu laittamaan vastakkaisille puolille ja akseliväli pitenee kuten jos kääntäisi normivarret.

Oisko kellään haisua firen kestävämmistä ulostuloista? tuossa jo leikiteltiin ajatuksella että aletaan koneistamaan parempia jos resursseja löytyy naapurustosta. Normaalia jämäkämmät korit ois kans kova sana. Taitaa jokkaisella vähän nuo korit ottaa siipeen :P

Poissa Hedgehog

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #418 : 29.06.09 - klo: 07.10 »

Tuli juhannuksen aikoihin käytyä vähän monttua pöllyttämässä Firestormilla..

http://www.youtube.com/watch?v=Pr-LVKgi3mk&fmt=18
:grin: takaveto rules! on se harjaton pop :tongue:
Kiristä ne perk,,, pyörän mutterit ajon jälkeen.

Poissa alarauta

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #419 : 29.06.09 - klo: 08.00 »

Oisko kellään haisua firen kestävämmistä ulostuloista? tuossa jo leikiteltiin ajatuksella että aletaan koneistamaan parempia jos resursseja löytyy naapurustosta.

orggis ulostuloihin voisi kokeilla laittaa 1/8 crosseissakin käytettäviä bladeja.
ainakin rc-pisteestä niitä saa, mie olen käyttänyt niitä hakkaavissa minin vetareissa.
se on sellainen c:n näköinen pehmeä muovi käikäle joka tulee vetarin päähän.
c:n päissä on reiät joista vetarin tappi tulee läpi, sitten vetari c:n kanssa ulostuloon.
pehmentää hakkausta, lisää käyttö ikää, eikä nuo käikäleet maksa juuri mitään.
ja ovat helpommat vaihtaa kuin ulos tulot!
Se jolla on kuollessaan eniten leluja voittaa